۱۳۹۹ شهریور ۴, سه‌شنبه

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0172

 

کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA0172

دستگاه های سازگار: KX-TDE100, KX-TDE200, KX-TDE600, KX-TDA100, KX-TDA200, KX-TDA600
تعداد خطوط: 16 کانال داخلی دیجیتال DLC16

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0172

باکس سانترال یکی از پر کاربردترین تجهیزات مخابراتی در اغلب ادارات، شرکت ها، سازمان ها، بیمارستان ها، ارگان های دولتی و محیط هایی از این دست است که در مدیریت خطوط تلفن داخلی و خارجی کاربرد بالایی دارد. در واقع دستگاه سانترال را می توان به یک مرکز مخابراتی کوچک و خصوصی شبیه دانست که امکان کانفیگ و اعمال تنظیمات مختلف بر روی خطوط تلفن را برای شما فراهم می آورد. اما باکس سانترال به صورت پیش فرض معمولاً فاقد امکانات خاصی است و برای دستیابی به قابلیت های مختلف باید از کارت های سانترال بر روی آن استفاده کنید. از جمله کارت های سانترال کارآمد و با کیفیت موجود در بازار باید به کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0172 اشاره کنیم که برای افزایش خطوط داخلی دیجیتال در سازمان ها و شرکت هایی که از سانترال های پر ظرفیت استفاده می کنند، کارایی بالایی دارد.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0172

  • افزایش 16 خط داخلی دیجیتال

اگر از خطوط داخلی دیجیتال در محل کار خود استفاده می کنید، با استفاده از کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0172 می توانید تعداد آنها را به میزان 16 خط ارتقا دهید. همچنین این کارت ارتقا سانترال در حالت پیش فرض به کالر آیدی نیز مجهز است و با خرید آن دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تهیه کارت کالر آیدی به صورت جداگانه نخواهید داشت. لازم به ذکر است که قابلیت کالر آیدی این امکان را فراهم می آورد تا شماره تماس گیرنده در لحظه برقراری تماس بر روی تلفن مورد نظر شما به نمایش درآید.

افزایش 16 خط داخلی دیجیتال

  • مشخصات دستگاه های سانترال سازگار

مورد دیگری که در رابطه با کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0172 باید به آن اشاره کنیم، سازگاری این کارت با دستگاه های سانترال پاناسونیک در مدل های KX-TDA100، KX-TDA200، KX-TDA600، KX-TDE100، KX-TDE200 و KX-TDE600 است. به طور کلی در هنگام خرید کارت سانترال همواره به سازگاری آن با دستگاه مورد استفاده خود دقت داشته باشید. چرا که دستگاه های سانترال هر یک به اسلات های متفاوتی جهت توسعه با کارت مجهزند و در صورت عدم سازگاری، کارت در آنها قابل استفاده نخواهد بود.

مشخصات دستگاه های سانترال سازگار

جمع بندی

در مجموع کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0172 را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به کالر آیدی در حالت پیش فرض و امکان افزایش 16 خط داخلی دیجیتال یک گزینه ایده آل برای توسعه سانترال های پرظرفیت دانست. این کارت کالر آیدی سانترال برای استفاده در مراکزی که از تلفن های دیجیتال استفاده می کنند طراحی شده و می توان از آن بر روی دستگاه های سانترال پاناسونیک مدل های KX-TDA100/200/600 و KX-TDE100/200/600 بهره برد.

چنانچه قصد خرید کارت ارتقا دستگاه سانترال را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر