۱۳۹۹ مرداد ۱۴, سه‌شنبه

ماشین حساب کاسیو Casio DS-1JT

ماشین حساب کاسیو DS-1JT
تعداد ارقام: 10 رقم
منبع تغذیه: باتری و پنل خورشیدی
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DS-1JT

ماشین حساب مدل DS-1JT یکی از ماشین حساب های رومیزی برند کاسیو است که برای استفاده در مغازه و محیط های فروشگاهی کارایی بالایی دارد. این ماشین حساب از قابلیت هایی مانند امکان انجام محاسبات روزمره، محاسبه مالیات و بازبینی و تصحیح محاسبات قبلی برخوردار است و انتظارات شما از یک ماشین حساب رومیزی کارآمد را به خوبی برآورده می کند. همچنین ماشین حساب کاسیو Casio DS-1JT از طراحی ظاهری شیک و کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DS-1JT
  • خوش ساخت و با دوام، دارای صفحه کلید بی صدا

شرکت کاسیو در ساخت ماشین حساب مدل DS-1JT از پلاستیک مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از مقاومت بالایی در برابر صدمات احتمالی برخوردار است. صفحه کلید این ماشین حساب دارای عملکرد نرم و بی صدایی است و استفاده از آن مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد نمی کند. همچنین کلیدهای ماشین حساب ساده کاسیو DS-1JT در رنگ های متفاوتی طراحی شده اند که در هنگام نیاز به انجام محاسبات سریع کارایی بالایی پیدا می کند. لازم به ذکر است که این ماشین حساب در ابعاد 207 * 146.5 * 51.3 میلی متر و وزن 305 گرم عرضه شده است.
صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل Casio DS-1JT نیز از نوع 10 رقمی است و امکان نمایش اعداد اعشاری، ارقام تفکیک شده سه تایی و علائم دستور تابع (چهار عمل اصلی) بر روی آن وجود دارد.
خوش ساخت و با دوام، دارای صفحه کلید بی صدا
  • مناسب برای انجام محاسبات فروشگاهی

شما می توانید مقداری را تحت عنوان مالیات در حافظه ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DS-1JT ذخیره کرده و پس از آن با استفاده از دکمه های TAX+ و TAX- از آن در محاسبات فروشگاهی خود استفاده کنید. در واقع شما می توانید با استفاده از این ماشین حساب قیمت خرید و فروش اجناس خود را با احتساب و بدون احتساب مالیات محاسبه کنید. همچنین دکمه % امکان محاسبه درصد حاشیه سود و دسترسی سریع به قیمت ها و تخفیف ها را فراهم می آورد. این قابلیت ها که بر روی قیمت ماشین حساب رومیزی کاسیو DS-1JT نیز مؤثر بوده اند، سبب افزایش کارایی آن شده اند.
مناسب برای انجام محاسبات فروشگاهی

ماشين حساب کاسیو Casio DS-1JT

  • بازبینی و تصحیح محاسبات قبلی تا 300 مرحله

از دیگر امکانات کاربردی که ماشین حساب کاسیو Casio DS-1JT در اختیار شما می گذارد می توان به قابلیت بازبینی و تصحیح محاسبات قبلی تا 300 مرحله اشاره کرد. برای این منظور باید از دکمه های CHECK BACK، CHECK FORWARD و RECHECK استفاده کنید. همچنین از طریق دکمه AUTO REVIEW امکان نمایش محاسبات قبلی به صورت خودکار بر روی نمایشگر ماشین حساب اداری کاسیو DS-1JT ایجاد می شود.
بازبینی و تصحیح محاسبات قبلی تا 300 مرحله
اگر در وارد کردن ارقام در محاسبات قبلی دچار اشتباه شده اید، نیازی به تکرار کردن محاسبات ندارید و می توانید با دکمه CORRECT اشتباه های رخ داده را تصحیح کنید. همچنین با استفاده از دکمه های INSERT و DELETE قادر خواهید بود تا از حافظه محاسبات مراحل مورد نظرتان را حذف یا اضافه کنید.
  • امکانات مناسب برای انجام محاسبات روزمره

با استفاده از ماشین حساب ساده بزرگ کاسیو مدل DS-1JT می توانید محاسبات پایه ای ریاضی از طریق چهار عمل اصلی را انجام دهید، از اعداد جذر بگیرید، از تغییر علامت از مثبت به منفی و بالعکس استفاده کنید و به ذخیره اعداد در حافظه دستگاه (با دکمه های M+، M-، MR و MC بپردازید. ضمن اینکه این ماشین حساب به دکمه GT نیز مجهز است که حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده را محاسبه می کند. ماشین حساب کاسیو مدل DS-1JT دارای دو سوئیچ به منظور تعیین نحوه گرد کردن اعداد و تنظیم تعداد ارقام اعشاری نیز هست.
امکانات مناسب برای انجام محاسبات روزمره
در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز ماشین حساب DS-1JT کاسیو هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود و به همین دلیل برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن پیدا نمی کنید.

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، ماشین حساب کاسیو Casio DS-1JT از امکانات و قابلیت های مناسبی برای مصارف فروشگاهی برخوردار است و امکان محاسبه مالیات، قیمت خرید و فروش اجناس و درصد حاشیه سود را فراهم می آورد. همچنین این ماشین حساب از قابلیت بازبینی، تصحیح، حذف یا اضافه مراحل محاسبات قبلی تا 300 مرحله بهره می برد.
ماشین حساب کاسیو Casio DS-1JT
چنانچه قصد خرید ماشین حساب رومیزی کاسیو DS-1JT را دارید، جهت دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول یا دیگر تجهیزات فروشگاهی از سایت ایده برتر اقدام کنید.
ماشین حساب کاسیو Casio DS-1JT

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر