۱۳۹۹ مرداد ۱۴, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD

دیتا پروژکتور بنکیو LX810STD
عمر لامپ: طول عمر منبع پخش لیزری: 20000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: XGA 1024 * 768 پیکسل
شدت روشنایی: 3000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 100,000:1‎

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو LX810STD

این روزها استفاده از ویدئو پروژکتور در مراکز آموزشی طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری از مدرسان ترجیح می دهند تا برای ارائه مطالب در کلاس های درسی از این دستگاه استفاده کنند. ویدئو پروژکتور بنکیو LX810STD یکی از همین محصولات می باشد که برای مصارف آموزشی روانه بازار شده است. این ویدیو پروژکتور از قابلیت نمایش تصاویر به صورت تعاملی بر روی هر سطح صافی برخوردار است و این امکان را به شما و دانش آموزانتان می دهد تا به یادداشت مطالب بر روی تصاویر بپردازید! پس با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD می توانید با ایجاد محیطی تعاملی و شاداب در کلاس، از روش های مدرن تدریس بهره مند شوید!
معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو LX810STD

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ LX810STD

  • نمایش تصاویر با استفاده از فناوری لیزری

در دیتا پروژکتور BenQ LX810STD از یکی از فناوری های کاربردی شرکت بنکیو در زمینه نمایش تصاویر لیزری موسوم به BlueCore استفاده شده است. این فناوری به طبیعی تر شدن رنگ ها و شفاف تر شدن تصاویر کمک زیادی می کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور لیزری بنکیو مدل BenQ LX810STD با رزولوشن 1024 * 768 پیکسل (XGA) عرضه شده و از فناوری DLP بهره می برد. این مشخصات در کنار هم باعث می شود تا بتوان از کیفیت مطلوب تصاویر دیتا پروژکتور بنکیو LX810STD اطمینان داشت.
فناوری BlueCore باعث افزایش طول عمر دستگاه و پایین آمدن هزینه های نگهداری آن نیز می شود. به طوری که منبع پخش لیزری به کار رفته در ویدئو پروژکتور آموزشی بنکیو LX810STD تا 20 هزار ساعت در حالت عادی و 25 هزار ساعت در حالت اکو نیازی به سرویس ندارد که برای مصارف آموزشی کاملاً ایده آل به نظر می رسد. در این دیتا پروژکتور از فناوری DUST GUARD PRO نیز بهره برده شده که از نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری کرده و سبب افزایش طول عمر چیپ DLP و قطعات داخلی آن می شود.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ LX810STD
  • نسبت کنتراست عالی!

یکی از ویژگی هایی که باعث شده تا ویدئو پروجکشن بنکیو LX810STD برای استفاده در کلاس درس مناسب باشد، نسبت کنتراست 100000:1 آن است. این میزان کنتراست ویدئو پروژکتور سبب می شود تا قسمت های مشکی رنگ موجود در تصاویر با عمق زیاد و قسمت های دارای رنگ های روشن شفاف تر به نمایش درآیند و به این ترتیب کیفیت تصاویر بهبود یابد. از این جهت دیتا پروژکتور کلاسی بنکیو LX810STD توانایی بالایی در نمایش متون، نمودارها و اسلایدهای پاورپوینت به شکلی واضح و کاملاً خوانا دارد.
نسبت کنتراست عالی!
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور BenQ LX810STD شدت روشنایی آن است که برابر با 3000 لومن می باشد. این شدت روشنایی ویدئو پروژکتور برای دستیابی به تصاویری واضح و شفاف در کلاس هایی با میزان نور معمولی کفایت می کند؛ اما بهتر است تا از این دیتا ویدئو پروژکتور در کلاس های کاملاً روشن و پُر نور استفاده نشود.
  • بُرد کوتاه، مناسب برای نمایش تصاویر در فضاهای محدود

ویدیو پروژکتور بنکیو LX810STD با نسبت پرتاب 0.61 عرضه شده و در دسته ویدئو پروژکتورهای دارای بُرد کوتاه جای دارد. به این معنا که این دستگاه قابلیت ارائه تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله کم نسبت به صفحه نمایش را دارد. به طور دقیق تر می توان گفت که ویدئو پروژکتور لیزری بنکیو مدل LX810STD توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 60 تا 120 اینچ را دارد که برای این منظور باید آن را در فاصله 0.74 تا 1.48 متری نسبت به صفحه نمایش قرار دهید. بنابراین دیگر سایه مدرس و دانش آموزان در هنگام تردد در کلاس بر روی تصاویر نخواهد افتاد! ویدئو پروژکتور LX810STD بنکیو از امکان تصحیح زاویه تصویر (تا 40 درجه عمودی) و زوم دیجیتال نیز برخوردار است که در نصب و تنظیم تصویر آن کمک زیادی به شما می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور لیزری بنکیو LX810STD را کاملاً مناسب دانست.
بُرد کوتاه، مناسب برای نمایش تصاویر در فضاهای محدود

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD

  • نمایش تصاویر به صورت تعاملی بر روی تمام سطوح صاف

شاید بتوان مهم ترین ویژگی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD را مجهز بودن آن به فناوری PointWrite دانست. این فناوری به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید بر روی تمامی سطوح صاف (مانند تخته وایت برد و حتی دیوار کلاس) از نمایش تصاویر به صورت تعاملی بهره مند شوید! به این صورت که شما و دانش آموزانتان قادر خواهید بود تا با انگشت یا قلم لمسی به یادداشت مطالب بر روی تصاویر بپردازید! همچنین با استفاده از این ویدئو پروژکتور مناسب کلاس در حالت QWrite به قابلیت های یک برد هوشمند کامل دست خواهید یافت و می توانید به اجرای برنامه ها و اپلیکیشن های آموزشی مختلف بپردازید.
دستگاه ویدئو پروژکتور بنکیو مدل LX810STD برای کار گروهی نیز کارایی بالایی دارد و از امکان چند لمسی پشتیبانی می کند. به این ترتیب چند دانش آموز به صورت هم زمان می توانند بر روی تصاویر یادداشت کنند و به شکل گروهی به حل مسائل درسی بپردازند. علاوه بر این، ویدئو پروژکتور تعاملی بنکیو LX810STD قابلیت تشخیص حالت حرکت انگشتان دست بر روی تصاویر را داراست و به عنوان مثال با حرکت دادن انگشت می توانید بر روی تصاویر زوم و اسکرول کنید یا اسلایدهای درحال نمایش را عوض نمایید.
  • مشخصات پورت های ارتباطی

مشخصات پورت های ارتباطی
پورت های ارتباطی دیتا پروژکتور آموزشی بنکیو LX810STD شامل دو پورت HDMI (یک پورت سازگار با فناوری MHL)، دو ورودی کامپیوتر (مشترک با کامپوننت)، خروجی مانیتور، ورودی های کامپوزیت و S-Video، ورودی و خروجی صدا و سریال می شود. از طریق این پورت ها قادر خواهید بود تا ویدئو پروژکتور خود را به آسانی به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو، اسپیکر، موبایل اندرویدی و... با استفاده از کابل های مربوطه اتصال دهید.
ویدیو پروژکتور بنکیو LX810STD دارای پورت LAN نیز هست و از شبکه های کابلی پشتیبانی می کند. این ویژگی برای مدیران IT کارایی بالایی دارد؛ چرا که این امکان را ایجاد می کند تا بتوان با استفاده از سیستم های کنترلی مانند Crestron، AMX و PJ-Link عملکرد ویدئو پروژکتور را زیر نظر داشت.

جمع بندی

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای مصارف آموزشی دارید و به دنبال محصولی امروزی و مدرن هستید، دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این ویدئو پروژکتور که از سری محصولات تعاملی شرکت بنکیو است، امکان یادداشت مطالب بر روی تصاویر را به شما می دهد و می توان از آن برای نمایش تصاویر بر روی تمامی سطوح صاف مانند وایت برد یا حتی دیوار کلاس بهره برد! همچنین ویدئو پروژکتور آموزشی بنکیو LX810STD دارای برد کوتاهی است و حتی در فضاهای محدود هم کارایی دارد.
چنانچه قصد خرید بهترین ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما وجود دارد.
دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر