۱۳۹۹ مرداد ۳۱, جمعه

لیبل پرینتر سیتیزن Citizen CL-S621

 

لیبل پرینتر سیتیزن CL-S621

مکانیزم چاپ: حرارتی مستقیم و انتقال حرارت
عرض چاپ:  104 میلی متر
سرعت چاپ: 100 میلی متر در ثانیه
وضوح چاپ: 203 dpi

معرفی پرینتر لیبل زن سیتیزن CL-S621

لیبل پرینتر مدل CL-S621 یکی از محصولات خوش ساخت و با دوام شرکت معتبر سیتیزن است که برای چاپ لیبل در تولیدی ها، کارگاه ها و واحدهای بسته بندی کالا طراحی و روانه بازار شده است. این پرینتر لیبل زن قابلیت چاپ بر روی انواع لیبل در سایزهای کوچک و بزرگ را دارد و می توان از آن برای چاپ به هر دو صورت حرارتی مستقیم و انتقال حرارت بهره برد. پرینتر لیبل زن سیتیزن CL-S621 از سرعت و کیفیت بسیار مطلوبی در چاپ نیز برخوردار است و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. پس اگر قصد خرید لیبل پرینتر با قیمت مناسب دارید، برای آشنایی با مشخصات لیبل پرینتر سیتیزن Citizen CL-S621 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی پرینتر لیبل زن سیتیزن CL-S621

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر سیتیزن CL-S621

  • سریع و دقیق در چاپ!

با توجه به اینکه لیبل پرینتر سیتیزن مدا CL-S621 با رزولوشن 203 dpi عرضه شده می توان از کیفیت چاپ آن اطمینان داشت. به طوری که حتی کاراکترهای دارای فونت ریزِ چاپ شده با آن نیز از میزان خوانایی قابل توجهی برخوردار خواهند بود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که لیبل های چاپ شده با چاپگر لیبل سیتیزن CL-S621 دارای ماندگاری بالایی هستند و کیفیت چاپ اولیه خود را برای مدتی طولانی حفظ می کنند.

لیبل زن فروشگاهی سیتیزن CL-S621 از لحاظ سرعت چاپ نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد و قادر به چاپ با سرعت 100 میلی متر بر ثانیه می باشد. با توجه به این میزان سرعت می توان این دستگاه را برای انجام چاپ های متوالی در تعداد متوسط مناسب دانست.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر سیتیزن CL-S621

  • سازگار با انواع لیبل ها و ریبون ها در سایزهای متفاوت

همان طور که اشاره شد، لیبل پرینتر CL-S621 سیتیزن توانایی چاپ به هر دو صورت حرارتی مستقیم و انتقال حرارت را دارد و دستگاهی کارآمد در این زمینه به شمار می آید. این دستگاه در حالت چاپ به صورت حرارتی مستقیم نیاز به استفاده از ریبون ندارد و مواد مصرفی آن را رول های لیبل حرارتی تشکیل می دهند. نکته قابل توجه در این زمینه این است که شما می توانید از لیبل هایی در ابعاد 12.5 تا 118 میلی متری در لیبل زن حرارتی سیتیزن CL-S621 استفاده کنید. در واقع این دستگاه برای چاپ لیبل در ابعاد مختلف (از کوچک تا بزرگ) کارایی دارد. همچنین قطر خارجی رول های لیبل قابل استفاده در این لیبل پرینتر حداکثر برابر با 200 میلی متر می تواند باشد. توجه داشته باشید که این دستگاه لیبل زن دارای عرض چاپ حداکثر 104 میلی متر می باشد.

در حالت استفاده از پرینتر حرارتی سیتیزن مدل Citizen CL-S621 برای چاپ به صورت انتقال حرارت، علاوه بر لیبل باید از ریبون نیز در دستگاه استفاده شود. این پرینتر لیبل زن با انواع ریبون های وکس، رزین و وکس/ رزین سازگار است و می توان از رول های ریبون با قطر 74 میلی متر و طول حداکثر 360 متر در آن استفاده کرد.

سازگار با انواع لیبل ها و ریبون ها در سایزهای متفاوت

لیبل پرینتر سیتیزن Citizen CL-S621

  • طراحی هوشمندانه جهت دسترسی آسان به رول های درون دستگاه

لیبل پرینتر سیتیزن Citizen CL-S621 از کیفیت ساختی عالی نیز برخوردار است و در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. بدنه این لیبل پرینتر از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده و طراحی آن به گونه ای است که به آسانی می توان آن را باز و بسته کرد. پس برای دسترسی به رول های درون دستگاه کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت!

در این رابطه باید به این نکته هم اشاره کنیم که دستگاه چاپ لیبل سیتیزن CL-S621 در ابعاد 231*289*270 میلی متر و وزن 4.5 کیلوگرم عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت جلویی بدنه این دستگاه چهار دکمه کنترلی و چهار نشانگر LED تعبیه شده که به شما در استفاده راحت تر از آن کمک زیادی می کند. در مجموع با توجه به قیمت لیبل زن سیتیزن CL-S621 باید گفت که این چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر دارای دوام و طول عمر بالایی است.

طراحی هوشمندانه جهت دسترسی آسان به رول های درون دستگاه

  • اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق کابل

بر روی بدنه لیبل پرینتر رومیزی سیتیزن CL-S621 دو پورت USB 1.1 و سریال (RS-232C) تعبیه شده که از طریق آنها و کابل های مربوطه می توانید لیبل زن خود را به سایر دستگاه ها مانند کامپیوتر متصل کنید. درایور ارائه شده همراه با این محصول بر روی تمامی پلتفرم ها قابلیت نصب دارد و به آسانی می توانید از آن در محیط های مختلف کاری استفاده کنید.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که لیبل چسبان سیتیزن CL-S621 دارای 4 مگابایت حافظه داخلی و 16 مگابایت حافظه رم است که از هر کدام حدود یک مگابایت برای کاربر قابل استفاده می باشد. پس شما می توانید طرح های لیبل مورد نظرتان را بر روی حافظه این دستگاه ذخیره کرده و در زمان دلخواه نسبت به چاپ آنها اقدام نمایید.

جمع بندی

لیبل پرینتر سیتیزن Citizen CL-S621 را می توان یکی از لیبل پرینترهای نیمه صنعتی دانست که برای استفاده در کارگاه ها، تولیدی ها و مراکز بسته بندی کالا گزینه ای ایده آل به حساب می آید. این دستگاه لیبل زن هم به صورت حرارتی مستقیم و هم به صورت انتقال حرارت قابلیت چاپ را دارد و می توان از انواع لیبل و ریبون مختلف در آن به عنوان ماده مصرفی بهره برد.

برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید لیبل پرینتر حرارتی سیتیزن CL-S621 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب لیبل پرینتر مورد نظرشان کمک کنید.

لیبل پرینتر سیتیزن Citizen CL-S621

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر