۱۳۹۹ مرداد ۱۹, یکشنبه

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz NT-100

 

اسکناس شمار نامی تراز NT-100

سرعت شمارش: 1000 اسکناس در دقیقه
تشخیص اسکناس جعلی: دارد

معرفی پول شمار نامی تراز NT-100

دستگاه پول شمار یا اسکناس شمار یکی از تجهیزات فروشگاهی پرکاربرد در محیط های تجاری است که همان طور که از عنوانش پیداست برای شمارش اسکناس در تعداد بالا مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این محصولات باید به اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz NT-100 اشاره کرد که برای مصارف روزمره و استفاده در کسب و کارهای نه چندان بزرگ طراحی شده است.  این دستگاه پول شمار از قابلیت شمارش بن های خرید و اسناد اعتباری شرکت ها و سازمان ها نیز برخوردار بوده و به خوبی نیازهای شما در این زمینه را برطرف می کند.

معرفی پول شمار نامی تراز NT-100

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz NT-100

  • قابل استفاده به صورت رومیزی

پول شمار نامی تراز NT-100 در ابعاد 280*235*135 میلی متر و وزن 4.2 کیلوگرم روانه بازار شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد این دستگاه پول شمار به گونه ای است که فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نمی کند و می توان از آن در مکان هایی که با کمبود فضا مواجه اند نیز بهره برد. از لحاظ کیفیت ساخت هم دستگاه اسکناس شمار رومیزی نامی تراز NT-100 دستگاه قابل اعتمادی است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. بر روی بدنه این اسکناس شمار یک صفحه نمایش 3 رقمی با نور LED قرمز رنگ موجود است که شما را از تعداد اسکناس های شمرده شده مطلع می کند. همچنین این پول شمار به نمایشگر دوم 4 رقمی با نور LED قرمز رنگ جهت نمایش به مشتری هم برخوردار است.

  • دارای ظرفیت 200 اسکناس

مخزن های ورودی و خروجی دستگاه شمارش پول نامی تراز NT-100 هر کدام دارای ظرفیت 200 برگ اسکناس هستند. این دستگاه قادر به شمارش 1000 اسکناس در دقیقه با استفاده از سیستم تغذیه غلطکی است و سرعتی بسیار مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که شما می توانید اسکناس هایی در ابعاد 50*100 تا 90*185 میلی متری را با پول شمار رومیزی نامی تراز NT-100 مورد شمارش قرار دهید. همچنین ضخامت اسکناس های قرار گرفته در این دستگاه باید بین 0.075 تا 0.15 میلی متر باشد. در مجموع باید گفت که اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz NT-100 با اکثر اسکناس های رایج در ایران سازگار است و از دقت بسیار بالایی در شمارش بهره می برد.

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz NT-100

  • قابلیت تشخیص اسکناس جعلی

علاوه بر شمارش، پولشمار نامی تراز مدل Nami Taraz NT-100 در زمینه تشخیص پول های جعلی نیز کاربرد دارد. این دستگاه برای این منظور به اشعه UV مجهز شده است. همچنین دستگاه شمارش پول نامی تراز NT-100 از قابلیت تشخیص اسکناس های نصفه، کهنه و به هم چسبیده در حین شمارش برخوردار می باشد. با توجه به این مشخصات و میزان کارایی، می توان قیمت دستگاه پول شمار رومیزی نامی تراز NT-100 را ایده آل ارزیابی کرد.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که ولتاژ ورودی اسکناس شمار نامی تراز مدل NT-100 برابر با 220 ولت است و این دستگاه دارای توان مصرفی 50 وات می باشد. همچنین با توجه به اینکه محدوده دمایی عملکرد این دستگاه پول شمار بین صفر تا 40 درجه سانتی گراد است، می توان از آن در اغلب محیط های کاری با شرایط دمایی معمولی استفاده کرد.

قابلیت تشخیص اسکناس جعلی

جمع بندی

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz NT-100 با توجه به ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت مطلوب، سرعت شمارش 1000 اسکناس در دقیقه، سازگاری با انواع اسکناس های رایج، قابلیت تشخیص پول تقلبی با اشعه UV و ظرفیت مخزن ورودی و خروجی 200 برگی یک انتخاب مناسب برای استفاده در مغازه ها و محیط های تجاری است. اگر شما هم قصد خرید دستگاه پول شمار نامی تراز NT-100 را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب پولشمار مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این زمینه بهره مند شوید.

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz NT-100

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر