۱۳۹۹ شهریور ۴, سه‌شنبه

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB006 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

 

پاور بانک راوپاور RP-PB006

ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل و سایر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...
تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB006

اگر از آن دسته افرادی هستید که از گوشی موبایل خود در طول روز زیاد استفاده می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاوربانک راوپاور RP-PB006 یک وسیله پرکاربرد برای شما خواهد بود. این پاور بانک با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی در طول روز به طور کامل راحت می کند! مجهز بودن به دو پورت خروجی، پشتیبانی از فناوری iSmart و سرعت بسیار مناسب در شارژدهی برخی از ویژگی های پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB006 با ظرفیت 20000 میلی آمپر است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB006

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع موبایل و تبلت

ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی شارژر همراه راوپاور RP-PB006 برای 4.5 بار شارژ کردن آیفون Xs، 3.5 بار شارژ کردن سامسونگ گلکسی S10+ و 1.4 بار شارژ کردن آیپد پرو 2018 کفایت می کند. از این جهت می توان این پاور بانک را دستگاهی کارآمد برای تأمین شارژ انواع موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال مانند دوربین، موزیک پلیر، اسپیکر بلوتوثی و... دانست.

  • امکان شارژ هم زمان دو دستگاه

پاور بانک گوشی موبایل راوپاور RP-PB006 به دو پورت خروجی مجهز است و این امکان را به شما می دهد تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان خروجی این شارژر همراه در مجموع و در هنگام اتصال دو دستگاه به آن حداکثر برابر با 3.4 آمپر است. این میزان شدت جریان در هنگام شارژدهی به یک دستگاه برابر با 2.4 آمپر برای هر پورت است. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت عالی شارژدهی پاور بانک 2 پورت راوپاور RP-PB006 اطمینان داشت.

امکان شارژ هم زمان دو دستگاه

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB006 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • دو برابر سریع تر در هنگام شارژگیری

برای شارژ کردن باتری پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB006 با ظرفیت 20000 میلی آمپر باید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2 آمپر است و باعث شارژ شدن باتری پاور بانک در عرض 9 تا 10 ساعت به طور کامل می شود. در حالت کلی پاوربانک گوشی راوپاور مدل RAVpower RP-PB006 در مقایسه با پاور بانک های معمولی با شدت جریان ورودی یک آمپر تا دو برابر سریع تر شارژ می شود و از این جهت نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای این منظور نخواهید داشت. لازم به ذکر است که از طریق نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه پاور بانک RP-PB006 راوپاور می توانید از میزان شارژ باتری آن به صورت تقریبی در هر لحظه مطلع شوید.

دو برابر سریع تر در هنگام شارژگیری

  • محافظت از دستگاه های متصل در حین شارژدهی

با خرید پاور بانک راوپاور RP-PB006 و استفاده از آن خیالتان بابت امنیت دستگاه های متصل به آن در حین شارژدهی راحت خواهد بود. این پاور بانک راوپاور 5000 در برابر اختلالاتی مانند افزایش دما، شارژ بیش از حد، نوسان شدت جریان و ولتاژ و اتصال کوتاه مقاوم است و از آسیب رسیدن به دستگاه شما ممانعت می کند. همچنین این پاور بانک حرفه ای با فناوری iSmart نیز سازگار است و شدت جریان خروجی را متناسب با ظرفیت دستگاه متصل به آن تنظیم می کند. این ویژگی سبب افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های شما می شود.

  • خوش ساخت و با دوام

علاوه بر ویژگی های فنی، پاور بانک RAVpower RP-PB006 از لحاظ کیفیت ساخت نیز انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پاوربانک در ابعاد 172*31.5*20 میلی متر و وزن 476.8 گرم عرضه شده و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب بهره برده شده است. لبه های گرد پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB006 با ظرفیت 20000 میلی آمپر کمک زیادی به شما در هنگام در دست گرفتن و حمل آن می کند. توجه داشته باشید که این پاوربانک دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و وزن نسبتاً زیاد آن به همین دلیل توجیه شده می باشد.

خوش ساخت و با دوام

جمع بندی

پاور بانک راوپاور مدل RP-PB006 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی خود یک محصول قابل اطمینان برای تأمین شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی و... به شمار می آید. این شارژر همراه دارای دو پورت خروجی با شدت جریان حداکثر 3.4 آمپر است و از ویژگی هایی مانند سرعت ایده آل هم در شارژدهی و هم در شارژگیری، کیفیت ساخت بسیار مطلوب و محافظت از دستگاه های متصل به آن در حین شارژدهی بهره می برد.

برای دریافت قیمت پاور بانک گوشی موبایل راوپاور RP-PB006 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB006 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر