۱۳۹۸ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-140L

ماشین حساب پارس حساب PD-140L
تعداد ارقام: 10 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PD-140L

اگر به محاسبات پیچیده علمی و مهندسی در کسب و کار روزمره خود نیازی ندارید و به دنبال خرید ماشین حساب با ابعاد کوچک و رومیزی برای انجام محاسبات معمولی روزمره خود هستید، ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-140L انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این ماشین حساب ساده کوچک برای استفاده در منزل، اداره، شرکت، مغازه و فروشگاه طراحی شده و تمام انتظارات شما را از یک ماشین حساب مرغوب و با کیفیت برآورده می کند.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PD-140L
  • یک ماشین حساب رومیزی با قابلیت حمل آسان

ماشین حساب کوچک پارس حساب PD-140L در ابعاد 130 * 100 * 20 میلی متر و وزن 150 گرم ارائه شده و همان طور که اشاره کردیم، از جمله انواع ماشین حساب رومیزی محسوب می شود. وزن و ابعاد این ماشین حساب به اندازه ای است که برای حمل و جابجا کردن آن نیز مشکل خاصی نخواهید داشت و به آسانی می توانید آن را در کیف قرار داده و با خود به محل کارتان حمل نمایید.
یک ماشین حساب رومیزی با قابلیت حمل آسان
  • انجام محاسبات با سرعت و دقتی بالا

یکی از ویژگی های مهم ماشین حساب رومیزی پارس حساب PD-140L مجهز بودن آن به دکمه های بزرگ و دارای فاصله مناسب از یکدیگر است. این نوع طراحی دکمه ها باعث می شود تا در هنگام وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب به ندرت دچار خطا شوید و بتوانید با سرعت بالاتری کارهای خود را به پیش ببرید. همچنین دکمه های ماشین حساب پارس حساب PD-140L دارای عملکرد نرم و روانی هستند و در هنگام استفاده های طولانی مدت از ماشین حساب، سبب ایجاد خستگی و احساس ناراحتی در انگشتان شما نمی شوند.
  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، ضامن دوام و طول عمر بالا

ماشین حساب پارس حساب PD-140L یک کالای ایرانی است که در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. بدنه و دکمه های این ماشین حساب ایرانی از پلاستیک ساخته شده و دوام بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند سقوط از ارتفاع کم (مانند افتادن از روی میز و برخورد با زمین)، ضربه، خراشیدگی و فشار دارد. بنابراین در صورت استفاده صحیح، ماشین حساب پارس حساب PD-140L برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما در زمینه انجام محاسبات ریاضی خواهد بود.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، ضامن دوام و طول عمر بالا

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-140L

  • قابلیت انجام هر آنچه که در محاسبات روزمره به آنها احتیاج دارید

از جمله امکاناتی که ماشین حساب ساده پارس حساب PD-140L در اختیار شما قرار می دهد، می توان به امکان انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، جذر گرفتن از اعداد و محاسبه درصد اشاره کرد. ضمن اینکه این ماشین حساب به شما اجازه ذخیره اعداد و ارقام مورد نظرتان در حافظه دستگاه و استفاده از آنها در محاسبات بعدی را می دهد. برای این منظور باید از دکمه های MRC، M+ و M- موجود بر روی صفحه کلید ماشین حساب بهره ببرید.
  • مجهز به صفحه نمایشی با ابعاد بزرگ

مجهز به صفحه نمایشی با ابعاد بزرگ
صفحه نمایش ماشین حساب پارس حساب PD-140L قابلیت نمایش حداکثر 10 رقم را دارد و امکان نمایش اعداد اعشاری و ارقام جدا شده سه تایی بر روی آن وجود دارد. این نمایشگر دارای ابعاد بزرگی متناسب با ابعاد کلی ماشین حساب است و از میزان روشنایی قابل قبولی بهره می برد. به طوری که حتی در مکان های روشن و پُر نور نیز از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود.
  • تأمین انرژی هم از باتری و هم از نور محیط

با توجه به اینکه ماشین حساب ساده جیبی پارس حساب PD-140L به پنل نوری مجهز است، در مکان های روشن و در طول روز از نور محیط تغذیه می کند و به صورت مستقل از باتری عمل می نماید. به همین دلیل شارژ باتری آن دوام بالایی خواهد داشت و نیازی به تعویض گاه و بی گاه باتری ماشین حساب نخواهید داشت.
تأمین انرژی هم از باتری و هم از نور محیط

جمع بندی

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-140L برای کاربری عمومی و عادی یک انتخاب مناسب است و به خوبی از عهده انجام محاسبات ریاضی روزمره بر می آید. این ماشین حساب با کیفیت ساخت مطلوب خود دارای طول عمر بالایی است و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد.
برای دریافت بهترین قیمت ماشین حساب رومیزی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب ساده جیبی پارس حساب PD-140L از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب ماشین حساب رومیزی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-140L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر