۱۳۹۹ مرداد ۳۱, جمعه

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC210

 

تلفن بی سیم پاناسونیک TGC210

تعداد خط: یک خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، 1.4 اینچ
منشی تلفن: ندارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC210

تلفن بی سیم مدل KX-TGC210 یکی از مدل های پایه ای اما خوش ساخت برند معتبر پاناسونیک است که یک گزینه ایده آل برای استفاده در منزل و دفاتر اداری کوچک به حساب می آید. این تلفن دارای یک گوشی است و از جمله مشخصات آن می توان به مجهز بودن به دفترچه تلفن 50 شماره ای، امکان مسدود کردن شماره های مزاحم و کالر آیدی اشاره کرد. همچنین تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC210 از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است و برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC210

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC210

  •  سبک و خوش دست، مجهز به صفحه کلید خوش ساخت

با توجه به اینکه تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC210 دارای وزن 130 گرمی است و از طراحی خوش دستی بهره می برد، بدون احساس خستگی می توانید از آن برای انجام مکالمه های طولانی مدت استفاده کنید. این گوشی تلفن بیسیم دارای یک پایه در ابعاد 107*96*77 میلی متر نیز هست که فضای کمی از میز شما را اشغال می کند. صفحه کلید تلفن بی سیم رومیزی پاناسونیک KX-TGC210 دارای کلیدهای خوش ساختی است که عملکردی نرم و روان را به شما ارائه می دهند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که صفحه نمایش این تلفن دارای ابعاد 1.6 اینچ است و از نور پس زمینه بهره می برد. به طوری کلی گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TGC210 به گونه ای طراحی شده که کار با آن برای تمامی افراد، حتی سالمندان نیز بسیار آسان باشد.

  • مقاوم در برابر تداخلات امواج و نویز

گوشی تلفن بیسیم رومیزی پاناسونیک KX-TGC210 بر روی فرکانس 1.9 گیگاهرتز عمل می کند و هیچ گونه تداخل امواجی با دیگر دستگاه های بیسیم موجود در محیط نخواهد داشت. از این جهت می توانید با استفاده از آن از مکالمه ای بدون نویز و با کیفیت بهره مند شوید. علاوه بر استفاده از گوشی، شما می توانید از اسپیکر تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک KX-TGC210 نیز برای مکالمه بهره ببرید. با قرار دادن تلفن بر روی اسپیکر، امکان مکالمه در حین انجام دادن کارهای دیگر برایتان فراهم می شود! باید به این نکته هم اشاره کنیم که تلفن بی سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TGC210 دارای برد داخلی 50 متر و برد خارجی 300 متر است و تمام فضای منزل را به خوبی پوشش می دهد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC210

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC210

  • مجهز به دفترچه تلفن، امکان مسدود کردن شماره های مزاحم

همان طور که اشاره شد تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC210 از مدل های پایه ای موجود در بازار است و به امکانات مناسب برای مصارف عادی و روزمره مجهز شده است. از جمله این امکانات می توان به مجهز بودن به دفترچه تلفن اشاره کرد که ذخیره نام و شماره 50 مخاطب را در حافظه دستگاه برای شما امکان پذیر می کند. همچنین تلفن KX-TGC210 پاناسونیک از قابلیت مسدود کردن حداکثر 30 شماره برخوردار است. با استفاده از این قابلیت می توانید خود را از تماس های مزاحم و تبلیغاتی نجات دهید!

پشتیبانی از سیستم کالر آیدی از دیگر مشخصات تلفن بیسیم رومیزی پاناسونیک KX-TGC210 است. بنابراین در لحظه زنگ خوردن تلفن می توانید نام و شماره فرد تماس گیرنده را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

  • شارژدهی باتری برای 10 ساعت مکالمه

گوشی تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک KX-TGC210 برای عملکرد به باتری قابل شارژ Ni-MH احتیاج دارد. این باتری ها توانایی تأمین انرژی مورد نیاز تلفن برای انجام 10 ساعت مکالمه و روشن نگه داشتن دستگاه در حالت آماده به کار برای 144 ساعت را دارند که برای مصارف روزمره مناسب به نظر می رسد. ضمن اینکه امکان استفاده از گوشی تلفن پاناسونیک KX-TGC210 در حالت اکو وجود دارد که در این حالت دستگاه انرژی کمتری مصرفی می کند.

در پایان باید بگوییم که تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TGC210 از قابلیت های دیگری مانند استفاده در حالت شب (Night Mode)، شماره گیری سریع و شماره گیری مجدد نیز برخوردار است.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC210

جمع بندی

با استفاده از تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC210 ضمن بهره مندی از صدایی واضح و شفاف در هنگام مکالمه، از قابلیت هایی مانند دفترچه تلفن 50 شماره ای، مسدود کردن شماره های مزاحم (تا 30 شماره) و کالر آیدی برخوردار شوید. این تلفن بیسیم از دوام و طول عمر بالایی برخوردار بوده و کارایی بالایی در منازل و دفاتر اداری کوچک دارد.

شما می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید و قیمت گوشی تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک KX-TGC210 را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این زمینه بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر