۱۳۹۹ مرداد ۲۹, چهارشنبه

تلفن بی سیم گیگاست Gigaset SL400

 

تلفن بی سیم گیگاست SL400

تعداد خط: یک خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، 8 خطی
منشی تلفن: دارد

معرفی تلفن بی سیم گیگاست SL400

از سری تلفن های بی سیم شرکت گیگاست باید به تلفن مدل SL400 اشاره کنیم که با توجه به امکاناتی که دارد، یک انتخاب ایده آل برای استفاده در منزل و محیط کار به حساب می آید. این تلفن از یک گوشی بیسیم و یک پایه تشکیل شده و از یک خط تلفن پشتیبانی می کند. از جمله قابلیت های تلفن بی سیم گیگاست Gigaset SL400 باید به ارائه صدایی شفاف و بدون نویز در هنگام مکالمه، مجهز بودن به بلوتوث، منشی تلفنی، امکان Room Monitoring و بسیاری امکانات دیگر اشاره کنیم که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی تلفن بی سیم گیگاست SL400

مشخصات فنی تلفن بیسیم Gigaset SL400

  • طراحی ظاهری زیبا، صفحه نمایش 8 خطی

تلفن بی سیم گیگاست SL400 از طراحی ظاهری شیکی بهره می برد و استفاده از آن جلوه ای زیبا به منزل یا محل کارتان می بخشد. گوشی این تلفن شبیه به یک گوشی موبایل طراحی شده و از صفحه نمایش بزرگ 8 خطی بهره می برد. گزینه های منوی تلفن بیسیم Gigaset SL400 به شکل آیکون بر روی نمایشگر به نمایش در می آیند و کار با آنها حتی برای افراد مبتدی نیز بسیار آسان خواهد بود. ضمن اینکه این تلفن بیسیم دارای روکش فلزی است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. به طوری که آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، خراشیدگی و ضربه به راحتی قادر به آسیب زدن به آن نخواهند بود. پس با خرید تلفن رومیزی بی سیم گیگاست SL400 برای سال ها از یک محصول خوش ساخت و با دوام بهره مند خواهید شد!

مشخصات فنی تلفن بیسیم Gigaset SL400

صفحه کلید گوشی تلفن بیسیم رومیزی گیگاست SL400 نیز دارای نور پس زمینه است و کار با آن در طول شب و در مکان های تاریک به آسانی انجام می گیرد.

  • مجهز به بلوتوث، منشی تلفنی و دفترچه تلفن

از امکانات کاربردی گوشی تلفن گیگاست SL400 باید به مجهز بودن آن به بلوتوث اشاره کنیم که امکان اتصال تلفن به دستگاه های دیگر به صورت وایرلس را ایجاد می کند. همچنین شما می توانید این تلفن را به هدفون بلوتوثی متصل کرده و از طریق هدفون به مکالمه بپردازید.

تلفن SL400 گیگاست از قابلیت منشی تلفنی نیز بهره می برد و به تماس گیرندگان این امکان را می دهد تا برای شما پیغام بگذارند. پس اگر پاسخ دادن به تماس های دریافتی به هر دلیلی برایتان امکان پذیر نبود، تلفن در حالت منشی قرار می گیرد و می توانید سر فرصت به پیغام های دریافتی تان گوش دهید. تلفن بی سیم گیگاست مدل SL400 قابلیت ضبط 45 دقیقه پیغام را دارد.

مجهز به بلوتوث، منشی تلفنی و دفترچه تلفن

مجهز بودن به دفترچه تلفن یکی دیگر از ویژگی های تلفن رومیزی منشی دار گیگاست SL400 است که ذخیره نام و شماره حداکثر 200 مخاطب را فراهم می آورد. این ویژگی کمک زیادی به شما برای شماره گیری سریع تر می کند. همچنین در لحظه زنگ خوردن تلفن، اطلاعات فرد تماس گیرنده از طریق قابلیت کالر آیدی بر روی نمایشگر نشان داده می شود.

  • امان روم مانیتورینگ

شما می توانید از تلفن بی سیم گیگاست Gigaset SL400 در حالت روم مانیتورینگ نیز بهره ببرید. در این حالت اگر صدای محیط از حد معینی بیشتر شود، تلفن از طریق تماس بین گوشی با پایه شما را از این موضوع مطلع می کند. این ویژگی به خصوص برای مادران و بررسی وضعیت نوزاد بسیار کارایی دارد و شما را از گریه نوزاد و خطرات احتمالی آگاه می کند.

تلفن بی سیم گیگاست Gigaset SL400

  • صدایی شفاف و بدون نویز

با استفاده از گوشی تلفن رومیزی بی سیم گیگاست مدل Gigaset SL400 از صدایی شفاف و بدون هیچ گونه نویزی بهره مند شده و لذت انجام یک مکالمه با کیفیت را تجربه کنید! این تلفن در انتقال صدای شما به طرف مقابل مکالمه نیز کارایی بالایی دارد و حتی در محیط های نسبتاً شلوغ نیز می توان بر روی آن برای مکالمه حساب باز کرد. گوشی تلفن گیگاست SL400 دارای اسپیکر هم هست و به شما این امکان را می دهد تا در حین انجام دادن کارهای دیگر به مکالمه هم بپردازید. لازم به ذکر است که این تلفن بر روی فرکانس 1.9 گیگاهرتز عمل می کند و برد داخلی آن برابر با 50 متر و برد خارجی آن برابر با 300 متر است. از این جهت بدون هیچ نگرانی می توانید از آن در منزل یا محیط کار استفاده کنید.

تلفن بی سیم گیگاست Gigaset SL400

  • شارژدهی باتری به میزان 14 ساعت مکالمه

دو عدد باتری سایز AAA وظیفه تأمین انرژی تلفن بیسیم رومیزی گیگاست SL400 را برعهده دارند! میزان شارژدهی این باتری ها برای 14 ساعت مکالمه و 230 ساعت روشن نگه داشتن گوشی در حالت آماده به کار کفایت می کند. بنابراین نیازی به شارژ کردن مداوم تلفن در فواصل زمانی کوتاه مدت پیدا نمی کنید.

سایر امکانات تلفن رومیزی گیگاست SL400 شامل شماره گیری سریع، ارسال و دریافت SMS، انتقال تماس، مجهز بودن به ویبره هنگام زنگ خوردن و شماره گیری مجدد می شود.

شارژدهی باتری به میزان 14 ساعت مکالمه

جمع بندی

اگر قصد خرید تلفن بی سیم برای منزل یا محل کار خود را دارید و در جستجوی محصولی با دوام، خوش ساخت و دارای امکانات متعدد هستید، تلفن بی سیم گیگاست Gigaset SL400 یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این گوشی تلفن به امکاناتی مانند بلوتوث، روم مانیتورینگ، منشی تلفنی 45 دقیقه، دفترچه تلفن 200 شماره ای، کالر آیدی و صفحه نمایش گرافیکی مجهز است و صدایی بدون نویز، شفاف و قوی در هنگام مکالمه را برای شما به ارمغان می آورد.

برای دریافت قیمت تلفن رومیزی منشی دار گیگاست SL400 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین برای این منظور می توانید از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر