۱۳۹۹ مرداد ۱۴, سه‌شنبه

کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204

کارت صندوق صوتی پاناسونیک KX-TVM204
دستگاه های سازگار: صندوق صوتی KX-TVM200
تعداد خطوط: دارای 4 پورت برای راه اندازی 4 کانال همزمان صندوق صوتی

کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204

شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ ممکن است به دلایل متعددی امکان پاسخگویی به تمامی تماس های دریافتی در طول روز را نداشته باشند و برای این منظور از صندوق صوتی برای مدیریت این تماس ها بهره می برند. صندوق صوتی سانترال یک باکس جداگانه است که در کنار باکس سانترال نصب می شود و امکاناتی مانند ضبط پیغام و مکالمات را فراهم می آورد. برای استفاده از این قابلیت ها باید کارت صندوق صوتی را بر روی دستگاه خود نصب نمایید. از جمله این کارت ها باید به کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204 اشاره کنیم که برای نصب بر روی باکس صندوق صوتی مدل TVM200 عرضه شده است.
کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204
  • ظرفیت 4 پورت جهت افزایش چهار کانال هم زمان

کارت صندوق صوتی سانترال پاناسونیک KX-TVM204 دارای چهار پورت برای راه اندازی چهار کانال دیزا به همراه صندوق صوتی به صورت هم زمان است. به این معنا که با استفاده از آن تا سقف چهار نفر قادر به ضبط پیغام های خود در صندوق صوتی به صورت هم زمان خواهند بود. شما می توانید با مراجعه به صندوق صوتی خود این پیغام ها را چک کنید و در فرصت مناسب نسبت به پاسخ دادن یا عدم پاسخ دادن به آنها تصمیم بگیرید! توجه داشته باشید که کارت صندوق صوتی چهار پورت پاناسونیک KX-TVM204 بر روی خطوط داخلی دیجیتال قابل استفاده است.
ظرفیت 4 پورت جهت افزایش چهار کانال هم زمان
  • قابل نصب بر روی باکس صندوق صوتی TVM200

همان طور که اشاره شد، کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204 بر روی باکس TVM200 قابل نصب است. این باکس صندوق صوتی قابلیت پشتیبانی از شش کارت صندوق صوتی tvm پاناسونیک TVM204 را دارد و با استفاده از تمام ظرفیت آن می توانید از 24 کانال هم زمان بهره مند شوید. از جمله مشخصات کارت صندوق صوتی پاناسونیک مدل Panasonic KX-TVM204 باید به امکان ضبط پیغام تا 1000 ساعت و بهره بردن از 1024 میل باکس اشاره کرد که برای استفاده در شرکت ها، سازمان ها و مراکز کاری دارای خطوط تلفنی زیاد کارایی مناسبی دارد.
قابل نصب بر روی باکس صندوق صوتی TVM200
باید به این نکته هم اشاره کنیم که کارت ارتقای صندوق صوتی پاناسونیک KX-TVM204 در کنار صندوق صوتی، از قابلیت اپراتور گویا نیز برخوردار است و می توان از آن برای پخش اتوماتیک پیغام برای تماس گیرنده قبل از آغاز ضبط بهره برد. این ویژگی به مشتریان شما برای ضبط راحت تر و سریع تر پیام ها کمک زیادی می کند و باعث جلب رضایت آنها از برقراری تماس با شرکت شما می شود.
قابل نصب بر روی باکس صندوق صوتی TVM200

جمع بندی

با خرید کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204 و نصب آن بر روی باکس صندوق صوتی مدل TVM200 می توانید از چهار کانال هم زمان بر روی دستگاه سانترال خود بهره مند شوید. این کارت صندوق صوتی که بر روی خطوط داخلی دیجیتال قابل استفاده است، امکاناتی مانند پخش اتوماتیک پیام برای تماس گیرنده پیش از آغاز ضبط، ذخیره پیغام های دریافتی و چک کردن پیام های ضبط شده را برای شما فراهم می آورد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که امکان نصب 6 کارت افزایشی صندوق صوتی پاناسونیک KX-TVM204 بر روی باکس TVM200 به صورت هم زمان وجود دارد.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید و قیمت کارت صندوق صوتی سانترال پاناسونیک KX-TVM204 را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با مشخصات و کارکرد این کارت صندوق صوتی tvm به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر