۱۳۹۹ شهریور ۵, چهارشنبه

تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511

 

تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511

تعداد خطوط: یک عدد
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، تک سطری

معرفی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511

تلفن سانترال مدل KX-NT511 یکی از تلفن های تحت شبکه تولید شرکت معتبر پاناسونیک است که برای استفاده در ادارات و شرکت های کوچک با تعداد کارمندان کم گزینه مناسبی به شمار می آید. این دستگاه تلفن سانترال امکان برقراری تماس به صورت VOIP را فراهم می آورد و از جمله ویژگی های آن می توان به مجهز بودن به سه دکمه قابل برنامه ریزی، ارائه صدای HD و کیفیت عالی بلندگوی دیجیتال دو طرفه اشاره کرد. پس اگر قصد خرید تلفن سانترال برای مصارف روزمره در شرکت یا سازمان محل کار خود را دارید، می توانید بر روی تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511 حساب ویژه ای باز کنید!

معرفی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511

مشخصات فنی تلفن سانترال Panasonic KX-NT511

  • مناسب برای استفاده در داخلی های IP

تلفن سانترال Panasonic KX-NT511 به دو پورت اترنت مجهز است و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی بهره برد. همان طور که اشاره شد، این تلفن از امکان برقراری تماس به صورت VOIP برخوردار است. VOIP قابلیتی است که باعث تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و انتقال آنها در بستر شبکه می شود. در این حالت کیفیت و سرعت انتقال سیگنال های صوتی نسبت به حالت عادی بهبود می یابد و شما می توانید به هر یک از داخلی ها یک IP اختصاص دهید. همچنین تلفن دیجیتال سانترال پاناسونیک KX-NT511 از سیستم POE نیز پشتیبانی می کند. بنابراین انرژی مورد نیاز این تلفن از شبکه تأمین می شود و نیازی به استفاده از آداپتور و اتصال آن به برق شهری وجود ندارد.

مشخصات فنی تلفن سانترال Panasonic KX-NT511

  • قابل نصب بر روی دیوار

گوشی تلفن ثابت سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-NT511 در ابعاد 175*159*171 میلی متر و وزن 1.73 کیلوگرم عرضه شده و فضای کمی از میز کار شما را اشغال می کند. شما می توانید از این تلفن هم به صورت رومیزی و هم به صورت دیواری استفاده کنید. قابلیت اتصال به دیوار به خصوص در مکان هایی که فضای کافی بر روی میز وجود ندارد کارایی بالایی پیدا می کند. لازم به ذکر است که تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-NT511 در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود است.

قابل نصب بر روی دیوار

  • ارائه صدای HD

اگر کیفیت مکالمه برایتان اهمیت زیادی دارد، تلفن داخلی سانترال پاناسونیک KX-NT511 برای شما ساخته شده است! این تلفن تحت شبکه از قابلیت ارائه صدا با کیفیت HD برخوردار است و حس مکالمه رو در رو را برای شما به ارمغان می آورد! همچنین تلفن سانترال تحت شبکه پاناسونیک KX-NT511 به یک بلندگوی دیجیتال دو طرفه مجهز است که با حذف اکو، صدایی شفاف و رسا را ارائه می دهد. این ویژگی که بر روی قیمت دستگاه تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511 نیز مؤثر بوده، آن را به دستگاهی کارآمد برای استفاده در کنفرانس ها و جلسات اداری تبدیل کرده است.

ارائه صدای HD

تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511

  • دارای سه کلید قابل برنامه ریزی و صفحه نمایش تک خطی

صفحه نمایش به کار رفته در تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511 از نوع تک خطی (16 کاراکتری) است و از میزان روشنایی قابل توجهی بهره می برد. به طوری که از وضوح آن حتی در اتاق های کاملاً روشن نیز کاسته نمی شود. بر روی این نمایشگر اطلاعاتی مانند تاریخ و ساعت، شماره داخلی فرد تماس گیرنده، منوهای کنترلی و... قابل نمایش است.

در قسمت پایین صفحه نمایش گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511 سه دکمه قابل برنامه ریزی تعبیه شده است که از طریق آنها می توانید با شماره داخلی یا شهری مورد نظر خود به شکلی سریع تماس بگیرید. همچنین این دکمه ها دارای چراغ هایی در رنگ های قرمز و سبز نیز هستند که امکان مدیریت تماس های داخلی و خارجی را به شما می دهد.

تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511

  • امکانات کامل برای مدیریت تماس و مکالمه

از جمله امکاناتی که گوشی تلفن مدیریتی سانترال پاناسونیک KX-NT511 در اختیار شما می گذارد می توان به امکان گزارش گیری از تماس ها (10 تماس ورودی و 5 تماس خروجی)، مجهز بودن به کالر آیدی و 9 کلید میانبر، شماره گیری سریع (تا 100 شماره)، قابلیت انتقال تماس، امکان اتصال به هدست، کلید جستجوی سریع (Navigation Key)، شماره گیری خودکار، تماس مجدد و... اشاره کرد. از این جهت می توان تلفن داخلی سانترال پاناسونیک KX-NT511 را دستگاهی کارآمد برای استفاده های اداری و شرکتی دانست که تمام نیازهای روزمره شما را به خوبی برطرف می کند.

امکانات کامل برای مدیریت تماس و مکالمه

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511 از قابلیت ها و امکانات قابل توجهی برخوردار بوده و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در داخلی های IP است. این تلفن تحت شبکه با باکس سانترال در مدل های پر ظرفیت سری TDE، TDA و NS سازگار بوده و به سه دکمه قابل برنامه ریزی مجهز می باشد. صفحه نمایش تک خطی با روشنایی بالا، ارائه صدای HD در هنگام مکالمه، قابلیت استفاده در کنفرانس ها، مجهز بودن به دو پورت شبکه و پشتیبانی از سیستم POE برخی از ویژگی های کاربردی تلفن دیجیتال سانترال پاناسونیک KX-NT511 هستند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511 را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب تلفن سانترال مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر