۱۳۹۹ مرداد ۲۶, یکشنبه

صندوق فروشگاهی هایسنس Hisense HK870E

 

صندوق فروشگاهی هایسنس HK870E

سایز مانیتور: 15 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش: 1024*768 پیکسل
نوع صفحه نمایش: TFT LCD با نور پس زمینه LED

معرفی صندوق فروشگاهی هایسنس HK870E

شرایطی را تصور کنید که با مشتریان زیادی در فروشگاه خود مواجه شده اید و صف مشتریان در پای صندوق تشکیل شده است! در این شرایط اگر صندوق فروشگاهی شما از کارایی و کیفیت لازم برخوردار نباشد، مشتریان برای پرداخت پول و دریافت فاکتور زمان زیادی را معطل شده و چه بسا با نارضایتی فروشگاه شما را ترک کنند! برای اینکه با اینگونه مشکلات مواجه نشوید، صندوق فروشگاهی هایسنس HK870E گزینه قابل اعتمادی برای شما خواهد بود. این دستگاه صندوق فروشگاهی به خوبی از عهده وظایف سنگین بر می آید و می توان بر روی آن برای استفاده در فروشگاه ها و سوپر مارکت های بزرگ، رستوران های شلوغ، کافی شاپ ها و محیط هایی مانند این حساب باز کرد. پس اگر قصد خرید صندوق فروشگاهی با قیمت مناسب را دارید و کیفیت و کارایی آن برایتان اهمیت زیادی دارد، برای آشنایی با مشخصات صندوق فروشگاهی هایسنس Hisense HK870E تا انتهای متن با ما همراه باشید.

معرفی صندوق فروشگاهی هایسنس HK870E

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Hisense HK870E

  • مجموعه سخت افزاری قدرتمند

صندوق فروشگاهی Hisense HK870E از قدرت و سرعت بسیار مطلوبی در پردازش برخوردار است و عملکردی نرم و روان را برای شما به ارمغان می آورد. این موضوع به دلیل استفاده از سخت افزار قدرتمند در این دستگاه است. در این صندوق مکانیزه فروشگاهی از پردازنده مرکزی چهار هسته ای اینتل (Celeron J1900) با فرکانس حداکثر 2.42 گیگاهرتز، حافظه رم DDR3 با ظرفیت 2 گیگابایت و حافظه داخلی 320 گیگابایت عرضه شده و تمام انتظارات شما از یک صندوق سریع و کارآمد را به خوبی برآورده می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت صندوق پول فروشگاهی هایسنس HK870E را مناسب ارزیابی کرد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Hisense HK870E

  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش لمسی 15 اینچی

با توجه به اینکه صندوق مکانیزه فروشگاهی هایسنس HK870E به صفحه نمایش لمسی 15 اینچی مجهز است، کار با آن حتی برای افراد مبتدی نیز بسیار آسان خواهد بود. صفحه نمایش این صندوق فروشگاهی از نوع TFT LCD است و به نور پس زمینه LED مجهز می باشد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1024 * 768 پیکسل بوده و می توان از کیفیت نمایش آن اطمینان داشت. صفحه نمایش صندوق فروشگاهی هایسنس مدل Hisense HK870E از حساسیت بالایی در تشخیص نقطه لمس شده برخوردار است و در هنگام کار با آن با تأخیر در عکس العمل دستگاه مواجه نمی شوید. ضمن اینکه امکان استفاده از نمایشگرهای VFD به عنوان صفحه نمایش مشتری در صندوق فروشگاهی HK870E هایسنس وجود دارد.

کاربری آسان از طریق صفحه نمایش لمسی 15 اینچی

صندوق فروشگاهی هایسنس Hisense HK870E

  • مجهز به پورت های ارتباطی کامل

اتصال صندوق فروشگاهی هایسنس Hisense HK870E به سایر تجهیزات مانند بارکد خوان، فیش پرینتر و کشوی پول به سادگی از طریق کابل امکان پذیر است. برای این منظور بر روی بدنه این صندوق فروشگاهی شش پورت USB 2.0 (دو پورت در جلو، چهار پورت در پشت بدنه)، سه پورت RS-232، پورت های RJ-45، VGA (جهت اتصال به مانیتور دوم) و RJ-11 (جهت اتصال به کشوی پول) تعبیه شده است.

مجهز به پورت های ارتباطی کامل

  • کیفیت عالی ساخت، دارای بدنه آلومینیومی

صندوق مکانیزه فروش هایسنس HK870E از بدنه ای تمام آلومینیومی ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی دارد. این صندوق فروشگاهی دارای محدوده دمایی صفر تا 40 درجه سانتی گراد است و در محیط های فروشگاهی با شرایط محیطی نرمال کارایی بالایی دارد. لازم به ذکر است که دستگاه صندوق فروشگاهی هایسنس HK870E در ابعاد 360*190*350 میلی متر و وزن 8.5 کیلوگرم عرضه شده و برای قرار دادن بر روی میز کاملاً مناسب می باشد.

کیفیت عالی ساخت، دارای بدنه آلومینیومی

از دیگر مشخصات صندوق پول فروشگاهی هایسنس مدل HK870E می توان به سازگاری آن با سیستم عامل های ویندوز نسخه های 7، 8.1 و 10 و POSReady 7، مقاومت بالا در برابر گرد و غبار، عملکرد بدون نیاز به فن و مصرف انرژی بهینه اشاره کرد.

جمع بندی

با استفاده از صندوق فروشگاهی هایسنس Hisense HK870E می توانید از عملکردی سریع و روان در پردازش و صدور فاکتور بهره مند شوید و با بالاترین کیفیت به ارائه خدمات به مشتریان تان بپردازید. این صندوق پول فروشگاهی به صفحه نمایش 15 اینچی لمسی و پورت های ارتباطی کامل مجهز است و به آسانی می توان آن را به سایر تجهیزات فروشگاهی مانند بارکد خوان، پرینتر صدور فیش و کشوی پول اتصال داد.

صندوق فروشگاهی هایسنس Hisense HK870E

برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم درباره نحوه خرید صندوق فروشگاهی هایسنس مدل HK870E از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش «نظرات» سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب صندوق فروشگاهی مورد نظرشان کمک کنید.

صندوق فروشگاهی هایسنس Hisense HK870E

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر