۱۳۹۹ مرداد ۳۱, جمعه

فیش پرینتر اپسون (Epson TM-T20ll (002

 

فیش پرینتر اپسون (TM-T20ll (002 

سیستم چاپ: حرارتی خطی
عرض کاغذ: 80 میلی متر، 58 میلی متر
سرعت چاپ: 200 میلی متر در ثانیه
نوع برش: اتوماتیک

معرفی فیش زن اپسون TM-T20II (002)

فیش پرینتر یکی از انواع تجهیزات فروشگاهی است که برای چاپ فیش، رسید یا فاکتور و تحویل آن به مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از این نوع پرینترها در بازار موجود است که از میان آنها می توان به فیش پرینتر اپسون Epson TM-T20ll (002) اشاره کرد. این پرینتر فیش زن از سرعتی بسیار مطلوب در چاپ برخوردار بوده و انتخابی ایده آل برای استفاده در فروشگاه ها، هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها، رستوران ها، فست فودی ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل ها و... به شمار می آید. شما می توانید با استفاده از فیش پرینتر اپسون TM-T20II (002) از قابلیت چاپ فیش های حاوی کاراکترهای حرفی و عددی، اشکال گرافیکی و بارکد بهره مند شده و با بالاترین کیفیت به ارائه خدمات به مشتریان خود بپردازید.

معرفی فیش زن اپسون TM-T20II (002)

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Epson TM-T20II (002)

  • چاپ با استفاده از فناوری حرارتی

فیش زن اپسون مدل TM-T20II (002) در دسته پرینترهای حرارتی جای دارد و از فناوری حرارتی مستقیم به صورت خطی بهره می برد. از این جهت نیازی به استفاده از ریبون یا کارتریج در این دستگاه وجود ندارد و مواد مصرفی آن را رول حرارتی تشکیل می شوند. شما می توانید متناسب با نیازتان از رول های کاغذ با عرض های 58 میلی متر یا 80 میلی متر در پرینتر حرارتی Epson TM-T20ll (002) استفاده کنید. این فیش پرینتر قابلیت چاپ حداکثر 22.6 کاراکتر در هر خط را دارد و می توان از آن برای چاپ فیش و رسید در ابعاد استاندارد بهره برد. همچنین پرینتر صدور فیش اپسون TM-T20II (002) به سنسورهای باز بودن درب کاور و اتمام کاغذ نیز مجهز است که در استفاده راحت تر از دستگاه کمک زیادی به شما می کند.

چاپ با استفاده از فناوری حرارتی

  • سرعت و کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ را تجربه کنید!

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر حرارتی اپسون مدل TM-T20II (002) تا حد بسیار زیادی انتظارات شما را برآورده می کند. این چاپگر فیش با سرعت چاپ 200 میلی متر در ثانیه عرضه شده که برای استفاده در محیط های فروشگاهی با تعداد مراجعین زیاد کاملاً مناسب به نظر می رسد. فیش زن اپسون TM-T20II (002) دارای کیفیت چاپ مناسبی نیز هست و رزولوشن آن برابر با 203 dpi می باشد. از این جهت می توان از میزان وضوح و خوانایی اشکال گرافیکی، کاراکترها و بارکدهای چاپ شده با آن اطمینان داشت. لازم به ذکر است که تعداد 95 کاراکتر حرفی و عددی مختلف در این دستگاه به صورت پیش فرض تعبیه شده که با استفاده از آنها می توانید فیش ها و رسیدهای دلخواه خود را چاپ کنید.

سرعت و کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ را تجربه کنید!

  • مجهز به کاتر اتوماتیک

از دیگر امکانات کاربردی فیش پرینتر اپسون مدل Epson TM-T20ll (002) باید به مجهز بودن آن به برش دهنده اتوماتیک اشاره کنیم که باعث برش خوردن دقیق تر و سریع تر فیش های چاپ شده می شود. این کاتر اتوماتیک دارای طول عمر مناسبی نیز هست و تا 1.5 میلیون برش کارایی دارد. بنابراین برای مدتی طولانی می توانید بر روی استفاده از آن حساب باز کنید! ضمن اینکه هد چاپگر فیش اپسون TM-T20II (002) به اندازه 100 کیلومتر چاپ کارایی دارد که باعث شده تا این دستگاه برای استفاده در حجم کاری زیاد کارایی مطلوبی داشته باشد.

مجهز به کاتر اتوماتیک

فیش پرینتر اپسون Epson TM-T20ll (002)

  • اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل

بر روی بدنه فیش پرینتر اپسون Epson TM-T20ll (002) پورت های ارتباطی آن شامل RS-232 و USB 2.0 Type B تعبیه شده که از طریق آنها و کابل های مربوطه می توانید پرینتر را به سایر دستگاه ها مانند کامپیوتر و پایانه های فروشگاهی متصل کنید. علاوه بر این، پرینتر فیش زن اپسون TM-T20II (002) دارای درگاه کشوی پول نیز هست و می توان آن را به سادگی به انواع کشوی پول الکترونیکی اتصال داد.

اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل

  • ابعاد و وزن مناسب برای استفاده در انواع محیط های فروشگاهی

فیش پرینتر TM-T20II (002) اپسون در ابعاد 140 * 199 * 146 میلی متر و وزن 1.7 کیلوگرم عرضه شده و می توان از آن به صورت رومیزی یا نصب شده بر روی دیوار استفاده کرد. ابعاد این فیش پرینتر به گونه ای است که به راحتی می توان از آن در انواع محیط های فروشگاهی و حتی فضاهای محدود نیز بهره برد. ضمن اینکه فیش پرینتر Epson TM-T20ll (002) دارای محدوده دمایی عملکرد 5 تا 45 درجه سانتی گراد و محدوده رطوبتی 10 تا 90 درصد است و با شرایط محیطی مختلف سازگار می باشد.

ابعاد و وزن مناسب برای استفاده در انواع محیط های فروشگاهی

جمع بندی

اگر قصد خرید فیش پرینتر برای استفاده در فروشگاه، فست فود، رستوران و... را دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت و کارآمد هستید، فیش پرینتر اپسون Epson TM-T20ll (002) را مد نظر داشته باشید. با استفاده از این دستگاه فیش زن می توانید به کیفیت و سرعتی بسیار مطلوب در چاپ فیش، رسید و فاکتور دست یافته و از آن برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان تان بهره ببرید. از جمله ویژگی های پرینتر فروگشاهی اپسون TM-T20II (002) می توان به مجهز بودن به کاتر اتوماتیک با طول عمر بالا، ابعاد جمع و جور، قابلیت چاپ انواع کاراکتر، بارکد و اشکال گرافیکی و قابلیت نصب بر روی دیوار اشاره کرد.

فیش پرینتر اپسون (Epson TM-T20ll (002

شرکت ایده برتر پارسیان با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع تجهیزات فروشگاهی آماده ارائه پرینتر حرارتی فروشگاهی با بهترین قیمت بازار به شما است. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، جهت دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

فیش پرینتر اپسون (Epson TM-T20ll (002

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر