۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاوربانک ریمکس RPP-88
وزن: 286 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و...
تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPP-88

پاوربانک یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل است که با به همراه داشتن آن خیالتان بابت شارژ داشتن گوشی در طول روز راحت خواهد بود. اما اگر پاوربانک مورد نظر شما از سرعت مناسبی در شارژدهی برخوردار نباشد، به خصوص در مواقع ضروری و فوری عملاً کاربردی نخواهد داشت! از این جهت در انتخاب شارژر همراه باید دقت کافی را داشته باشید. از جمله پاوربانک های کارآمد موجود در بازار باید به پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 اشاره کنیم که دارای یک پورت خروجی است و سرعتی بسیار مطلوب به خصوص در شارژ گوشی را به شما ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید پاوربانک دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت هستید، این پاور بانک گوشی موبایل را مد نظر داشته باشید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPP-88
  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای مصارف روزمره

پاوربانک ریمکس RPP-88 برای مصارف روزمره و شارژ انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... کارایی بالایی دارد. این پاوربانک با ظرفیت بالا دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم به باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر شود.
دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای مصارف روزمره
  • سرعت بسیار مطلوب هم در شارژدهی و هم در شارژگیری

پورت خروجی پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 دارای شدت جریان 2.4 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث می شود تا دستگاه متصل به پاوربانک (به خصوص گوشی) با سرعت بسیار مطلوبی شارژ شود. همچنین بر روی بدنه پاوربانک RPP-88 یک پورت MicroUSB نیز تعبیه شده که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 2.1 آمپر است و به همین دلیل این پاوربانک گوشی موبایل در هنگام شارژگیری هم سرعت مناسبی دارد.
سرعت بسیار مطلوب هم در شارژدهی و هم در شارژگیری
یکی از ویژگی های کاربردی پاور بانک ریمکس مدل Remax RPP-88 که باعث صرفه جویی در میزان مصرف شارژ باتری آن می شود، خاموش شدن خودکار آن است. این پاوربانک گوشی و تبلت در صورت بدون استفاده ماندن، در حالت خاموش قرار می گیرد و اگر دستگاهی در این حالت به آن متصل شود، بلافاصله روشن خواهد شد. با توجه به این مشخصات قیمت آن را می توان کاملاً مناسب دانست.
سرعت بسیار مطلوب هم در شارژدهی و هم در شارژگیری

پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • کیفیت ساخت مطلوب، طول عمر بالا

در ساخت پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) استفاده شده و به همین دلیل این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است. به طوری که آسیب هایی مانند خط و خش، ضربه و فشار به آسانی قادر به صدمه زدن به این پاوربانک نخواهند بود.
باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاوربانک ریمکس 10000 میلی آمپر دارای وزن 286 گرم و ابعاد 138.8 x 60 x 23 میلی متر است و حمل و جابجایی آن به سادگی انجام می شود. پس به راحتی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید و از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.
کیفیت ساخت مطلوب، طول عمر بالا
  • مجهز به کلید روشن و خاموش و نشانگر LED

پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 دارای طراحی ظاهری خاص و متفاوتی است. سطح بدنه این پاوربانک حرفه ای را به طور کامل خطوط ریز برجسته دربر گرفته اند. این نوع طراحی هم باعث می شود تا ظاهر این شارژر همراه از یکنواختی خارج شود و هم از لیز خوردن آن از روی سطوح صاف جلوگیری می کند. بر روی بدنه این پاوربانک نشانگرهای LED به شکل درجه های باتری تعبیه شده که شما را از میزان شارژ باقی مانده باتری دستگاه آگاه می کنند. همچنین در این قسمت یک دکمه قرمز رنگ قرار دارد که با استفاده از آن می توانید پاوربانک ریمکس RPP-88 را خاموش و روشن کنید.
مجهز به کلید روشن و خاموش و نشانگر LED

جمع بندی

با استفاده از پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید بود و می توانید با خیالی آسوده به کارهای روزمره تان بپردازید. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، سرعت بسیار مطلوب در شارژدهی و کیفیت ساخت مناسب از جمله ویژگی های این پاوربانک گوشی موبایل هستند که باعث فروش بالای آن در بازار شده اند.
پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک گوشی و نحوه خرید پاور بانک با ظرفیت بالا ریمکس RPP-88 را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی انواع پاوربانک موجود در بازار از طریق سایت ایده برتر برای شما عزیزان فراهم است.
پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک ریمکس RPP-106
وزن: 378 گرم
ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPP-106

شرایطی را تصور کنید که درهنگام انجام یک تراکنش بانکی مهم یا یک مکالمه تلفنی ضروری شارژ گوشی تان تمام شود! به خصوص اگر در بیرون از منزل یا محل کار خود حضور داشته باشید و امکان دسترسی به پریز برق هم برایتان فراهم نباشد، این اتفاق می تواند دردسرهای زیادی را برایتان ایجاد کند! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، بهتر است تا پاوربانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت را با خود به همراه داشته باشید! این پاوربانک دارای ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت است و به خوبی از عهده شارژ انواع گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال برمی آید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPP-106
  • مناسب برای 5 تا 6 بار شارژ گوشی هوشمند

ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی پاوربانک ریمکس RPP-106 برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. بنابراین با یک بار شارژ کردن این پاوربانک با ظرفت بالا قادر به شارژ چند باره گوشی خود خواهید بود! البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی موبایل شما دارد و ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر باشد. علاوه بر گوشی از پاوربانک ریمکس RPP-106 برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست هم می توان استفاده کرد.
مناسب برای 5 تا 6 بار شارژ گوشی هوشمند
  • دارای دو پورت ورودی و دو پورت خروجی

بر روی بدنه پاوربانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت دو پورت خروجی USB تعبیه شده که امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف را ایجاد می کنند. شدت جریان خروجی این پورت ها برابر با 2.1 آمپر است و سرعت قابل توجهی به خصوص در شارژ گوشی را ارائه می دهند.
پاوربانک ریمکس مدل Remax RPP-106 دارای دو پورت ورودی از نوع MicroUSB و USB Type-C نیز هست که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند. البته پورت USB Type-C قابلیت شارژدهی به دستگاه های دیگر را نیز دارد و از نوع ورودی/خروجی است. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی هریک از این پورت ها برابر با 2.0 آمپر می باشد. این میزان شدت جریان برای شارژ شدن باتری این پاوربانک تایپ سی با سرعتی مطلوب کافی به نظر می رسد؛ اما با توجه به ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی این پاوربانک دو پورت ممکن است تا تکمیل شدن شارژ آن برای ساعات نسبتاً زیادی طول بکشد.
دارای دو پورت ورودی و دو پورت خروجی
در قسمت بالایی بدنه پاوربانک 20 هزار ریمکس RPP-106 یک نمایشگر قرار دارد که میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک بر روی آن نمایش داده می شود. از طریق این نمایشگر می توانید از شارژ دقیق پاور بانک خود در هر لحظه مطلع شده و برای استفاده از آن در ادامه روز برنامه ریزی کنید. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل Remax RPP-106 نیز مؤثر بوده است.

پاوربانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت 

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، طراحی ظاهری زیبا

در ساخت پاوربانک تبلت ریمکس Remax RPP-106 از مواد اولیه مرغوب شامل پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) استفاده شده و به همین دلیل این محصول دارای کیفیت ساخت قابل قبولی است. به طوری که آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی، ضربه و فشار به آسانی قادر به صدمه زدن به آن نخواهند بود. همچنین این شارژر همراه به صورت ضد آتش ساخته شده و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، طراحی ظاهری زیبا
  • حمل و جابجایی آسان

پاوربانک گوشی موبایل ریمکس RPP-106 در ابعاد 137 * 68.5 * 25.5 میلی متر و با وزن 378 گرم به بازار عرضه شده است. بنابراین می توانید این پاوربانک را در کیف دستی، ساک ورزشی و کوله پشتی خود قرار داده و آن را به مکان های مختلف حمل نمایید. شاید در نگاه اول وزن پاوربانک ریمکس RPP-106 تا حدودی زیاد به نظر برسد؛ اما توجه داشته باشید که این پاوربانک گوشی دارای ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت است و در آن از تعداد باتری های بیشتری در مقایسه با پاوربانک های دارای ظرفیت کمتر استفاده شده است. بنابراین می توان وزن آن را کاملاً توجیه شده و قابل قبول دانست.
حمل و جابجایی آسان

جمع بندی

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از گوشی خود در طول روز زیاد استفاده می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاوربانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت برای شما ساخته شده است! این پاوربانک دارای دو پورت خروجی و دو پورت ورودی (از نوع MicroUSB و USB Type-C) است و تمام دغدغه های شما در رابطه با تمام شدن شارژ گوشی در طول روز را برطرف می کند!
پاور بانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک حرفه ای ریمکس Remax RPP-106 و نحوه خرید اینترنتی پاور بانک را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب شارژر همراه مورد نظرشان و دیگر لوازم جانبی موبایل کمک کنید.
پاور بانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-666N

ماشین حساب سیتیزن CT-666N
تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن CT-666N

یک ماشین حساب با کیفیت و دارای امکانات متعدد می تواند کمک زیادی به انجام محاسبات فروشگاهی و مالی شما بکند و از بروز خطاهای احتمالی تا حد زیادی بکاهد. از جمله ماشین حساب های رومیزی موجود در بازار که برای همین منظور طراحی و عرضه شده اند، می توان به ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-666N اشاره کرد که هر آنچه را که در انجام محاسبات فروشگاهی به آن نیاز دارید، برای شما فراهم می آورد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن CT-666N
  • صفحه نمایش بزرگ و شیب دار

صفحه نمایش به کار رفته در ماشین حساب سیتیزن CT-666N از نوع تک خطی است و قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارد. این صفحه نمایش دارای ابعاد بزرگی است و اعداد و ارقام را با وضوحی کاملاً مطلوب به نمایش در می آورد. همچنین نمایشگر ماشین حساب ساده سیتیزن CT-666N به صورت شیب دار طراحی شده و زاویه دیدی عالی را در هنگام قرار دادن دستگاه بر روی میز برای شما به ارمغان می آورد.
صفحه نمایش بزرگ و شیب دار
  • قابلیت انجام انواع محاسبات ریاضی

با استفاده از ماشین حساب رومیزی سیتیزن CT-666N می توانید محاسبات ریاضی مورد نظر خود را از طریق چهار عمل اصلی انجام دهید، به محاسبه درصد بپردازید، از قابلیت تغییر علامت (مثبت به منفی و بالعکس) بهره مند شوید و از اعداد جذر بگیرید. همچنین این ماشین حساب 12 رقمی سیتیزن به دکمه های دو صفر و سه صفر نیز مجهز است که در محاسبات حسابداری کاربرد بالایی دارند.
از دیگر قابلیت های ماشین حساب سیتیزن مدل Citizen CT-666N باید به تعبیه دو سوئیچ در قسمت بالایی صفحه کلید آن اشاره کرد که امکان تعیین اعداد اعشاری و تنظیم نحوه گرد کردن اعداد را در اختیار شما می گذارند. علاوه بر این، ماشین حساب فروشگاهی سیتیزن CT-666N دارای دکمه GT هم می باشد که با فشردن آن حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده بر روی نمایشگر به نمایش در می آید. بر روی صفحه کلید این ماشین حساب، دکمه های M+، M- و MRC تعبیه شده اند که برای ذخیره کردن اعداد در حافظه دستگاه و استفاده از آنها در محاسبات بعدی مورد استفاده قرار می گیرند.
قابلیت انجام انواع محاسبات ریاضی
  • امکان محاسبه قیمت اجناس، مالیات و حاشیه سود

همان طور که اشاره کردیم، ماشین حساب سیتیزن CT-666N امکانات متعددی را در زمینه انجام محاسبات فروشگاهی و مالی در اختیار شما می گذارد. از جمله این امکانات می توان به مجهز بودن آن به دکمه های TAX+ و TAX- اشاره کرد. از طریق این دکمه ها و دکمه SET می توانید مقداری را تحت عنوان مالیات در حافظه دستگاه ذخیره کرده و قیمت خرید یا فروش اجناس خود را با احتساب مالیات مورد محاسبه قرار دهید. همچنین این ماشین حساب 12 رقمی دارای دکمه های SELL، COST و MARGIN نیز هست که باعث کارایی بالای آن در محاسبه قیمت اجناس، قیمت فروش و میزان حاشیه سود می شوند. این امکانات که تأثیر زیادی در قیمت ماشین حساب فروشگاهی سیتیزن CT-666N نیز داشته اند، باعث می شوند تا محاسبات فروشگاهی خود را به آسانی و سرعت هرچه بیشتر بتوانید انجام دهید.
امکان محاسبه قیمت اجناس، مالیات و حاشیه سود

ماشين حساب سیتیزن Citizen CT-666N

  • بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح خطاهای احتمالی

امکانات ماشین حساب Citizen CT-666N محدود به مواردی که ذکر کردیم نیست و از قابلیت بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح خطاهای احتمالی نیز برخوردار می باشد. به این صورت که شما می توانید با استفاده از دکمه های CHECK و AUTO REPLAY تا 120 مرحله از محاسبات قبلی را مشاهده کرده و در صورت مرتکب شدن اشتباه در وارد کردن ارقام، آنها را از طریق دکمه CORRECT تصحیح نمایید. این ویژگی شما را از تکرار محاسبات به دلیل بروز خطا به طور کامل بی نیاز می کند!
بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح خطاهای احتمالی
  • خوش ساخت و دارای طول عمر بالا

ماشین حساب رومیزی سیتیزن CT-666N از لحاظ مشخصات فیزیکی و ظاهری نیز در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. این ماشین حساب که در ابعاد 188*142*37 میلی متر و وزن 195 گرم عرضه شده، از پلاستیک سخت و مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی، فشار و ضربه دارد. همچنین دکمه های ماشین حساب سیتیزن CT-666N عملکرد نرم و روانی را به شما ارائه می دهند و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود.
خوش ساخت و دارای طول عمر بالا
  • تأمین انرژی از نور محیط

انرژی مورد نیاز ماشين حساب سیتیزن Citizen CT-666N هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. به این ترتیب که در مکان های روشن و در طول روز ماشین حساب از نور محیط تغذیه می کند و مستقل از باتری عمل می نماید. بنابراین شارژ باتری به کار رفته در این ماشین حساب رومیزی سیتیزن دوام بالایی خواهد داشت و تا مدتی طولانی نیازی به تعویض آن پیدا نخواهید کرد.
تأمین انرژی از نور محیط

جمع بندی

ماشین حساب سیتیزن CT-666N از انواع ماشین حساب رومیزی است و با ویژگی هایی مانند قابلیت محاسبه مالیات، قیمت اجناس و میزان حاشیه سود، کیفیت ساخت عالی و قابلیت بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح خطاها یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در مغازه یا فروشگاه شما به حساب می آید.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ماشین حساب سیتیزن CT-666N را دریافت کنید. همچنین می توانید از طریق سایت ایده برتر نسبت به خرید اینترنتی ماشین حساب سیتیزن CT-666N اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
ماشين حساب سیتیزن Citizen CT-666N

شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain-ML01

شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و...

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس Grain-ML01

اگر شرایط شغلی تان به گونه ای است که ناچار به رانندگی های طولانی مدت هستید، وجود یک شارژر فندکی در خودروی شما ضروری است! شارژر فندکی خودرو خودرو دستگاهی است که به قسمت فندک ماشین متصل می شود و جریان برق مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو تأمین می کند. از جمله شارژر فندکی های با کیفیت و با دوام موجود در بازار باید به شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain-ML01 اشاره کنیم که به خوبی از عهده تأمین شارژ انواع دستگاه های دیجیتال همراه شما در حین رانندگی برمی آید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس Grain-ML01
  • با دوام و دارای طول عمر بالا

محصولات شرکت باسئوس همواره از کیفیت ساخت بسیار مطلوب و طول عمر بالایی برخوردار بوده اند و از مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند. این موضوع در رابطه با شارژر فندکی Grain-ML01 نیز صادق است. این شارژر فندکی خودرو برای موبایل از پلاستیک سخت ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، خراشیدگی، فشار بیش از حد و ضربه صدمه نمی بیند. از این جهت می توان گفت که قیمت شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01 کاملاً مناسب بوده و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها در خودروی خود می توانید از آن استفاده نمایید.
با دوام و دارای طول عمر بالا
  • امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان

شارژر فندکی خروجی 5 ولت باسئوس Grain-ML01 دارای دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان را به شما می دهد. از این شارژر فندکی برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست می توان بهره برد. لازم به ذکر است که شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01 هم با گوشی ها و تبلت های اندرویدی (از طریق کابل MicroUSB) و هم با گوشی موبایل آیفون، آیپد و آیپاد (با کابل تبدیل USB به لایتنینگ) سازگار می باشد.
امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان

شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain-ML01

  • شارژدهی با سرعتی کاملاً قابل قبول

شدت جریان خروجی شارژر فندکی آیفون باسئوس Grain-ML01 حداکثر (در مجموع دو پورت) برابر با 3.1 آمپر است. به همین دلیل می توان از سرعت بسیار مطلوب این شارژر فندکی، به خصوص در هنگام شارژ گوشی، اطمینان داشت. نکته قابل توجه در این زمینه این است که در شارژر فندکی دو پورت باسئوس Grain-ML01 از چیپ هوشمند استفاده شده که باعث می شود تا شارژر متناسب با نیاز و ظرفیت دستگاه های متصل به آن، شدت جریان خروجی را به صورت هوشمند تنظیم نماید. این ویژگی سبب افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های متصل به شارژر و جلوگیری از وارد آمدن فشار به باتری خودرو می شود.
شارژدهی با سرعتی کاملاً قابل قبول

جمع بندی

با استفاده از شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی نباشید. این شارژر فندکی ماشین با درگاه فندک انواع خودروهای سواری سازگار است و با ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت عالی، ابعاد کوچک و جمع و جور، امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان و تخصیص شارژ هوشمند توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.
برای دریافت قیمت و خرید اینترنتی شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain-ML01

شارژر فندکی باسئوس Baseus CCMLC20C

شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB Type-C، USB با قابلیت شارژ سریع
سازگار با: گوشی، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس CCMLC20C

شارژر فندکی یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری برای رانندگان تاکسی های اینترنتی و کسانی است که مدت زمان زیادی از طول روز خود را به رانندگی می گذرانند. از جمله شارژرهای فندکی خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار باید به شارژر فندکی باسئوس Baseus CCMLC20C اشاره کنیم که از فناوری شارژر سریع پشتیبانی می کند و به پورت USB Type-C نیز مجهز است. این شارژر فندکی تایپ سی برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال بالاترین سرعت در شارژدهی هستند! برای آشنایی با مشخصات شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C با ما تا انتهای متن همراه باشید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس CCMLC20C
  • پشتیبانی از تمامی فناوری های شارژ سریع

شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C دارای دو پورت خروجی، شامل یک پورت USB و یک پورت USB Type-C است که با استفاده از آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. نکته قابل توجه در رابطه با این شارژر فندکی دو پورت پشتیبانی آن از تمامی فناوری های شارژ سریع (QC4+، PPS، PD3.0، QC3.0، QC2.0، SCP، AFC و MTK PE) است که سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی شما نیز باید از فناوری فست شارژ پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل معمولی شارژ خواهد شد. شما می توانید از شارژر فندکی فست شارژ باسئوس CCMLC20C علاوه بر شارژ گوشی برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کنید.
پشتیبانی از تمامی فناوری های شارژ سریع
در رابطه با پورت های شارژر فندکی Baseus CCMLC20C باید به این نکته هم اشاره کنیم که شدت جریان خروجی آنها در مجموع با ولتاژ 5 ولت برابر با 6 آمپر است. به صورت تفکیک شده نیز شدت جریان خروجی پورت USB با ولتاژ 4.5 ولت برابر با 5 آمپر، با ولتاژ 5 ولت برابر با 4.5 آمپر، با ولتاژهای 9 و 12 ولت برابر با 3 آمپر و با ولتاژ 20 ولت برابر با 2.25 آمپر است. همچنین پورت USB Type-C این شارژر دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر با ولتاژهای 5، 9، 12 و 15 ولت و 2.25 آمپر با ولتاژ 20 ولت می باشد. لازم به ذکر است که دستیابی به ولتاژهای 15 و 20 ولت تنها در خودروهای مجهز به باتری هایی با ولتاژ 24 ولتی امکان پذیر است. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت عالی شارژدهی شارژر فندکی سریع باسئوس CCMLC20C اطمینان کامل داشت.
پشتیبانی از تمامی فناوری های شارژ سریع
  • مجهز به صفحه نمایش LED

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C مجهز بودن آن به صفحه نمایش LED است که باعث می شود تا بتوانید آسان تر و با کیفیت تر از شارژر استفاده کنید. بر روی این نمایشگر به صورت چرخشی ولتاژ باتری خودرو، ولتاژ خروجی و شدت جریان خروجی نمایش داده می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که شارژر فندکی ماشین فست شارژ باسئوس CCMLC20C قابلیت تشخیص ولتاژ مورد نیاز دستگاه های متصل به آن را به صورت هوشمند دارد. این ویژگی باعث می شود تا جریان برق متناسب با ظرفیت گوشی یا دیگر دستگاه های متصل به شارژر فندکی به آنها اختصاص داده شود و به این ترتیب طول عمر باتری آنها افزایش یابد. ضمن اینکه این ویژگی از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری خودرو جلوگیری می کند.
مجهز به صفحه نمایش LED

شارژر فندکی باسئوس Baseus CCMLC20C

  • طراحی ظاهری زیبا، مقاوم و با دوام

شرکت باسئوس در ساخت شارژر فندکی CCMLC20C از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) استفاده کرده است که باعث مقاومت بالای این محصول در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، ضربه، فشار و خراشیدگی شده است. همچنین این شارژر فندکی خودرو برای موبایل در برابر آتش و حرارت زیاد نیز مقاومت قابل توجهی دارد. در مجموع با توجه با توجه به قیمت شارژر فندکی ماشین باسئوس CCMLC20C می توان آن را محصولی خوش ساخت و با دوام دانست که برای مدتی طولانی در خودروی شما قابل استفاده خواهد بود. همچنین طراحی دو رنگ این شارژر فندکی و بدنه براق آن، جلوه ای زیبا به ظاهر این محصول بخشیده است.
طراحی ظاهری زیبا، مقاوم و با دوام

 جمع بندی

اگر سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، شارژر فندکی باسئوس Baseus CCMLC20C برای شما ساخته شده است! این شارژر دارای دو پورت است و از ویژگی هایی مانند شارژ سریع، اختصاص هوشمند ولتاژ متناسب با نیاز دستگاه متصل به آن و مجهز بودن به صفحه نمایش بهره می برد.
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی در رابطه با خرید انواع لوازم جانبی موبایل و لوازم جانبی تبلت می توانید با شماره ذکر شده تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
شارژر فندکی باسئوس Baseus CCMLC20C

شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C16N

شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: دارای دو پورت USB و یک خروجی برای اتصال یک شارژر فندکی دیگر یا فندک ماشین
سازگار با: موبایل، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس BSC-C16N

شارژر فندکی یکی از وسایل پرکاربرد برای آن دسته از افرادی است که قصد رانندگی های طولانی مدت و سفر با ماشین را دارند. با به همراه داشتن یک شارژر فندکی ماشین با خود، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید بود و می توانید با خیالی راحت به رانندگی بپردازید. از میان انواع شارژرهای فندکی موجود در بازار، باید به شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C16N اشاره کنیم که هم برای شارژدهی به دستگاه های دیجیتال کاربرد دارد و هم دارای یک خروجی برای اتصال فندک ماشین یا یک شارژر فندکی دیگر به آن است. در ادامه به معرفی بیشتر خصوصیات و ویژگی های این شارژر فندکی شرکت باسئوس خواهیم پرداخت.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس BSC-C16N
  • دارای دو پورت خروجی به همراه درگاه مجزای فندک

شارژر فندکی خودرو باسئوس BSC-C16N دارای طراحی کاربردی و خاصی است. همان طور که می دانید، یک شارژر فندکی در حالت کلی در درگاه فندک ماشین قرار می گیرد و دیگر قادر به استفاده از فندک نخواهید بود. اما این دستگاه دارای یک خروجی برای این منظور بوده و امکان شارژ دستگاه های دیجیتال و استفاده از فندک ماشین را به صورت هم زمان برایتان فراهم می آورد. شما می توانید از این خروجی برای اتصال یک شارژر فندکی دیگر نیز بهره ببرید و دستگاه های بیشتری را با آن شارژ کنید. در این حالت شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N برای تمام سرنشینان خودرو قابل استفاده خواهد بود و کارایی بالاتری پیدا خواهد کرد.
دارای دو پورت خروجی به همراه درگاه مجزای فندک
  • شارژدهی با سرعتی عالی

با استفاده از شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N از سرعتی عالی در شارژدهی بهره مند خواهید شد. شدت جریان خروجی پورت های این شارژر فندکی در مجموع برابر با 3.4 آمپر و شدت جریان خروجی درگاه فندک آن برابر با 5 آمپر است که باعث شارژ شدن دستگاه های مورد نظر شما (به خصوص گوشی) با سرعتی عالی خواهد شد. لازم به ذکر است که شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N دارای توان حداکثر 40 وات است و یک شارژر توانمند و کارآمد در شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال (موبایل، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...) به حساب می آید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.
شارژدهی با سرعتی عالی

شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C16N

  • مجهز به تراشه هوشمند

از دیگر ویژگی های شارژر فندکی خروجی 5 ولت باسئوس BSC-C16N باید به مجهز بودن آن به تراشه هوشمند اشاره کنیم که باعث تخصیص شدت جریان به هر یک از دستگاه های متصل به شارژر متناسب با ظرفیت و توان آنها می شود. این ویژگی هم به افزایش طول عمر باتری گوشی موبایل و دیگر دستگاه های متصل به شارژر کمک می کند و هم از وارد آمدن فشار به باتری خودرو جلوگیری می نماید. ضمن اینکه این شارژر فندکی خودرو برای موبایل در برابر نوسانات شدت جریان و ولتاژ، شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه و افزایش دما مقاوم است و از دستگاه های مورد نظر شما در هنگام شارژ شدن به طور کامل محافظت می کند.
مجهز به تراشه هوشمند
  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب، کاربری آسان

علاوه بر ویژگی های فنی کاربردی، شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز بهره می برد و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب شامل پلاستیک ABS، PC و آلومینیوم استفاده شده است. این شارژر فندکی دو پورت به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار، رها شدن از دست و برخورد با زمین و خراشیدگی صدمه نمی بیند و برای سال ها در خودروی شما قابل استفاده خواهد بود. ضمن اینکه طراحی Y شکل شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N، باعث می شود تا به راحت ترین شکل ممکن بتوانید کابل های شارژ و یک شارژ فندکی دیگر را به صورت هم زمان به خروجی های آن متصل کنید.
کیفیت ساخت بسیار مطلوب، کاربری آسان

جمع بندی

در مجموع می توان شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C16N را یک محصول حرفه ای و کارآمد دانست که برای تمام سرنشینان خودرو قابل استفاده می باشد. مجهز بودن به دو پورت خروجی و درگاه فندک (با قابلیت اتصال یک شارژر فندکی دیگر)، سرعت عالی در شارژدهی، سازگاری با انواع گوشی های موبایل و دستگاه های دیجیتال، امکان شارژ ایمن و دوام و طول عمر بالا از جمله ویژگی های این شارژر فندکی به حساب می آیند.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید نظرات خود درباره این محصول را در بخش کامنت های سایت ایده برتر ثبت کرده و به کاربران دیگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظرشان کمک کنید.
شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C16N

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Ultra MFP M134fn

پرینتر اچ پی Ultra MFP M134fn
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 23 برگ بر دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی M134fn

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Ultra MFP M134fn از سری پرینتر های لیزری، تک رنگ، چهار کاره و میان رده شرکت اچ پی است. با استفاده از این پرینتر به راحتی می توانید اسناد خود را در محل کار و یا محل زندگی خود کپی، اسکن، پرینت و فکس کنید. این چاپگر دارای استاندارد های مناسب مانند پورت اتصال به شبکه به منظور اشتراک گذاری و استفاده گروهی بوده که آن را به انتخابی ایده آل برای شرکت های کوچک با حجم کاری متوسط می گرداند. این مدل شباهت زیادی با پرینتر HP LaserJet Pro MFP M132fn دارد و با هدف بهبود بازده کاری کارمندان طراحی و تولید شده است.
معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی M134fn

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی M134fn

  • چاپ جزئیات با وضوح بالا

یکی از مشخصه های مهم هر چاپگری کیفیت تصاوی و متن ها در ارائه پرینت است. رزولوشن این دستگاه پرینتر لیزری رومیزی برابر با 600*600 dpi می باشد که باعث می شود متون سیاه و سفید و تصاویر چاپ شده با آن از میزان خوانایی و وضوح مناسبی برخوردار باشند. بنابراین می توان چهار کاره لیزری اچ پی M134fn را برای چاپ با کیفیت معمولی در منازل و ادارات کوچک مناسب دانست.
  • سرعت چاپی مناسب مصارف اداری

پرینتر چهار کاره اچ پی M134fn در ارائه خدمات چاپی از سرعت مطلوبی برخوردار است و سرعت چاپ های متوالی آن 23 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای یک پرینتر لیزری اداری مناسب به نظر می رسد. اما اگر به دنبال پرینتری با سرعت بالا هستید می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و به نقد و بررسی پرینتر های دیگر بپردازید. در حالت کلی پرینتر اچ پی مدل HP LaserJet Ultra MFP M134fn قابلیت چاپ 20 هزار برگ در ماه را دارد و برای مصارف سبک و متوسط می توان بر روی آن حساب باز کرد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی M134fn
  • قابلیت اسکن و کپی در بالاترین سرعت

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید از پرینتر اچ پی M134fn  کمک بگیرید. اسکنر به کار رفته در این دستگاه پرینتر لیزری از نوع ای دی اف دار با ظرفیت 35 برگ است که توانایی اسکن 12 برگ در دقیقه را دارد. از دیگر ویژگی های آن باید به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF ، TIFF،JPEG اشاره کرد. همچنین این اسکنر قادر به ارسال فایل های خروجی به ایمیل، حافظه های USB و SD card می باشد.
با استفاده از پرینتر لیزری مشکی رومیزی اچ پی 134fn می توانید به تهیه کپی از اسناد با کیفیت مناسب  و با سرعت 22 برگ در دقیقه بپردازید. این دستگاه قادر به انجام حداکثر 99 کپی است و قابلیت هایی مانند بزرگ نمایی یا کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد را در اختیار شما می گذارد.
  • فایل های خود را فکس کنید

در پرینتر لیزری اچ پی M134fn قابلیت ارسال و دریافت فکس با بهترین امکانات قرار داده شده است که با کیفیت 300*300 dpi  و سرعت 33.6 kbps تمام امکاناتی که انتظار دارید را در اختیار شما می گذارد. با استفاده از این دستگاه می توانید 1000 برگ را در حافظه فکس ذخیره کنید و در کمتر از 3 ثانیه فایل های خود را ارسال کنید.
فایل های خود را فکس کنید

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Ultra MFP M134fn

  • سازگار با تونر کارتریج های با دوام

در پرینتر لیزری HP Ultra MFP M134fn از یک تونر کارتریج مشکی مدل HP 33A با ظرفیت چاپ 2300 برگ استفاده شده است. این تونر کارتریج از کیفیتی معمولی برخوردار است و در طول مدت استفاده از آن با مشکلاتی مانند افت کیفیت در چاپ یا خشک شدن مواجه نخواهید شد. اما به دلیل دوام کم ممکن است در مدت زمان کوتاهی تمام شود و برای استفاده از دستگاه باید مجددا تونر کارتریج آن را تهیه کنید.
  • گنجایش معمولی در تعداد کاغذ

از لحاظ ظرفیت کاغذ نیز پرینتر رومیزی اداری اچ پی M134fn در وضعیت مطلوبی قرار دارد. این پرینتر چهار کاره لیزری مشکی به یک سینی 150 برگی مجهز است. شما می توانید از انواع کاغذهای معمولی در سایز A4 و کوچکتر ، کاغذهای نازک، پاکت نامه، کارت پستال و لیبل در پرینتر لیزری اچ پی متناسب با نیاز خود استفاده کنید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Ultra MFP M134fn

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی  HP Ultra MFP M134fn

  • امکان برقراری ارتباط

اتصال پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی  HP Ultra MFP M134fn به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل و پورت های USB تعبیه شده بر روی بدنه آن انجام می شود. از این پورت های USB  برای اتصال فلش مموری به پرینتر و چاپ مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی آن استفاده کرد. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و عمل چاپ از روی فلش مموری انجام می شود. همچنین از لحاظ سخت افزاری نیز پرینتر اچ پی 134fn وضعیت مناسبی دارد و به یک پردازنده با سرعت مناسب و حافظه 256 مگا بایتی مجهز است. با توجه به این ویژگی می توان گفت در حین کار کردن با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نمی شوید و می توانید کارهای خود را به آسانی پیش ببرید!
امکان برقراری ارتباط
  • به صورت گروهی از پرینتر استفاده کنید

از دیگر قابلیت های اتصالی پرینتر  چند کاره اچ پی M134fn باید به تحت شبکه بودن آن اشاره کرد که امکان اتصال چندین کامپیوتر و استفاده گروهی را فراهم می کند. با تهیه این دستگاه می توانید به صورت دسته جمعی در محیط کار از آن استفاده کنید و از قابلیت های کاربردی آن بهره مند شوید.
  • سهولت در استفاده از چاپگر

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر تحت شبکه اچ پی LaserJet Ultra MFP M134fn قابلیت ها و امکانات متعددی دارد و شاید در نگاه اول کار با آن کمی مشکل به نظر برسد. اما با توجه به صفحه نمایش به کار رفته در این پرینتر، حتی افراد تازه کار نیز به آسانی قادر به استفاده از تمام امکانات دستگاه و اعمال تنظیمات مورد نظرشان خواهند بود.
سهولت در استفاده از چاپگر

جمع بندی

پرینتر لیزری تحت شبکه اچ پی مدل HP LaserJet Ultra MFP M134fn را با توجه به چند کاره بودن و کیفیت مطلوب در چاپ سیاه و سفید می توان یکی از پرینتر های مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت ها دانست. این دستگاه برای حجم کاری کم و متوسط عرضه شده و  گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر لیزری و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر لیزری اچ پی Ultra MFP M134fn به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی  HP Ultra MFP M134fn

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS517de

پرینتر لکسمارک CS517de
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید و رنگی: 30 برگ در دقیقه یک رو، 15 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS517de

با استفاده از چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS517de از کیفیتی عالی در چاپ بهره مند شوید! این پرینتر از جمله انواع پرینترهای لیزری موجود در بازار است که قابلیت پرینت سیاه و سفید و رنگی به هر دو صورت یک رو و دو رو را داراست. این دستگاه پرینتر لیزری برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط عرضه شده و تمام انتظارات شما از یک پرینتر تک کاره لیزری با کیفیت را به خوبی برآورده می کند. برای آشنایی با مشخصات پرینتر لکسمارک CS517de تا انتهای متن با ما همراه باشید.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS517de

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک CS517de

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی و سیاه و سفید

شاید بتوان مهم ترین مشخصه چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS517de را کیفیت چاپ آن دانست. این پرینتر لیزری رومیزی قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi است و کیفیتی عالی در چاپ تصاویر رنگی و به خصوص متون سیاه و سفید را به شما ارائه می دهد. به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما نیز با میزان خوانایی و وضوحی بسیار مطلوب به روی کاغذ منتقل خواهند شد.
  • سرعت ایده آل برای مصارف روزمره

پرینتر لیزری مشکی لکسمارک مدل Lexmark CS517de اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 9 ثانیه و اولین پرینت رنگی را در عرض 10 ثانیه به شما ارائه می دهد. از این جهت نیازی به منتظر ماندن های طولانی برای آماده به کار شدن آن نخواهید داشت و می توانید کارهای خود را با سرعت قابل قبولی پیش ببرید. سرعت پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS517de در هنگام چاپ یک رو برابر با 30 برگ A4 در دقیقه و در هنگام چاپ دو رو برابر با 15 برگ A4 در دقیقه است و می توان بر روی آن برای انجام چاپ های متوالی در تعداد کم و متوسط حساب باز کرد.
در حالت کلی پرینتر Lexmark CS517de قادر به انجام 85000 پرینت در ماه است. اما اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای انجام 1500 تا 7000 پرینت در طول ماه استفاده کنید.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک CS517de
  • امکان استفاده در شبکه های کابلی

اتصال پرینتر تک کاره لکسمارک CS517de به کامپیوتر از طریق کابل USB انجام می شود. بر روی بدنه این پرینتر دو پورت USB Type A (یکی در جلو و یکی در پشت بدنه) و یک پورت USB Type B برای این منظور تعبیه شده است. ضمن اینکه شما می توانید فلش مموری خود را به پورت های USB این پرینتر متصل کرده و فایل های ذخیره شده بر روی آن را به صورت مستقیم چاپ کنید. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و عمل چاپ به صورت مستقیم از روی فلش انجام می شود.
اما یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر رومیزی لکسمارک CS517de سازگاری آن با شبکه های کابلی پرسرعت است. این پرینتر از طریق پورت اترنت به شبکه متصل می شود و پس از آن می توان از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشت. این ویژگی برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی انجام می شود کارایی بالای دارد و بر روی قیمت پرینتر نیز مؤثر بوده است.
امکان استفاده در شبکه های کابلی

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CS517de

  • قابلیت چاپ بر روی کاغذهای مختلف

در پرینتر تحت شبکه لکسمارک CS517de در حالت استاندارد یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره تک برگی به کار رفته است و شما می توانید از کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، مدیاهای شفاف، مقوای نازک و لیبل به عنوان کاغذ ورودی در این سینی ها استفاده کنید. پرینتر لیزری لکسمارک CS517de با یک سینی 550 برگی و یک سینی 650 برگی (550 برگ + فیدر 100 برگی) دیگر نیز سازگار است که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر می توانید آنها را به صورت جداگانه و اختیاری تهیه کرده و گنجایش کلی کاغذ پرینتر را به 1450 برگ برسانید.
  • چاپ ماندگار و با کیفیت از طریق تونر کارتریج های مرغوب

پرینتر لیزری Lexmark CS517de از یک تونر کارتریج مشکی (با ظرفیت 3000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی (با ظرفیت هر یک 1400 برگ) برای چاپ بهره می برد. در صورت نیاز به تعویض این تونر کارتریج ها می توانید از تونر کارتریج های مشکی در مدل های 71B5XK0 (با ظرفیت 8000 برگ)، 71B5HK0 (با ظرفیت 6000 برگ) و 71B50K0 (با ظرفیت 3000 برگ) در این چاپگر لیزری بهره ببرید. همچنین پرینتر لکسمارک CS517de با سه تونر کارتریج رنگی (آبی، قرمز و زرد) از سری 71B5H (با ظرفیت 3500 برگ) و سری 71B50 (با ظرفیت 2300 برگ) سازگار است که برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با آنها می توانید به بخش «نمشخصات فنی» مراجعه کنید. چنانچه قصد خرید تونر کارتریج این دستگاه را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CS517de

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS517de

  • مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچی

از طریق صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS517de به آسانی می توانید تنظیمات خود را اعمال کنید. این صفحه نمایش کار با پرینتر را حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار راحت می کند و امکان بهره بردن از تمام امکانات را تنها با چند لمس در اختیار شما می گذارد.
  • مشخصات سخت افزاری

مجموعه سخت افزاری پرینتر لیزری مشکی رومیزی لکسمارک CS517de شامل پردازنده مرکزی دو هسته ای با فرکانس 800 مگاهرتز و حافظه 512 مگابایت (قابل ارتقا به 2560 مگابایت) می شود که در کنار هم باعث عملکرد سریع و روان این پرینتر می شوند. بنابراین پرینتر تک کاره مدل Lexmark CS517de کمتر دچار مشکلاتی مانند هنگی یا کند شدن در عملکرد می شود.
مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچی

جمع بندی

استفاده از یک چاپگر مرغوب و با کیفیت نقش زیادی در بهبود بازده کاری کارمندان در ادارات و شرکت ها دارد. دستگاه پرینتر لیزری خانگی و اداری لکسمارک CS517de تمام ویژگی های لازم برای این منظور را دارد و کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی را به شما ارائه می دهد. سازگاری با تونر کارتریج های مختلف با ظرفیت های متفاوت، کیفیت ساخت عالی و سرعت چاپ مناسب برای مصارف اداری بخشی از ویژگی هایی است که باعث محبوبیت این پرینتر در میان کاربران شده است.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر لکسمارک CS517de را دریافت کنید. همچنین اگر در انتخاب پرینتر تک کاره لیزری رنگی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، علاوه بر تماس با شماره ذکر شده می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.
پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS517de