۱۳۹۹ مرداد ۱۹, یکشنبه

پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P525L

 

پرینتر هایتی P525L

قابلیت: پرینتر چاپ عکس
چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: دای سابلیمیشن (Dye sublimation)
رزولوشن چاپ: 300 dpi

معرفی و بررسی چاپگر عکس هایتی P525L

اگر به دنبال یک پرینتر با کیفیت و سریع برای چاپ رنگی عکس های خود هستید، پرینتر هایتی مدل P525L می تواند انتخاب فوق العاده ای برای شما باشد. پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P525L محصولی با بهترین عملکرد برای استفاده در ادارات، چاپ تصاویر برای مصارف کاری و یا شخصی، فروشگاه ها و... خواهد بود. در ادامه به معرفی دیگر قابلیت های این دستگاه چاپ عکس می پردازیم.

معرفی و بررسی چاپگر عکس هایتی P525L

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چاپ عکس هایتیP525L  

  • یک پرینتر چاپ عکس همه چیز تمام!

پرینتر P525L ساخته کمپانیHiti  یک پرینتر حرارتی است. این چاپگر در ابعاد 327*300*359 میلی متر و وزن 18 کیلوگرم طراحی شده است. بدنه این پرینتر چاپ عکس از فلز صاف و براق طوسی رنگ ساخته شده است که طراحی ظاهری شیک و فوق العاده ای برای محصول ایجاد کرده است. از دیگر ویژگی های ظاهری و ساختاری این محصول، طراحی آن به صورت رومیزی است. یکی دیگر از قابلیت های چاپگر عکس هایتی P525L، داشتن صفحه نمایش LCM است. این صفحه نمایش دارای ابعاد کوچک است. علاوه بر آن، صفحه نمایش پرینتر هایتی P525L می تواند به چند زبان مختلف تنظیمات و آپشن های متنوع دستگاه را به شما نشان دهد که از ویژگی های برتر این دستگاه به حساب می آید.

  • تاثیر پذیر نسبت به دمای محیط

طبق گفته شرکت سازنده، پرینتر چاپ عکس هایتی P525L نسبت به دمای محیط حساس است . این چاپگر حرارتی می تواند در محیطی با دمای 10 تا 35 درجه سانتی گراد بهترین عملکرد را از خودش نشان دهد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چاپ عکس هایتیP525L

  • وضوح قابل قبول در چاپ تصاویر

چاپگر عکس حرفه ای هایتی P525L پرینتری با کیفیت و خوش ساخت در چاپ تصاویر است. این دستگاه می تواند تصاویر را با رزولوشن 300 dpi چاپ کند که در برای چاپ عکس های شخصی ایده آل است. از دیگر ویژگی های مثبت  این پرینتر، قابلیت چاپ تصاویر به صورت رنگی است. این قابلیت ها باعث می شود تا پرینتر مخصوص چاپ عکس هایتی P525L برای استفاده در ادارات، عکاسی ها و هر نوع استفاده برای چاپ رنگی عکس انتخاب فوق العاده ای باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چاپ عکس Hiti P525L

  • چاپ تصاویردر ابعاد متنوع و مدت زمان نسبتا کوتاه

پرینتر چاپ عکس مدل Hiti P525L دارای سرعت بالا در چاپ تصاویر رنگی است. این چاپگر می تواند تصاویر را در ابعاد 102*152 میلی متر، تنها در مدت زمان 12.8 ثانیه چاپ کند و به شما تحویل دهد. علاوه بر آن قادر است تصاویر شما  را در اندازه 127*178 میلی متر و 152*203 میلی متر هم به ترتیب در مدت زمان 18.5 ثانیه و 20.5 ثانیه چاپ کند. به همین جهت سرعت چاپ بالا در پرینتر حرارتی هایتی P525L باعث شده تا بتواند عملکرد فوق العاده ای را برای استفاده در محیط کار و فعالیت های سنگین به شما ارائه دهد. به طور کلی با توجه به این ویژگی ها، برای چاپ تعداد زیادی تصویر در مدت زمان کوتاه می توانید روی پرینتر P525L هایتی حساب باز کنید.

  • مواد تشکیل دهنده با دوام و مرغوب

بر خلاف سایر پرینتر ها که مواد مصرفی به کار رفته در آنها کارتریج ها هستند ،پرینتر های چاپ عکس کمپانی از ریبون ها استفاده می کنند. ریبون به ماده گفته می شود که به عنوان نوعی جوهر مخصوص برای چاپ روی برچسب ها و رول های چاپ عکس از آنها استفاده می شود. هم چنین امکان خرید جداگانه این محصول نیز همانند تونر کارتریج ها وجود دارد. پس در صورت اتمام ریبون پرینتر، می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و مواد مصرفی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چاپ عکس Hiti P525L

  • تنوع در تعداد و ابعاد برای چاپ تصاویر

 در پرینتر حرارتی هایتی مدل Hiti P525L از نوع خاصی کاغذ برای چاپ عکس استفاده می شود که به آن رول کاغذ مخصوص چاپ عکس می گویند. هر کدام از این رول ها، می توانند تصاویر را در ابعاد مختلفی به مصرف کننده ارائه دهند. رول های مخصوص عکس در ابعاد 102152x میلی متر ،127178x میلی متر و 152203x میلی متر به ترتیب می توانند تعداد 500، 290، 250 چاپ را به مصرف کننده ارائه دهند. هم چنین قابلیت اضافه کردن سینی کاغذ به صورت اختیاری نیز در این پرینتر وجود دارد.

پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P525L

  • اتصال در کوتاه ترین زمان ممکن به دو صورت بی سیم و با سیم

برای اتصال به پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P525L فقط به کابل  USBاحتیاج دارید. هنگام استفاده از این دستگاه باید یک سر کابلUSB  را به دستگاه مورد نظر و سر دیگر آن را به پرینتر متصل نموده و با استفاده از آن در سریعترین زمان تصاویر مورد نظر خود را چاپ کنید. علاوه بر قابلیت اتصال راحت، دیگر ویژگی مثبت این دستگاه، پشتیبانی آن از سیستم عامل های Android،windows  و Mac OS خواهد بود.

اتصال در کوتاه ترین زمان ممکن به دو صورت بی سیم و با سیم

یکی دیگر از ویژگی هایی که مطمئنا، باعث رضایتمندی شما در استفاده از این محصول می باشد، امکان اتصال آن با استفاده از نرم افزار Prinbiz است. عملکرد این نرم افزار به گونه ایست که ابتدا نرم افزار را توسط دستگاه موبایل یا لپ تاپ دانلود می کنید، سپس با استفاده از این نرم افزار به پرینتر متصل شده و تصاویر دلخواه تان را برای چاپ به پرینتر ارسال  می فرمایید. نرم افزار Prinbiz قابلیت نصب بر روی دستگاه هایی با سیستم عامل اندروید و IOS را دارد. البته بهتر است بدانید که برای کار با این نرم افزار باید هم پرینتر و هم موبایل یا هرگونه وسیله ارتباطی شما، بهWi-Fi  متصل باشد.

جمع بندی

به طور کلی اگر پرینتری نیاز دارید که بتواند با سرعت و کیفیت بالا در چاپ، تصاویر را به صورت رنگی برای شما پرینت بگیرد، پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P525L گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت پرینترهای چاپ عکس از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.

پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P525L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر