۱۳۹۹ مرداد ۲۶, یکشنبه

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8017

 

پرینتر اچ پی 8017

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: مشکی: 18 برگ در دقیقه، رنگی: 10 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی 8017

با خرید پرینتر اچ پی مدل HP 8017 و استفاده از آن می توانید عکس ها و تصاویر ذخیره شده بر روی موبایل خود را به صورت وایرلس چاپ کنید! این پرینتر جوهر افشان سه کاره رنگی به وای فای مجهز است و از اتصال بی سیم به انواع گوشی های موبایل و تبلت پشتیبانی می کند! علاوه بر پرینت رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو، پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP OfficeJet 8017 قابلیت های کپی و اسکن را نیز در اختیار شما می گذارد. این پرینتر برای استفاده در منازل و دفاتر اداری گزینه مناسبی است و به خوبی از عهده حجم کاری معمولی و روزمره بر می آید.

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی 8017

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی 8017

  • مجهز به وای فای!

همان طور که اشاره شد، یکی از مهم ترین مشخصات چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی OfficeJet 8017 مجهز بودن به وای فای است که به شما این امکان را می دهد تا در هنگام چک کردن شبکه های اجتماعی یا مرور صفحات وب با موبایل و تبلت، عکس ها و تصاویر مورد نظرتان در همان لحظه با این پرینتر چاپ کنید! همچنین شما می توانید از فایل های ذخیره شده در سرویس های ابری مانند گوگل درایو، دراپ باکس، ایمیل و... به صورت مستقیم با استفاده پرینتر جوهر افشان وایرلس اچ پی HP 8017 پرینت بگیرید.

پرینتر سه کاره اچ پی OfficeJet 8017 از سرویس های HP ePrint و AirPrint نیز پشتیبانی می کند و امکان کار با دستگاه از راه دور را فراهم می آورد. برای این منظور ابتدا باید چاپگر خود را در این سرویس ها ثبت کنید و پس از آن می توانید فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه به آن ارسال نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی 8017

  • کیفیت چاپ بسیار مطلوب!

با توجه به اینکه رزولوشن پرینتر جوهر افشان خانگی اچ پی HP 8017 برابر با 1200*1200 dpi است، می توان از کیفیت چاپ بسیار مطلوب آن اطمینان داشت! به طوری که تصاویر و عکس های رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن کاملاً واضح، خوانا و دارای رنگ های طبیعی و شاداب خواهند بود!

از لحاظ سرعت چاپ هم پرینتر رنگی جوهر افشان اچ پی HP 8017 برای مصارف خانگی و روزمره دستگاهی کارآمد به شمار می آید! این پرینتر جوهر افشان اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 13 ثانیه و اولین چاپ رنگی را در عرض 17 ثانیه از زمان گرم شدن ارائه می دهد. همچنین سرعت چاپ های متوالی پرینتر 8017 اچ پی در هنگام چاپ سیاه و سفید در حالت استاندارد برابر با 18 برگ در دقیقه و در هنگام چاپ رنگی برابر با 10 برگ در دقیقه است که برای مصارف روزمره و حجم کاری سبک مناسب به نظر می رسد.

کیفیت چاپ بسیار مطلوب!

  • امکان تهیه کپی از اسناد

پرینتر جوهر افشان اداری اچ پی HP 8017 برای تهیه کپی سیاه و سفید و رنگی از اسناد نیز کارایی دارد و می توان از آن برای انجام حداکثر 99 کپی متوالی بهره برد. رزولوشن کپی این پرینتر برابر با 600 dpi است که باعث ارائه کیفیتی بسیار مطلوب به شما می شود. ضمن اینکه سرعت کپی سیاه و سفید چاپگر اچ پی HP 8017 در حالت استاندارد برابر با 13 کپی در دقیقه و سرعت کپی رنگی آن برابر با 7 کپی در دقیقه است.

امکان تهیه کپی از اسناد

  • مجهز به اسکنر تخت و متصل به ADF

در پرینتر چند کاره اچ پی HP 8017 از یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 35 برگ استفاده شده است. با استفاده از این اسکنر قادر به تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید با رزولوشن عالی 1200 dpi و ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های JPG، BMP، TIFF، PDF، RTF، TXT و PNG خواهید بود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که سرعت اسکنر به کار رفته در پرینتر HP 8017 در هنگام اسکن سیاه و سفید برابر با 8 برگ در دقیقه و در هنگام اسکن رنگی برابر با 3.5 برگ در دقیقه با رزولوشن 200 dpi است. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP 8017 می توان کارایی آن در زمینه اسکن را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

مجهز به اسکنر تخت و متصل به ADF

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP 8017

  • چاپ ماندگار از طریق کارتریج های مرغوب

یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از مدل های HP 910 و HP 910XL در پرینتر جوهرافشان HP OfficeJet 8017 قابل استفاده هستند. این کارتریج ها کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ جوهرافشان را به شما ارائه می دهند و موارد چاپ شده با آنها از ماندگاری بالایی بهره می برند. لازم به ذکر است که ظرفیت کارتریج مشکی مدل های HP 910 و HP 910XL به ترتیب برابر با 300 برگ و 825 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آنها به ترتیب برابر با 315 برگ و 825 برگ می باشد. برای خرید کارتریج پرینتر با قیمت مناسب با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP 8017

  • قابلیت چاپ بر روی کاغذهای معمولی و انواع کاغذهای مخصوص چاپ عکس

سینی پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP OfficeJet 8017 گنجایش قرارگیری 225 برگ کاغذ معمولی در ابعاد حداکثر A4 را دارد. علاوه بر چاپ بر روی کاغذهای معمولی، چاپگر جوهر افشان خانگی اچ پی HP 8017 توانایی چاپ بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس اچ پی، کاغذهای براق و مات مخصوص چاپ بروشور اچ پی، کاغذهای مات مخصوص چاپ کارت ویزیت اچ پی، انواع کاغذهای مخصوص چاپ جوهرافشان، کاغذهای نازک، بازیافتی و برای معمولی را دارد و دستگاهی کارآمد در این زمینه به شمار می آید.

قابلیت چاپ بر روی کاغذهای معمولی و انواع کاغذهای مخصوص چاپ عکس

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8017

  • ارائه عملکرد روان و بدون هنگی

با توجه به اینکه در پرینتر چاپ عکس اچ پی مدل HP 8017 از پردازنده مرکزی 1.2 گیگاهرتزی و حافظه رم 256 مگابایتی از نوع DDR3 بهره برده شده، می توان از عملکرد سریع و روان آن مطمئن بود. به طوری که در هنگام کار با پرینتر با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم به ندرت مواجه می شوید. همچنین چاپگر عکس حرفه ای اچ پی مدل HP OfficeJet 8017 All-in-One به یک صفحه نمایش 2.2 اینچی لمسی و گرافیکی مجهز است که کار با دستگاه را حتی برای افراد مبتدی نیز آسان می کند. از طریق این نمایشگر می توانید تنها با چند لمس ساده تنظیمات مورد نظر خود را بر روی پرینتر اعمال کنید.

ارائه عملکرد روان و بدون هنگی

جمع بندی

در مجموع می توان پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP OfficeJet 8017 را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به وای فای و پشتیبانی از اتصال وایرلس به موبایل و تبلت، قابلیت های پرینت رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو، اسکن و کپی، توانایی چاپ بر روی کاغذهای مختلف مخصوص چاپ عکس و سازگاری با کارتریج های مرغوب اچ پی یک انتخاب ایده آل برای استفاده در منازل و دفاتر اداری کوچک دانست.

چنانچه قصد خرید پرینترهای جوهر افشان چند کاره را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب پرینتر جوهرافشان مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این زمینه بهره مند شوید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8017

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر