۱۳۹۹ مرداد ۲۶, یکشنبه

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 3760

 

پرینتر اچ پی 3760

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: مشکی: 8 برگ در دقیقه، رنگی: 5.5 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: سیاه و سفید: 1200*1200 dpi، رنگی: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی 3760

اگر به چاپ رنگی عکس ها و تصاویر مورد نظر خود در منزل با بالاترین کیفیت احتیاج دارید، پرینتر اچ پی مدل HP 3760 یک دستگاه پرکاربرد برای شما خواهد بود! این پرینتر در دسته پرینترهای جوهرافشان جای دارد و علاوه بر چاپ سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو، قابلیت های کپی و اسکن را نیز در اختیار شما می گذارد. پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 3760 به وای فای نیز مجهز است و از اتصال وایرلس به گوشی موبایل و تبلت پشتیبانی می کند. در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی 3760

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی 3760

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر به صورت وایرلس

شاید بتوان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی های چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی DeskJet 3760 را مجهز بودن آن به وای فای دانست که امکان اتصال به دستگاه های دیگر مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... به صورت وایرلس را فراهم می آورد. بنابراین اگر عکس ها و تصاویر مورد نظرتان بر روی موبایل یا تبلت ذخیره شده، نیازی به انتقال آنها به کامپیوتر برای چاپشان ندارید و می توانید به صورت مستقیم آنها را با پرینتر جوهر افشان اچ پی HP 3760 چاپ کنید. ضمن اینکه این دستگاه پرینتر جوهر افشان از اتصال از طریق کابل به کامپیوتر هم پشتیبانی می کند و برای این منظور به یک پورت USB 2.0 مجهز شده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی 3760

علاوه بر این، پرینتر جوهر افشان وایرلس اچ پی HP 3760 با سرویس های HP ePrint و Apple AirPrint نیز سازگار است. شما می توانید پرینتر خود را در این سرویس ها ثبت کنید و پس از آن فایل های خود را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کنید. در این حالت نیازی به حضور فیزیکی در کنار پرینتر ندارید و این امکان برایتان فراهم است تا از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، فرمان چاپ فایل های مورد نظرتان را صادر کنید! با توجه به این مشخصات می توان قیمت پرینتر جوهر افشان اچ پی HP 3760 را مناسب ارزیابی کرد.

  • چاپ رنگی با بالاترین کیفیت را تجربه کنید!

چاپگر خانگی اچ پی HP 3760 برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال چاپ رنگی با بالاترین کیفیت هستند! رزولوشن این پرینتر در هنگام چاپ رنگی از کامپیوتر و با وضوح ورودی 1200 برابر با 1200*4800 dpi است که باعث می شود تا تصاویر و عکس های مورد نظر شما به شکلی کاملاً با کیفیت، همراه با جزئیاتِ واضح و با رنگ های طبیعی و زنده چاپ شوند. رزولوشن پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP 3760 در هنگام چاپ سیاه و سفید نیز برابر با 1200*1200 dpi است و می توان بر روی آن برای چاپ متون با میزان خوانایی بسیار مطلوب حساب باز کرد.

چاپ رنگی با بالاترین کیفیت را تجربه کنید!

  • دارای حداکثر توان چاپ 1000 برگ در ماه

همان طور که اشاره شد پرینتر سه کاره اچ پی DeskJet 3760 برای مصارف خانگی عرضه شده و امکان چاپ حداکثر 1000 برگِ A4 در ماه با آن وجود دارد. البته از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا از این پرینتر سه کاره جوهر افشان رنگی برای چاپ 50 تا 200 برگ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پرینتر HP 3760 برای ارائه اولین پرینت سیاه و سفید به 15 ثانیه و برای ارائه اولین پرینت رنگی به 18 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن سرعت پرینت های متوالی این دستگاه در حالت سیاه و سفید به 8 برگ در دقیقه می رسد. ضمن اینکه سرعت پرینت رنگی پرینتر سه کاره جوهر افشان اچ پی HP 3760 نیز برابر با 5.5 برگ در دقیقه در حالت استاندارد است. این میزان سرعت برای مصارف روزمره خانگی مناسب است؛ اما این پرینتر نباید در حجم کاری سنگین و برای پرینت های متوالی در حجم بالا مورد استفاده قرار گیرد.

دارای حداکثر توان چاپ 1000 برگ در ماه

  • مناسب برای کپی های روزمره

از پرینتر جوهر افشان خانگی اچ پی HP 3760 برای انجام کپی های روزمره نیز می توان بهره برد. این چاپگر از قابلیت کپی رنگی برخوردار بوده و دارای رزولوشن کپی 300 x 300 dpi است. از این جهت می توان گفت که موارد کپی شده با آن از وضوح و کیفیت مطلوبی برخوردارند. سرعت کپی سیاه و سفید پرینتر رنگی جوهر افشان HP 3760 در حالت استاندارد برابر با 5.5 کپی در دقیقه و سرعت کپی رنگی آن برابر با 3 کپی در دقیقه است. همچنین شما می توانید از این پرینتر برای انجام حداکثر 9 کپی به صورت متوالی بهره ببرید.

  • مجهز به اسکنر

در صورت نیاز به تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد نیز پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 3760 به کار شما خواهد آمد! اسکنر به کار رفته در این پرینتر دارای رزولوشن سخت افزاری 1200 dpi و رزولوشن اپتیکال 600 dpi است و کیفیتی بسیار مطلوب در اسکن را برای شما به ارمغان می آورد. مجهز بودن به ADF تک برگی و امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های BMP، JPG، PDF، PNG و TIFF از جمله قابلیت های پرینتر چاپ عکس اچ پی مدل HP DeskJet 3760 All-in-One در زمینه اسکن است.

مجهز به اسکنر

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP 3760

  • کیفیت بسیار مطلوب کارتریج ها

یک کارتریج مشکی و یک کارتریج سه رنگ از مدل های HP 304 و HP 304XL در پرینتر جوهرافشان HP DeskJet 3760 قابل استفاده است. این کارتریج ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند و تا آخرین قطره بدون خشک شدن جوهر یا افت کیفیت پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. لازم به ذکر است که ظرفیت کارتریج مشکی مدل های HP 304 و HP 304XL به ترتیب برابر با 120 برگ و 300 برگ و ظرفیت کارتریج سه رنگ آنها به ترتیب برابر با 100 برگ و 300 برگ می باشد. چنانچه قصد خرید کارتریج اصل اچ پی با بهترین قیمت بازار را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP 3760

  • دارای سینی کاغذ 60 برگی

چاپگر جوهر افشان خانگی اچ پی  HP 3760 دارای یک سینی کاغذ است و شما می توانید متناسب با نیازتان از 60 برگ کاغذ معمولی در ابعاد حداکثر A4، 20 کاغذ عکس 4x6 اینچی، 20 کاغذ مخصوص چاپ عکس، 20 کارت، 5 پاکت، 10 لیبل و 20 کاغذ عکس 10x15 سانتی متری در آن استفاده کنید. این پرینتر توانایی چاپ بر روی کاغذهای مات و براق مخصوص چاپ بروشور و انواع کاغذهای مخصوص چاپ جوهرافشان را دارد و دستگاهی کارآمد در این زمینه به حساب می آید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 3760

  • سخت افزار مناسب برای مصارف خانگی

مجموعه سخت افزاری پرینتر چند کاره اچ پی HP 3760 شامل پردازنده مرکزی 360 مگاهرتزی و حافظه تجمیع شده 64 مگابایتی از نوع DDR1 می شود. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم عملکرد مناسبی از خود ارائه می دهند و در هنگام کار با پرینتر کمتر با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه می شوید. در قسمت بالایی بدنه این دستگاه پرینتر جوهرافشان یک صفحه نمایش و چند دکمه کنترلی تعبیه شده اند که در استفاده راحت تر از دستگاه به شما کمک می کنند.

سخت افزار مناسب برای مصارف خانگی

پرینتر مخصوص چاپ عکس اچ پی HP 3760 از لحاظ ظاهری نیز انتظارات شما را برآورده می کند و به صورت دو رنگ (آبی و سفید) طراحی شده است. این پرینتر در ابعاد 403 x 177 x 141 میلی متر و وزن 2.33 کیلوگرم عرضه شده و پرینترهای رومیزیِ جمع و جور موجود در بازار محسوب می شود. بنابراین اگر با محدودیت فضا در منزل خود مواجه هستید، پرینتر جوهر افشان اچ پی HP 3760 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.

جمع بندی

با استفاده از پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 3760 می توانید از کیفیتی عالی در چاپ جوهرافشان رنگی بهره مند شوید و عکس ها و تصاویر مورد نظر خود را با وضوحی عالی چاپ کنید! از ویژگی های کاربردی این پرینتر می توان به مجهز بودن به وای فای، امکان کپی و اسکن، سازگاری با کارتریج های مرغوب اچ پی و توانایی چاپ بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس و بروشور اشاره کرد.

برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP 3760 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما به آنها رسیدگی کنند.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 3760

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر