۱۳۹۹ مرداد ۱۹, یکشنبه

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6023DV

 

دستگاه کپی شارپ AR-6023DV

نوع: سیاه و سفید،ایستاده
زمان تهیه اولین کپی: 6.4 ثانیه
سرعت کپی: 23 برگ در دقیقه
وضوح چاپ: 600*600 dpi

معرفی و بررسی دستگاه کپی شارپ AR-6023DV

کمپانی شارپ یکی از شرکت های فعال و معتبر در زمینه تولید انواع دستگاه کپی است که محصولات آن از کیفیت ساختی عالی برخوردار هستند. از جمله محصولات این شرکت باید به دستگاه کپی شارپ AR-6023DV اشاره کرد که از قابلیت کپی سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو برخوردار است و شما می توانید از آن برای کپی در ابعاد بزرگ (حداکثر A3) بهره برد. همچنین این دستگاه کپی امکان پرینت و اسکن را نیز برای شما فراهم می آورد و از جمله دستگاه های کپی سه کاره به شمار می آید. پس اگر قصد خرید دستگاه کپی دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت هستید، دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6023DV را مد نظر داشته باشید.

معرفی و بررسی دستگاه کپی شارپ AR-6023DV

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ AR-6023DV

  • ارائه 23 کپی در مدت زمان یک دقیقه

دستگاه کپی سیاه و سفید شارپ AR-6023DV توانایی انجام 10000 چاپ در ماه را دارد و برای استفاده در واحد تکثیر ادارات و شرکت ها گزینه مناسبی است. به این نکته هم باید اشاره کنیم که سرعت کپی و پرینت های متوالی این دستگاه فتوکپی در چاپ برابر با 23 برگ در دقیقه می باشد، هم چنین توانایی کپی 999 برگ به صورت متوالی در این محصول وجود دارد که این محصول را به انتخابی بسیار مطلوب برای حجم کاری زیاد، تبدیل کرده است.

دستگاه کپی چند کاره شارپ AR-6023DV در هنگام راه اندازی از سرعت مطلوبی برخوردار است. این دستگاه کپی برای گرم شدن به25  ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن اولین کپی را در عرض 6.4 به شما ارائه می دهد. این ویژگی به خصوص در مواقع ضروری کارایی بالایی پیدا می کند و نیازی به منتظر ماندن در مدت طولانی برای آماده به کار شدن دستگاه نخواهید داشت.

از آنجا که دستگاه کپی اداری شارپ مدل Sharp AR-6023DV با رزولوشن 600 dpi عرضه شده می توان از کیفیت مطلوب آن در هنگام انجام کپی اطمینان داشت. همچنین رزولوشن پرینت این دستگاه فتوکپی نیز برابر با 600 dpi است و از کیفیتی مطلوب در چاپ سیاه و سفید نیز برخوردار است. 

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ AR-6023DV

  • دارای کیفیت بالا در اسکن اسناد و مدارک شما

در صورتی که به تهیه اسکن از اسناد نیاز پیدا کردید، در این حالت هم دستگاه کپی سیاه و سفید ایستاده شارپ AR-6023DV به کار شما می آید. این دستگاه می تواند اسناد و مدارک شما را با رزولوشن پوش اسکن (Push scan) از 50 تا 9600 dpi و رزولوشن پول اسکن (Pull scan) 75 تا  600 dpiاسکن کند.

از جمله قابلیت های دستگاه کپی شارپ مدل AR-6023DV می توان به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، JPEG و PDF و ارسال آنها به اکانت ایمیل، فولدر موجود بر روی کامپیوتر و حافظه USB اشاره کرد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی  Sharp AR-6023DV

  • استفاده از تونر کارتریج مرغوب در کپی و چاپ اسناد و مدارک

دستگاه کپی Sharp AR-6023DV دارای قابلیت چاپ سیاه و سفید است، پس برای چاپ اسناد و مدارک از یک تونر کارتریج مشکی رنگ با ظرفیت 20000 چاپ استفاده می کند. ضمنا به دلیل ظرفیت چاپ بالای تونر کارتریج این دستگاه کپی پشت رو زن برای مدت زمان طولانی احتیاجی به تعویض تونر کارتریج آن نخواهید داشت.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی  Sharp AR-6023DV

  • مجهز به یک سینی کاغذ 250 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی

در حالت استاندارد دستگاه فتوکپی شارپ AR-6023DV دارای یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و با ظرفیت کاغذ 350 برگ عرضه می شود. همچنین شما می توانید با استفاده از سینی های کاغذ اختیاری گنجایش کلی کاغذ این دستگاه را به 1850 برگ ارتقا دهید. توجه داشته باشید که استفاده از سینی های اختیاری بر روی قیمت دستگاه کپی سیاه و سفید شارپ AR-6023DV مؤثر است و باید به صورت جداگانه تهیه شوند.

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6023DV

  • اتصال از طریق پورت USB

قابلیت اتصال دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6023DV با استفاده از پورت USB است. شما می توانید فایل های مورد نظرتان را روی فلش مموری کپی کنید و بعد از اتصال فلش مموری به دستگاه کپی سه کاره شارپ AR-6023DV فایل مورد نظرتان را به صورت مستقیم (بدون استفاده از کامپیوتر) پرینت بگیرید.

اتصال از طریق پورت USB

  •  برقراری اتصال به صورت بی سیم 

از دیگر روش های اتصال به دستگاه کپی AR-6023DV شارپ استفاده از نرم افزار Sharpdesk است. شما با نصب این نرم افزار می توانید اسناد و مدارک خود را پرینت بگیرید و یا فایل اسکن شده را توسط این برنامه روی گوشی موبایل خود دریافت کنید. برای اتصال به این اپلیکیشن ابتدا باید نرم افزار را روی گوشی موبایل خود نصب کنید و سپس با استفاده از نرم افزار به دستگاه متصل شوید.

  • مجهز به مجموعه سخت افزاری قوی

دستگاه کپی ایستاده شارپ AR-6023DV از سیستم سخت افزاری قوی برخوردار است که هنگام کار با آن دچار هیچگونه هنگی و یا اختلالی نخواهید شد. هم چنین این محصول از حافظه داخلی 192 مگابایت بهره برده است. قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز نسخه 8 ،10 نیز در این محصول وجود دارد.

مجهز به مجموعه سخت افزاری قوی

جمع بندی

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6023DV از قابلیت های کپی، پرینت و اسکن برخوردار بوده و انتخابی ایده آل برای استفاده در واحد تکثیر ادارات و شرکت ها به شمار می آید. با استفاده از این دستگاه کپی می توانید از کیفیتی مطلوب در چاپ بهره مند شوید و از آن برای چاپ بر روی برگه A3 استفاده کنید.

برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید دستگاه کپی سیاه و سفید اداری شارپ AR-6023DV به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6023DV

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر