۱۳۹۹ شهریور ۴, سه‌شنبه

ماشین لباسشویی درب از جلو ایکس ویژن XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم

 

ماشین لباسشویی ایکس ویژن XTW-600B

ظرفیت شستشو: 6 کیلوگرم
برچشب انرژی: A+++
دور موتور: 1000 دور در دقیقه
تعداد برنامه های شستشو: 16 برنامه

معرفی ماشین لباسشویی 6 کیلویی ایکس ویژن XTW-600B

ماشین لباسشویی ایکس ویژن XTW-600B یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار است که با ظرفیت 6 کیلوگرم عرضه شده است. این ماشین لباسشویی از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. همچنین ماشین لباسشویی 6 کیلویی ایکس ویژن XTW-600B دارای رده انرژی A+++ بوده و در مدیریت مصرف انرژی و کاهش هزینه ها کمک زیادی به شما می کند. مجهز بودن به 16 برنامه شستشو، مجهز بودن به نمایشگر LED و قابلیت سیستم کنترل ضد سرریز آب از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی درب از جلو ایکس ویژن XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم به شمار می آید که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

معرفی ماشین لباسشویی 6 کیلویی ایکس ویژن XTW-600B

مشخصات فنی و ظاهری ماشین لباسشویی ایکس ویژن XTW-600B

  • خوش ساخت و با کیفیت، مجهز به صفحه نمایش LED

ماشین لباسشویی ایرانی ایکس ویژن XTW-600B با ابعاد 85 سانتی متر ارتفاع، 59.5 سانتی متر عرض و 47 سانتی متر عمق عرضه شده و می توان از آن در فضاهای متوسط بهره برد. این ماشین لباسشویی 6 کیلویی در رنگ سفید عرضه شده و همانند اکثر ماشین لباسشویی های موجود در بازار، درب آن از جلو باز می شود. در قسمت بالایی بدنه ماشین لباسشویی اتوماتیک ایکس ویژن XTW-600B محفظه قرارگیری مواد شوینده و یک سوئیچ جهت انتخاب نوع برنامه شستشو تعبیه شده است. همچنین این لباسشویی به یک صفحه نمایش LED مجهز است که وضعیت عملکرد دستگاه و پیغام های مختلف جهت استفاده راحت تر بر روی آن نمایش داده می شود. درب لباسشویی 6 کیلویی ایکس ویژن مدل Xvision XTW-600B نیز تا زاویه 140 درجه قابلیت باز شدن به سمت چپ را دارد.

  • دارای دور موتور 1000 دور در دقیقه

باید به این نکات نیز اشاره کنیم که ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B دارای دور موتور 1000 دور در دقیقه بوده و قطر دهانه مخزن آن برابر با 300 میلی متر است. همان طور که اشاره شد، این ماشین لباسشویی درب از جلو دارای ظرفیت 6 کیلوگرم بوده و می توان آن را برای استفاده خانواده های دو تا چهار نفره مناسب دانست. در لباسشویی ایکس ویژن XTW-600B از درام کریستالی استفاده شده تا هیچ گونه آسیبی به الیاف پوشاک در حین شستشو وارد نشود.

مشخصات فنی و ظاهری ماشین لباسشویی ایکس ویژن XTW-600B

قابلیت ها و امکانات ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B

  • برنامه های اختصاصی برای شستشوی انواع البسه

لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B از امکانات و قابلیت های مختلفی بهره می برد و کیفیتی عالی در شستشوی انواع لباس را ارائه می دهد. به عنوان مثال این ماشین لباسشویی اتوماتیک از قابلیت کنترل هوشمند دمای آب و برنامه شستشوی ضد آلرژی برخوردار است. همچنین شما می توانید از ماشین لباسشویی Xvision XTW-600B در حالت شستشوی سریع استفاده کنید.

از دیگر امکانات ماشین لباسشویی 6 کیلویی ایرانی ایکس ویژن XTW-600B می توان به سیستم هوشمند تعادل خودکار پوشاک، قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو، برنامه شستشوی دستی، سیستم تأخیر در زمان شستشو، برنامه شستشوی لباس های ورزشی، لباس های نخی، لباس های پشمی و... اشاره کرد. ضمن اینکه ماشین لباسشویی هوشمند ایکس ویژن XTW-600B از قابلیت Pre-Wash (آماده سازی جهت شستشوی اصلی) و برنامه شستشوی بلوز، تی شرت و شستشوی درهم البسه برخوردار است. در مجموع این لباسشویی هوشمند به 16 برنامه مختلف مجهز است و هرگونه لباسی را می توان از طریق آن با بالاترین کیفیت مورد شستشو قرار داد. با توجه به این میزان کارایی، قیمت ماشین لباسشویی ایرانی ایکس ویژن XTW-600B را می توان کاملاً ایده آل و مناسب ارزیابی کرد.

قابلیت ها و امکانات ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B

ماشین لباسشویی درب از جلو ایکس ویژن XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم

  • مجهز به قفل کودک و سیستم ضد نشت

از لحاظ ایمنی در شستشو نیز ماشین لباسشویی درب از جلو ایکس ویژن XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و به سیستم کنترل ضد سرریز آب مجهز است. همچنین این دستگاه از سیستم ضد نشت نیز بهره می برد. بنابراین با خیالی راحت می توانید از آن در فضای آشپزخانه یا حمام خود استفاده کنید. ماشین لباسشویی اتوماتیک 6 کیلویی ایکس ویژن XTW-600B دارای قفل ضد کودک نیز هست که برای خانواده های دارای کودک کارایی بالایی دارد.

لباسشویی Xvision XTW-600B به طور میانگین در طول سال (برای 220 بار شستشو) حدود 9500 لیتر آب مصرف می کند و ولتاژ ورودی 220 تا 240 ولت است. همان طور که اشاره شد، این دستگاه دارای برچسب انرژی A+++ است و مصرفی کاملاً بهینه شده دارد. لازم به ذکر است که ماشین لباسشویی هوشمند ایکس ویژن مدل XTW-600B صدای کمی از خود در هنگام شستشو و آبکشی تولید می کند و استفاده از آن باعث برهم خوردن آرامش منزل شما نخواهد شد! 

مجهز به قفل کودک و سیستم ضد نشت

جمع بندی

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی برای مصارف روزمره خانگی را دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و دارای طول عمر بالا هستید، ماشین لباسشویی درب از جلو ایکس ویژن XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این ماشین لباسشویی که با ظرفیت 6 کیلوگرم عرضه شده و دارای 16 برنامه برای شستشوی انواع البسه در حالت های مختلف است. همچنین ماشین لباسشویی اتوماتیک ایکس ویژن XTW-600B از سیستم های کنترل هوشمند دمای آب و شسشتوی ضد آلرژی برخوردار بوده و بالاترین کیفیت در شستشوی پوشاک را برای شما به ارمغان می آورد.

ماشین لباسشویی درب از جلو ایکس ویژن XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم

شما می توانید نسبت به خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور و برای خرید دیگر لوازم خانگی با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را در اختیار شما بگذارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر