۱۳۹۹ مرداد ۳۱, جمعه

تلفن بی سیم گیگاست Gigaset E560A

 

تلفن بی سیم گیگاست E560A

تعداد خط: یک خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، رنگی
منشی تلفن: دارد

معرفی تلفن بی سیم گیگاست E560A

شرکت گیگاست یکی از شرکت های معتبرِ فعال در حوزه تولید انواع تلفن است که محصولات آن همواره از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار بوده اند. تلفن بی سیم مدل E560A نیز از این قاعده مستثنی نیست و می توان آن را یکی از محصولات خوش ساخت برند گیگاست دانست. این گوشی تلفن از یک خط شهری پشتیبانی می کند و دارای یک گوشی بیسیم است. از جمله امکاناتی که تلفن بی سیم گیگاست Gigaset E560A در اختیار شما می گذارد می توان به منشی تلفنی، دفترچه تلفن و کالر آیدی اشاره کرد.

معرفی تلفن بی سیم گیگاست E560A

مشخصات فنی تلفن بیسیم Gigaset E560A

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب، مجهز به صفحه نمایش رنگی

تلفن بیسیم Gigaset E560A از یک پایه در ابعاد 120*165*45 میلی متر و یک گوشی در ابعاد 170*55*30 میلی متر تشکیل شده است. ابعاد گوشی این تلفن بی سیم در مقایسه با تلفن های بیسیم دیگر کمی بیشتر است و این موضوع به دلیل کلیدهای بزرگتر آن است. ابعاد بزرگ کلیدهای تلفن بی سیم گیگاست E560A باعث شده تا شماره گیری با آن برای افراد سالمند نیز کاملاً آسان باشد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی این تلفن دارای وزن 140 گرم است و در هنگام مکالمه های طولانی مدت باعث خستگی شما نخواهد شد.

صفحه نمایش تلفن رومیزی بی سیم گیگاست E560A دارای ابعاد مناسبی (معادل با 32*39 میلی متر) است و از نوع رنگی می باشد. از طریق این نمایشگر می توانید از اطلاعات فرد تماس گیرنده، میزان آنتن دهی، شارژ باتری و ساعت مطلع شوید و به گزینه های منو دسترسی داشته باشید.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Gigaset E560A

  • مکالمه ای با کیفیت را تجربه کنید!

با توجه به اینکه گوشی تلفن بیسیم رومیزی گیگاست مدل Gigaset E560A در محدوده فرکانسی 1.88 تا 1.9 گیگاهرتز عمل می کند و از فناوری DECT پشتیبانی می کند، می توان از کیفیت بسیار مطلوب صدای آن در هنگام مکالمه اطمینان داشت. به طوری که در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند تداخل امواج با سایر دستگاه های موجود در محیط یا تأثیرات نویز بر روی کیفیت صدا مواجه نمی شوید. تلفن E560A گیگاست از برد داخلی 50 متر و برد خارجی 300 متر برخوردار بوده و به خوبی فضای منزل یا دفاتر اداری را پوشش می دهد. لازم به ذکر است که این تلفن دارای بلندگوی دیجیتال هم هست و شما می توانید با قرار دادن آن بر روی اسپیکر، در حین انجام دادن کارهای دیگر به مکالمه تلفنی هم بپردازید.

گوشی تلفن بی سیم گیگاست Gigaset E560A

  • امکان ضبط پیغام به مدت 25 دقیقه از طریق منشی تلفنی، مجهز به دفترچه تلفن

با خرید تلفن بی سیم گیگاست Gigaset E560A و استفاده از آن دیگر نگران از دست دادن تماس هایتان نباشید! این دستگاه به منشی تلفنی مجهز است و اگر به هر دلیلی پاسخ دادن به تماس دریافتی برایتان امکان پذیر نبود، به تماس گیرنده امکان ضبط پیغام را می دهد. لازم به ذکر است که این گوشی تلفن بی سیم قابلیت ضبط 25 دقیقه پیغام را دارد و شما می توانید از طریق دکمه های تعبیه شده بر روی پایه به پیام های دریافتی دسترسی داشته باشید. بر روی پایه تلفن رومیزی منشی دار گیگاست E560A یک نمایشگر نیز موجود است که شما را از تعداد پیام های دریافتی مطلع می کند.

امکان ضبط پیغام به مدت 25 دقیقه از طریق منشی تلفنی، مجهز به دفترچه تلفن

از دیگر امکانات تلفن بیسیم رومیزی گیگاست E560A باید به مجهز بودن آن به دفترچه تلفن اشاره کرد که ظرفیت ذخیره نام و شماره 150 مخاطب را دارد. این تلفن به کالر آیدی هم مجهز است و اطلاعات فرد تماس گیرنده را در لحظه زنگ خوردن بر روی نمایشگر نشان می دهد. شما می توانید از طریق حافظه کالر آیدی گوشی تلفن رومیزی گیگاست E560A به 25 تماس بی پاسخ آخر خود دسترسی داشته باشید.

شما می توانید تعداد گوشی های تلفن بی سیم رومیزی گیگاست E560A را تا چهار عدد نیز افزایش دهید. با افزایش تعداد گوشی ها قادر خواهید بود تا از امکان روم مانیتورینگ نیز بهره مند شوید. در این حالت اگر صدای موجود در محیط از حد معینی بالاتر رود، تلفن شما را از این موضوع مطلع می کند. این ویژگی به عنوان مثال برای مادران و زنان خانه دار کارایی بالایی دارد و می توان از آن برای آگاه شدن از صدای گریه نوزاد و خطرات احتمالی بهره برد. این ویژگی بر روی قیمت تلفن رومیزی گیگاست E560A نیز مؤثر بوده است.

امکان ضبط پیغام به مدت 25 دقیقه از طریق منشی تلفنی، مجهز به دفترچه تلفن

  • تأمین انرژی از طریق دو باتری سایز AAA

انرژی مورد نیاز گوشی تلفن بی سیم گیگاست مدل E560A از دو باتری سایز AAA تأمین می شود. میزان شارژدهی این باتری ها برای 14 ساعت مکالمه کفایت می کند که میزان قابل توجهی است. از این جهت بدون نیاز به شارژ کردن چند باره تلفن گیگاست E560A در فواصل زمانی کوتاه مدت، می توانید از آن استفاده کنید.

از دیگر امکانات گوشی تلفن رومیزی بی سیم گیگاست E560A می توان به 19 زنگ مختلف، شماره گیری سریع، شماره گیری مجدد و قابلیت انتقال تماس اشاره کرد. 

جمع بندی

تلفن بی سیم گیگاست Gigaset E560A یکی از مدل های پرطرفدار موجود در بازار است که تمام انتظارات شما از یک تلفن بیسیم خوش ساخت و کارآمد را به خوبی برآورده می کند. این تلفن به صفحه نمایش رنگی و دکمه های بزرگی مجهز است و حتی افراد سالمند نیز در کار با آن مشکلی نخواهند داشت. مجهز بودن به منشی تلفنی 25 دقیقه ای، دفترچه تلفن 150 شماره ای، کالر آیدی و امکان روم مانیتورینگ (در صورت افزایش تعداد گوشی ها) بخشی از ویژگی های کاربردی تلفن رومیزی گیگاست E560A هستند.

گوشی تلفن بی سیم گیگاست Gigaset E560A

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای درخشان در زمینه فروش انواع تلفن و تجهیزات مخابراتی آماده ارائه تلفن تلفن رومیزی منشی دار گیگاست E560A با بهترین قیمت بازار به شما است. اگر قصد خرید این محصول را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر