۱۳۹۹ مرداد ۱۴, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK953ST

دیتا پروژکتور بنکیو LK953ST
عمر لامپ: طول عمر منبع پخش لیزری 20000 ساعت
وضوح تصویر: 3840*2160 پیکسل
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 3,000,000:1‎

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو LK953ST

ویدئو پروژکتور بنکیو LK953ST یکی از محصولات خوش ساخت و پرطرفدار موجود در بازار است که کاربردهای متنوعی در محیط های مختلف مانند نمایش تصاویر در موزه ها، نمایشگاه ها، گالری ها، هتل ها و محیط های تبلیغاتی و تجاری دارد. این ویدئو پروژکتور از قابلیت نمایش تصاویر با وضوح 4K برخوردار بوده و بالاترین میزان کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. قابلیت نصب آسان، مجهز بودن به پورت های ورودی و خروجی کاربردی و هزینه های نگهداری از دیگر ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK953ST است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.
معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو LK953ST

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ LK953ST

  • از تصاویر 4K لذت ببرید!

اگر کیفیت تصاویر برایتان اهمیت زیادی دارد، دیتا پروژکتور BenQ LK953ST برای شما ساخته شده است! رزولوشن یا وضوح تصویر ویدئو پروژکتور برابر با 3840*2160 پیکسل بوده و از فناوری DLP برخوردار است. بنابراین با خرید ویدئو پروژکتور لیزری بنکیو LK953ST و استفاده از آن می توانید از تصاویری با وضوح 4K و بالاترین کیفیت بهره مند شوید! به طوری که کوچکترین جزئیات موجود در تصاویر نیز برای مخاطبان شما به شکلی کاملاً واضح قابل مشاهده خواهند بود. این ویدئو پروژکتور با کیفیت 4K در نمایش طبیعی رنگ ها نیز توانایی بالایی دارد و طیف وسیعی از رنگ ها (1.07 بیلیون رنگ) را پوشش می دهد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ LK953ST
  • دارای شدت روشنایی و نسبت کنتراست عالی

شدت روشنایی دیتا پروژکتور تبلیغاتی بنکیو مدل BenQ LK953ST برابر با 5000 لومن است و شما می توانید از آن بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر در مکان های کاملاً روشن و پر نور نیز استفاده کنید. همچنین این ویدئو پروجکشن با نسبت کنتراست فوق العاده 3000000:1 عرضه شده و کیفیتی عالی در نمایش سایه روشن ها و رنگ مشکی را به ارمغان می آورد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو LK953ST می توان کیفیت تصاویر آن را ایده آل ارزیابی کرد.
ویدیو پروژکتور بنکیو LK953ST از قابلیت DICOM نیز بهره می برد و می توان از آن برای شبیه سازی تصاویر X-ray استفاده کرد. این ویژگی کارایی بالایی در کلاس های درسی پزشکی برای تمرین و آموزش دارد. توجه داشته باشید که ویدئو پروژکتور آموزشی بنکیو مدل LK953ST برای تشخیص پزشکی و مصارف جدی در این زمینه نباید مورد استفاده قرار بگیرید.
دارای شدت روشنایی و نسبت کنتراست عالی
  • طول عمر 20000 ساعتی منبع پخش لیزری

ویدئو پروژکتور LK953ST بنکیو از نوع لیزری است و به یکی از فناوری های جدید و کاربردی شرکت بنکیو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری به نام BlueColor Laser مجهز می باشد. این فناوری علاوه بر اینکه باعث بهبود کیفیت تصاویر و میزان شفافیت آنها می شود، به افزایش طول عمر قطعات داخلی دستگاه هم کمک زیادی می کند. به طوری که تا 20000 ساعت استفاده از دیتا پروژکتور لیزری بنکیو LK953ST نیازی به تعویض منبع پخش لیزری آن پیدا نخواهید کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK953ST

  • دارای بُرد کوتاه، نصب آسان در مکان های مختلف

نسبت پرتاب دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK953ST برابر با 0.8 است و از این جهت می توان آن را در دسته ویدئو پروژکتورهای با برد کوتاه جای داد. به این معنا که شما می توانید دیتا پروژکتور 4k بنکیو مدل LK953ST را در فاصله ای نزدیک به صفحه نمایش نصب کرده و از تصاویری در ابعاد بزرگ بهره مند شوید. این ویژگی به عنوان مثال در نمایشگاه های نقاشی کاربرد زیادی دارد و سایه بازدیدکنندگان بر روی تابلوی نقاشی در حال نمایش توسط این ویدئو پروژکتور نمی افتد. به طور دقیق تر باید گفت که ویدئو پروجکشن بنکیو LK953ST توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 300 اینچ را دارد که برای این منظور باید فاصله آن از صفحه نمایش باید بین 0.53 تا 5.38 متر باشد.
دارای بُرد کوتاه، نصب آسان در مکان های مختلف
ویدئو پروژکتور BenQ LK953ST از قابلیت هایی مانند زوم 1.1 برابری، تصحیح زاویه تصویر یک بعدی (30 درجه عمودی) و جابجایی دستی لنز (60 درصد عمودی و 23 درصد افقی برخوردار است. بنابراین نصب و راه اندازی آن در مکان های مختلف به آسانی و با سرعت بالایی انجام می گیرد. این ویدئو پروژکتور تجاری از قابلیت نصب و چرخش 360 درجه ای هم برخوردار بوده و می توان از آن برای نمایش تصاویر بر روی دیوار در زوایای مختلف، سقف یا کف اتاق استفاده کرد.
  • اتصال راحت به دستگاه های دیگر از طریق پورت های ارتباطی

پورت های ارتباطی دستگاه ویدئو پروژکتور بنکیو LK953ST شامل سریال، LAN (جهت کنترل عملکرد از طریق شبکه)، سه ورودی HDMI، ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور و ورودی و خروجی صدا می شود. همچنین این ویدئو پروژکتور به خروجی HDMI هم مجهز است که می توان از آن برای اتصال دستگاه به یک ویدیو پروژکتور دیگر جهت نمایش هم زمان تصاویر بهره برد.
سازگاری با فناوری HDBaseT از دیگر امکانات ارتباطی ویدئو پروژکتور LK953ST بنکیو است. با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا تنها با یک کابل شبکه ساده با طول حداکثر 100 متر، صدا و تصویر را به شکل هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور انتقال دهید. این ویژگی هم باعث کاهش هزینه های جانبی شما می شود و هم به نصب راحت تر دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو LK953ST کمک زیادی می کند.
اتصال راحت به دستگاه های دیگر از طریق پورت های ارتباطی

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK953ST دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و یک گزینه قابل اعتماد برای استفاده در نمایشگاه ها، موزه ها، هتل ها، گالری ها و محیط های تبلیغاتی به شمار می آید. این ویدئو پروژکتور که از نوع لیزری است، تصاویری با وضوح 4K را به شما ارائه می دهد و از شدت روشنایی و نسبت کنتراستی عالی بهره می برد.
برای دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتور بنکیو LK953ST و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.
دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK953ST

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر