۱۳۹۹ شهریور ۴, سه‌شنبه

ماشین حساب کاسیو Casio DV-220

 

ماشین حساب کاسیو DV-220

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و پنل خورشیدی

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DV-220

اگر قصد خرید ماشین حساب دارید و به دنبال محصولی کارآمد برای مصارف فروشگاهی هستید، ماشین حساب کاسیو Casio DV-220 انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این ماشین حساب دارای دو صفحه نمایش است و از امکاناتی مانند محاسبه مالیات، حاشیه سود و قیمت اجناس بهره می برد. همچنین ماشین حساب ساده کاسیو DV-220 از دو منبع انرژی باتری و پنل خورشیدی برخوردار است.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DV-220

  • مجهز به دو صفحه نمایش و کلیدهای بزرگ و بافاصله

همان طور که اشاره شد، ماشین حساب کاسیو مدل DV-220 دارای دو صفحه نمایش است که هر یک از آنها قابلیت نمایش 12 رقم را داراست. شما می توانید با استفاده از این دو صفحه نمایش دو محاسبه مختلف را به صورت هم زمان به پیش ببرید و یا نتیجه یک محاسبه را در هر دو صفحه نمایش مشاهده کنید. برای تغییر وضعیت میان دو نمایشگر ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل Casio DV-220 می توانید از کلیدهای جهت نمایش تعبیه شده در کنار آنها بهره ببرید. ماشین حساب Casio DV-220 دارای کلیدهای بزرگ و بافاصله ای از یکدیگر نیز هست که وارد کردن ارقام با آنها به سادگی و با کمترین میزان خطا انجام می گیرد.

مجهز به دو صفحه نمایش و کلیدهای بزرگ و بافاصله

  • امکان انجام انواع محاسبات فروشگاهی

بر روی صفحه کلید ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DV-220 کلیدهای TAX+ و TAX- تعبیه شده است. شما می توانید عددی را تحت عنوان مالیات در این ماشین حساب ذخیره کرده و قیمت اجناس و سود خود بر مبنای آن محاسبه کنید. همچنین ماشین حساب اداری کاسیو DV-220 دارای کلیدهای COST، SELL و MAR نیز هست که امکان محاسبه قیمت خرید و فروش کالاها و حاشیه سود را برای شما فراهم می آورند. در مجموع و با توجه به قیمت ماشین حساب ساده کاسیو DV-220 می توان آن را دستگاهی کارآمد برای مصارف فروشگاهی دانست.

امکان انجام انواع محاسبات فروشگاهی

ماشين حساب کاسیو Casio DV-220

  • قابلیت گرد کردن اعداد و تعیین تعداد ارقام اعشاری

در قسمت بالایی پنل ماشین حساب کاسیو Casio DV-220 دو سوئیچ موجود است که با استفاده از آنها می توانید نحوه گرد کردن اعداد را تعیین و تعداد ارقام پس از اعشار را تنظیم کنید. این ویژگی امکان انجام محاسبه در حالت های مختلف را متناسب با نیاز شما ایجاد می کند. ضمن اینکه ماشین حساب حسابداری کاسیو DV-220 به کلید EXCH نیز مجهز است و می توان از آن برای تبدیل واحدهای پولی نیز بهره برد.

قابلیت گرد کردن اعداد و تعیین تعداد ارقام اعشاری

از دیگر قابلیت های ماشین حساب فاکتور زن کاسیو DV-220 می توان به انجام محاسبات عادی ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، تغییر علامت (با دکمه +/-) و مجهز بودن به دکمه دو صفر اشاره کرد. همچنین با فشار دادن دکمه GT موجود در صفحه کلید ماشین حساب 12 رقمی کاسیو DV-220، حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

  • تأمین انرژی از باتری و نور محیط

انرژی مورد نیاز ماشین حساب رومیزی کاسیو DV-220 از دو طریق باتری و پنل خورشیدی تأمین می شود. به این صورت که در محیط های روشن و دارای نور کافی، ماشین حساب مستقل از باتری عمل کرده و از نور محیط تغذیه می کند. این ویژگی سبب افزایش طول عمر باتری و کاهش هزینه های شما می شود.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماشین حساب ساده بزرگ کاسیو DV-220 در ابعاد 35.4 * 135.5 * 187 میلی متر و وزن 225 گرم عرضه شده و کاملاً برای استفاده به صورت رومیزی مناسب است.

تأمین انرژی از باتری و نور محیط

جمع بندی

ماشین حساب کاسیو Casio DV-220 با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به دو صفحه نمایش و قابلیت انجام دو محاسبه مختلف به صورت هم زمان، امکان محاسبه مالیات، حاشیه سود و قیمت خرید و فروش اجناس، قابلیت تبدیل واحد پول و کیفیت ساخت بسیار مطلوب یک انتخاب ایده آل برای استفاده در مغازه و فروشگاه شما به حساب می آید.

چنانچه قصد خرید ماشین حساب رومیزی کاسیو DV-220 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول یا دیگر تجهیزات فروشگاهی از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

ماشین حساب کاسیو Casio DV-220

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر