۱۳۹۹ شهریور ۵, چهارشنبه

مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RP8601K

 

مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو RP8601K

سایز صفحه نمایش: 86 اینچ
رزولوشن: UHD 3840*2160 پیکسل
کنتراست: 1200:1

معرفی مانیتور تاچ 86 اینچ بنکیو RP8601K

امروزه مانیتور لمسی به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد برای مصارف آموزشی و استفاده در جلسات اداری شناخته می شود و بسیاری از مراکز ترجیح می دهند تا به جای استفاده از روش های سنتی مانند تخته و گچ، وایت برد، برد هوشمند و ویدئو پروژکتور از مانیتور لمسی برای ارائه مطالب به مخاطبان بهره ببرند. از جمله مانیتورهای لمسی با کیفیت و خوش ساخت موجود در بازار باید به مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RP8601K اشاره کنیم که در ابعاد 86 اینچ عرضه شده و کارایی بالایی در کلاس های آموزشی و جلسات اداری دارد. این نمایشگر لمسی از قابلیت نمایش تصاویر با وضوح 4K برخوردار بوده و از فناوری چند لمسی پشتیبانی می کند. در ادامه بیشتر به معرفی مانیتور تاچ 86 اینچ بنکیوRP8601K  و بررسی مشخصات آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی مانیتور تاچ 86 اینچ بنکیو RP8601K

قابلیت ها و مشخصات فنی نمایشگر لمسی 86 اینچ BenQ RP8601K

  • ارائه تصاویری با کیفیت 4K!

از لحاظ کیفیت تصاویر نمایشگر لمسی 86 اینچ BenQ RP8601K انتظارات شما را به طور کامل برآورده می کند! این مانیتور لمسی با رزولوشن 3840*2160 پیکسل ارائه شده و تصاویر آن از وضوح 4K برخوردارند. از این جهت حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز به شکلی کاملاً با کیفیت توسط مانیتور لمسی 86 اینچ بنکیو RP8601K به نمایش درمی آیند. همچنین این مانیتور تاچ اسکرین دارای شدت روشنایی 400 cd/m2 و نسبت کنتراست 1200:1 است و برای استفاده در کلاس های روشن و پُرنور مناسب به نظر می رسد. ضمن اینکه متن ها و نمودارهای نمایش داده شده توسط مانیتور لمسی هوشمند بنکیو RP8601K دارای میزان خوانایی قابل توجهی هستند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این مانیتور لمسی دارای زاویه دید 178 درجه عمودی و افقی است و محتوای در حال نمایش بر روی آن برای تمامی افراد حاضر در کلاس یا اتاق جلسه قابل مشاهده خواهد بود.

قابلیت ها و مشخصات فنی نمایشگر لمسی 86 اینچ BenQ RP8601K

  • سازگاری با نرم افزار EZWrite 5

مانیتور لمسی آموزشی بنکیو مدل BenQ RP8601K 86 با سیستم نرم افزاری EZWrite 5 سازگار است و تمامی امکانات لازم برای یادداشت مطالب با رنگ ها و تنظیمات مختلف را برای شما فراهم می آورد. این نرم افزار امکان دسترسی مدرسان، دانش آموزان و افراد حاضر در جلسات اداری به سیستم ابری برای به اشتراک گذاری فایل های مختلف را فراهم می آورد. این قابلیت که تحت عنوان EZWrite Cloud Whiteboard شناخته می شود، امکان مشارکت مخاطبان در روند برگزاری کلاس و جلسه اداری را فراهم می آورد و دسترسی به فایل های مختلف را برای تمامی افراد امکان پذیر می کند. علاوه بر این، شما می توانید از نرم افزار EZWrite 5 در حالت Sticky Notes استفاده کرده و از حالت گرافیکی مشابه با برگه های یادداشت چسبان بهره مند شوید! این نرم افزار دارای نوار ابزار شناور نیز هست که استفاده از آن را برای شما بسیار آسان می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت مانیتور لمسی بنکیو RP8601K را ایده آل ارزیابی کرد.

سازگاری با نرم افزار EZWrite 5

از دیگر مشخصات کاربردی مانیتور لمسی 4k بنکیو RP8601K باید به مجهز بودن آن به قابلیت X-Sign Broadcast اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت افراد حاضر در کلاس یا جلسه می توانند پیام ها، فایل های ویدئویی و عکس های مورد نظر خود را به مانیتور ارسال کرده و آنها را به نمایش درآورند! این ویژگی باعث هر چه تعاملی تر شدن محیط کلاس و جلسه کاری شما می شود.

  • امکان یادداشت بر روی تصاویر با دستخط طبیعی افراد

از لحاظ قدرت تشخیص و دقت در تشخیص نقاط لمس شده نیز مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیوBenQ RP8601K  دستگاهی کارآمد است و عملکردی سریع و روان را به شما ارائه می دهد. این مانیتور لمسی آموزشی از امکان چند لمسی برخوردار بوده و قادر به تشخیص 20 نقطه لمس شده به صورت هم زمان است. این ویژگی امکان کار گروهی بر روی مسائل را برای افراد حاضر در کلاس درسی یا جلسه اداری فراهم می آورد. ضمن اینکه مانیتور لمسیRP8601K  بنکیو از قابلیت تشخیص هوشمند دستخط برخوردار است و امکان یادداشت با دستخط طبیعی را در اختیار شما می گذارد. از دیگر امکانات این مانیتور لمسی می توان به امکان یادداشت با قلم دوتایی اشاره کرد که باعث یادداشت با دو رنگ متفاوت به صورت هم زمان می شود. همچنین می توان از قلم مانیتور 86 اینچ تاچ اسکرین بنکیو مدل RP8601K در حالت Brush بهره برد که به خصوص در کلاس های نقاشی و هنر کاربرد بالایی دارد.

امکان یادداشت بر روی تصاویر با دستخط طبیعی افراد

مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RP8601K

  • مناسب برای استفاده های طولانی مدت

در نمایشگر لمسی 86 اینچ بنکیو مدل RP8601K از فناوری های کاربردی در زمینه کاهش اشعه های مضر برای چشم استفاده شده و به همین دلیل نگاه کردن های طولانی مدت به آن آسیبی به چشم افراد وارد نمی کند. صفحه این صفحه نمایش لمسی به صورت مات طراحی شده و انعکاس تصاویر و نور محیط بر روی آن مشاهده نمی شود. باید به این نکته اشاره کنیم که بر روی صفحه تاچ اسکرین بنکیو RP8601K از شیشه نشکن 4 میلی متری استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد.

مناسب برای استفاده های طولانی مدت

  • مشخصات پورت های ارتباطی

برای اتصال مانیتور تاچ اسکرین بنکیو RP8601K  به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون و... کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. برای این منظور بر روی بدنه این مانیتور لمسی سه پورت HDMI 2.0، VGA، سریال و RJ45 تعبیه شده است. همچنین صفحه نمایش لمسی بنکیو RP8601K دارای شش پورت USB (5 پورت از نوع USB 2.0 و یک پورت از نوع USB 3.0) است که از طریق آنها می توانید فلش مموری خود را به دستگاه اتصال داده و عکس ها و ویدئوهای ذخیره شده بر روی آن را به نمایش درآورید.

مانیتور لمسی هوشمند بنکیو RP8601K به دو اسپیکر داخلی 16 واتی نیز مجهز است و صدای نسبتاً رسا و واضحی را به شما ارائه می دهد. در صورت نیاز به صدای قوی تر می توانید از طریق ورودی صدا و پورت MIC تعبیه شده بر روی این مانیتور لمسی، اسپیکر خارجی یا میکروفون خود را به آن متصل کنید.

مشخصات پورت های ارتباطی

جمع بندی

در مجموع مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RP8601K با توجه به مشخصاتی مانند نمایش تصاویر با وضوح 4K، پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، سازگاری با نرم افزار EZWrite 5، اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق پورت های ارتباطی کاربردی و ابعاد 86 اینچی یک انتخاب ایده آل برای استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات شرکتی محسوب می شود.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید نمایشگر لمسی بنکیو RP8601K را دریافت کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در رابطه با ویژگی های این محصول، می توانید از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RP8601K

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر