۱۳۹۹ مرداد ۳۱, جمعه

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless

 

پرینتر اچ پی ENVY 5030 Wireless

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: مشکی: 10 برگ در دقیقه، رنگی: 7 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: سیاه و سفید: 1200*1200 dpi، رنگی: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی ENVY 5030 Wireless

با استفاده از پرینتر جوهر افشان اچ پی ENVY 5030 از بالاترین کیفیت در چاپ رنگیِ عکس ها و تصاویر مورد نظرتان بهره مند شوید! این پرینتر یکی از انواع پرینترهای جوهرافشان تولید شرکت معتبر اچ پی است که برای مصارف خانگی و استفاده در حجم کاری کم گزینه ایده آلی به شمار می آید. از جمله ویژگی های مهم و کاربردی پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless باید به مجهز بودن وای فای و بلوتوث و پشتیبانی از اتصال وایرلس اشاره کرد. همچنین این دستگاه پرینتر جوهر افشان علاوه بر چاپ رنگی و سیاه و سفید به هر دو شکل یک رو و دو رو، از قابلیت های کپی و اسکن نیز برخوردار است و یک پرینتر سه کاره جوهر افشان رنگی محسوب می شود.

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی ENVY 5030 Wireless

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی ENVY 5030

  • چاپ رنگی با بالاترین کیفیت

چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی مدل ENVY 5030 Wireless برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ رنگی هستند! این پرینتر دارای زولوشن 4800*1200 dpi در هنگام چاپ رنگی (در صورت چاپ از کامپیوتر بر روی کاغذ مخصوص چاپ عکس اچ پی با وضوح ورودی 1200) است و کوچکترین جزئیات موجود در عکس ها و تصاویر را نیز با وضوحی عالی به روی کاغذ منتقل می کند! پرینتر چاپ عکس اچ پی ENVY 5030 در زمینه چاپ متون سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و رزولوشن چاپ آن در این حالت برابر با 1200*1200 dpi خواهد بود. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر چند کاره رنگی ENVY 5030 می توان کیفیت چاپ آن را کاملاً ایده آل و قابل قبول دانست.

  • توانایی انجام حداکثر 1000 چاپ در ماه

همان طور که اشاره شد، پرینتر سه کاره اچ پی ENVY 5030 برای مصارف خانگی و استفاده در حجم کاری کم عرضه شده است. این پرینتر حداکثر توان انجام 1000 پرینت در ماه را دارد؛ اما بهتر است تا به منظور افزایش طول عمر دستگاه، از آن مطابق با توصیه شرکت اچ پی از آن برای 100 تا 400 چاپ در ماه استفاده شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی ENVY 5030 دارای سرعت چاپ 10 برگ در دقیقه در حالت سیاه و سفید و 7 برگ در دقیقه در حالت چاپ رنگی است که برای مصارف خانگی مناسب به نظر می رسد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی ENVY 5030

  • کارایی بالا در زمینه کپی

از پرینتر سه کاره جوهر افشان اچ پی ENVY 5030 برای انجام کپی نیز می توان بهره برد. این دستگاه قابلیت انجام 50 کپی متوالی را دارد و از رزولوشن کپی 600*300 dpi برخوردار است. از جمله قابلیت های پرینتر جوهر افشان وایرلس اچ پی HP ENVY 5030 در هنگام کپی می توان به بزرگ نمایی و کوچک نمایی تصویر سند از 25 تا 400 درصد، کپی رنگی، کپی دو رو، تغییر اندازه و تنظیم میزان روشنایی و تاریکی تصویر سند و کپی کارت شناسایی اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای سرعت کپی سیاه و سفید 8 برگ در دقیقه و سرعت کپی رنگی 4 برگ در دقیقه در حالت استاندارد است.

  • مجهز به اسکنر تخت

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز پرینتر جند کاره اداری اچ پی HP ENVY 5030 Wireless All-in-One به کار شما خواهد آمد! در این دستگاه پرینتر جوهر افشان از یک اسکنر تخت استفاده شده که امکان تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد با رزولوشن عالی 1200 dpi را برای شما فراهم می آورد. این اسکنر با سرعت اسکن رنگی 3 برگ در دقیقه و سرعت اسکن سیاه و سفید 7 برگ در دقیقه عرضه شده و قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های RAW ،JPG و PDF را داراست.

مجهز به اسکنر تخت

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP ENVY 5030 Wireless

  • کارآمد در زمینه چاپ بر روی انواع کاغذهای معمولی و مخصوص چاپ عکس

سینی کاغذ ورودی پرینتر جوهرافشان HP ENVY 5030 Wireless ظرفیت قرارگیری 100 برگ کاغذ معمولی در ابعاد حداکثر A4، 30 کاغذ عکس 4x6 اینچی، 30 کاغذ مخصوص چاپ عکس، 40 کارت، 10 پاکت و 30 کاغذ عکس 10x15 سانتی متری را دارد. نکته قابل ذکر در این مورد توانایی چاپگر عکس حرفه ای اچ پی مدل HP ENVY 5030 در چاپ بر روی کاغذهای مختلف شامل کاغذهای مات و براق مخصوص چاپ بروشور اچ پی، کاغذهای مات مخصوص کارت ویزیت اچ پی، کاغذهای نازک و بازیافتی و انواع کاغذهای مخصوص چاپ جوهرافشان می باشد که باعث افزایش کارایی آن شده است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP ENVY 5030 Wireless

  • چاپ ماندگار و با کیفیت از طریق کارتریج های مرغوب

در پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless دو کارتریج شامل یک کارتریج مشکی و یک کارتریج سه رنگ از مدل های HP 304 و HP 304XL قابل استفاده است. ظرفیت کارتریج مشکی این مدل ها به ترتیب برابر با 120 برگ و 300 برگ و ظرفیت کارتریج سه رنگ آنها نیز به ترتیب برابر با 100 برگ و 300 برگ می باشد. این کارتریج ها که از جمله کارتریج های مرغوب اچ پی محسوب می شوند، کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهند. برای خرید کارتریج اصل اچ پی با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

چاپ ماندگار و با کیفیت از طریق کارتریج های مرغوب

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless

  • پشتیبانی از اتصال وایرلس از طریق وای فای و بلوتوث

با استفاده از پرینتر جوهر افشان  ENVY 5030 اچ پی برای چاپ عکس های ذخیره شده بر روی گوشی و تبلت نیازی به انتقال آنها به کامپیوتر نخواهید داشت! این پرینتر چند کاره خانگی به وای فای مجهز است و می توان موبایل و تبلت را به صورت وایرلس به آن متصل کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا در هنگام گشت زدن در اینترنت یا چک کردن شبکه های اجتماعی بتوانید عکس ها و تصاویر دلخواهتان را به شکلی سریع و راحت چاپ کنید! همچنین می توانید عکس های ثبت شده با دوربین گوشی و تبلت را با پرینتر وایرلس اچ پی ENVY 5030 با بالاترین کیفیت چاپ نمایید. این پرینتر به بلوتوث هم مجهز است که در صورت نیاز می توانید از آن برقراری ارتباط میان دو دستگاه بهره ببرید. لازم به ذکر است که پرینتر رنگی جوهر افشان اچ پی ENVY 5030 از اتصال از طریق کابل به کامپیوتر هم پشتیبانی می کند و برای این منظور بر روی بدنه آن یک پورت USB 2.0 تعبیه شده است.

از دیگر امکانات ارتباطی چاپگر اداری اچ پی ENVY 5030 باید به سازگاری آن با اپلیکیشن موبایل HP Smart و سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint و Mopria اشاره کرد. این سرویس ها امکان پرینت از راه دور (بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه) از طریق اینترنت را برای شما فراهم می آورند.

پشتیبانی از اتصال وایرلس از طریق وای فای و بلوتوث

  • مجهز به سخت افزار مناسب

در پرینتر HP ENVY 5030 از پردازنده مرکزی 800 مگاهرتزی و حافظه رم 256 مگابایتی از نوع DDR3L استفاده شده که باعث عملکرد روان و بدون هنگی دستگاه می شود. همچنین در قسمت جلویی بدنه این پرینتر جوهر افشان یک نمایشگر 2.2 اینچی سیاه و سفید و گرافیکی تعبیه شده است. این نمایشگر کمک زیادی به شما در هنگام اعمال تنظیمات بر روی پرینتر مخصوص چاپ عکس اچ پی ENVY 5030 و اطلاع از وضعیت عملکرد آن می کند.

مجهز به سخت افزار مناسب

جمع بندی

در مجموع پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless را می توان با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به وای فای و بلوتوث جهت برقراری ارتباط وایرلس با موبایل و تبلت، کیفیت عالی در چاپ رنگی، توانایی انجام اسکن و کپی، قابلیت چاپ بر روی کاغذهای مختلف مخصوص چاپ عکس و طراحی ظاهری شیک و زیبا یک انتخاب ایده آل برای استفاده در منزل شما دانست!

چنانچه قصد خرید پرینترهای چند کاره اداری را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر جوهر افشان رنگی و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در این رابطه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در اسرع وقت در ارتباط باشید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر