۱۳۹۹ مرداد ۲۶, یکشنبه

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA6110

 

کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA6110

دستگاه های سازگار: KX-TDA600, KX-TDE600
تعداد خطوط: کابل و کارت جهت اتصال باکس TDA600 به TDA620، کابل و کارت جهت اتصال باکس TDE600 به TDE620

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA6110

این روزها در اغلب شرکت ها، سازمان ها، ارگان ها، بیمارستان ها، هتل ها و کسب و کارهای بزرگ از دستگاه سانترال برای مدیریت تماس های دریافتی، افزایش تعداد خطوط تلفن شهری و راه اندازی خطوط داخلی استفاده می شود. در واقع باکس سانترال را می توان یک مرکز مخابراتی خصوصی برای شرکت ها دانست که امکان اعمال تنظیمات مختلف بر روی خطوط تلفن را ایجاد می کند. بیشتر دستگاه های سانترال از قابلیت توسعه برخوردار بوده و برای این منظور بر روی آنها اسلات هایی برای نصب کارت تعبیه شده است. شما می توانید با تهیه کارت های مختلف و نصب آنها بر روی سانترال هم قابلیت های پیش فرض دستگاه را ارتقا دهید و هم امکانات جدیدی را به آن اضافه کنید.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA6110

  • یک کارت لینک پرظرفیت

اگر ظرفیت دستگاه سانترال شما پاسخگوی نیازهای کسب و کارتان نبود، می توانید آن را از طریق کارت لینک به شلف یا کابین توسعه اتصال دهید. از جمله کارت های لینک کاربردی موجود در بازار باید به کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA6110 اشاره کنیم. این کارت برای اتصال دادن دستگاه سانترال مدل TDA600 به شلف TDA620 و اتصال دستگاه سانترال مدل TDE600 به شلف TDE620 کاربرد دارد. در واقع شما می توانید با استفاده از کارت لینک پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDA6110 و اتصال آن به دستگاه های سانترال ذکر شده ظرفیت های آنها را به شکل قابل توجهی افزایش داده و از تعداد خطوط تلفن شهری و داخلی بیشتر و امکانات دیگر بهره مند شوید. ضمن اینکه همراه با این کارت لینک، کابل مورد نیاز برای برقراری اتصال بین دو کابین نیز ارائه می شود. لازم به ذکر است که دستگاه های سانترال TDA600 و TDE600 از جمله دستگاه های پرظرفیت پاناسونیک هستند که برای شرکت های بزرگ و مراکزی با تعداد کاربران بالا انتخاب مناسبی به شمار می آیند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت کارت سانترال KX-TDA6110 پاناسونیک را ایده آل ارزیابی کرد.

یک کارت لینک پرظرفیت

در حالت کلی یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید کارت سانترال باید به آن توجه داشته باشید، سازگاری آن با مدل دستگاه مورد استفاده تان است. چرا که هر یک از دستگاه های سانترال به اسلات های توسعه مختص به خود مجهزند و از هر مدل کارتی پشتیبانی نمی کنند. پس در صورت تهیه کارت های ناسازگار با دستگاه، امکان استفاده از آنها برای شما وجود نخواهد داشت.

یک کارت لینک پرظرفیت

جمع بندی

کارت سانترال KX-TDA6110 پاناسونیک یکی از کارت های پرفروش است که همان طور که اشاره شد، برای اتصال دستگاه های سانترال پاناسونیک TDA/TDE-600 به شلف های TDA/TDE-620 مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این کارت و شلف های توسعه می توانید از تعداد خطوط شهری و داخلی بیشتری بر روی دستگاه سانترال خود بهره مند شده و قادر به بهره بردن از کارت های مختلف باشید.

چنانچه قصد خرید کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA6110 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر