۱۳۹۹ مرداد ۱۹, یکشنبه

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0164

 

کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA0164

دستگاه های سازگار: KX-TDA100, KX-TDA200, KX-TDA600, KX-TDE100, KX-TDE200, KX-TDE600
تعداد خطوط: دارای 4 رله برای کنترل دستگاه های خارجی

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0164

کارت سانترال یکی از تجهیزات مخابراتی است که برای ارتقای ظرفیت های دستگاه سانترال یا اضافه کردن ویژگی های جدید به آن مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانید  باکس سانترال به منظور مدیریت تماس های دریافتی، افزایش تعداد خطوط شهری، راه اندازی خطوط داخلی و... در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ استفاده می شود و امکان اعمال تنظیمات مختلف بر روی خطوط تلفن را برای شما فراهم می آورد. انواع مختلفی از کارت سانترال در بازار موجود است که هر کدام از کارایی های متفاوتی بهره می برند. به عنوان مثال شما می توانید با نصب کارت دیزا از سیستم تلفن گویا بهره مند شوید یا با استفاده از کارت های ارتقا تعداد خطوط داخلی خود را افزایش دهید.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0164

  • دارای چهار رله برای کنترل دستگاه های خارجی

نوعی از کارت سانترال نیز در بازار موجود است که قابلیت کنترل دستگاه های خارجی را برای شما ایجاد می کند. از جمله این محصولات باید به کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0164 اشاره کنیم که چهار رله برای کنترل دستگاه های خارجی را در اختیار شما می گذارد. با استفاده از این کارت می توانید سایر دستگاه ها را از طریق سانترال و تلفن متصل به خط داخلی کنترل نمایید. با توجه به قیمت کارت تلفن سانترال پاناسونیک KX-TDA0164 می توان میزان کارایی آن را در سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • قابل استفاده با نصب بر روی کارت آپشنال TDA0164

کارت خطوط داخلی سانترال پاناسونیک KX-TDA0164 یک کارت فرعی یا اختیاری است که استفاده از آن باعث اشغال اسلات در دستگاه سانترال نمی شود. برای استفاده از این کارت باید آن را بر روی کارت آپشنال KX-TDA0190 نصب کنید. لازم به ذکر است که کارت آپشنال TDA0190 بر روی دستگاه های پاناسونیک در مدل های KX-TDA100، KX-TDA200، KX-TDA600، KX-TDE100، KX-TDE200 و KX-TDE600 قابل نصب می باشد. پس شما می توانید از کارت سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDA0164 نیز بر روی این دستگاه ها بهره ببرید.

یکی از نکات مهم که در هنگام خرید کارت سانترال باید به آن توجه داشته باشید، سازگاری آن با مدل دستگاه مورد استفاده تان است. چرا که هر دستگاه سانترال از کارت های خاصی پشتیبانی می کند و هر کارتی در آن قابل استفاده نیست.

قابل استفاده با نصب بر روی کارت آپشنال TDA0164

جمع بندی

اگر از دستگاه های سانترال پاناسونیک TDA100/200/600 یا TDE100/200/600 در محل کار خود استفاده می کنید، می توانید با تهیه کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0164 از چهار کانال برای کنترل دستگاه های خارجی بهره مند شوید. این کارت از نوع اختیاری است و با نصب بر روی کارت آپشنال سانترال پاناسونیک TDA0190 قابل استفاده خواهد بود.

برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک KX-TDA0164 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع تجهیزات مخابراتی با بهترین قیمت بازار هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر نیز با آنها در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر