۱۳۹۹ شهریور ۵, چهارشنبه

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB180

 

اسکناس شمار نامی تراز DB180

سرعت شمارش:  1000 برگ در دقیقه 
تشخیص اسکناس جعلی: دارد

معرفی پول شمار نامی تراز DB180

از جمله دستگاه های اسکناس شمار موجود در بازار باید به اسکناس شمار مدل DB180 اشاره کنیم که محصولی خوش ساخت از شرکت نامی تراز است و برای استفاده در ادارات، شرکت ها، مؤسسات مالی و بانک ها انتخاب ایده آلی می باشد. این دستگاه با انواع اسکناس های رایج در کشور سازگار است و از ویژگی هایی مانند سرعت شمارش بسیار مطلوب، قابلیت تشخیص اسکناس جعلی و مجهز بودن به صفحه نمایش 4 رقمی بهره می برد. پس اگر قصد خرید دستگاه اسکناس شمار دارید و در جستجوی محصولی با دوام و خوش ساخت هستید، اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB180 را مد نظر داشته باشید.

معرفی پول شمار نامی تراز DB180

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB180

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

بدنه و شاسی پول شمار نامی تراز DB180 از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. این دستگاه شمارنده پول در ابعاد 275 * 227 * 195 میلی متر و وزن 6.2 کیلوگرم عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که اسکناس شمار رومیزی نامی تراز DB180 به گونه ای طراحی شده تا در هنگام شمارش اسکناس کمترین میزان لرزش را داشته باشد. در مجموع با توجه به قیمت دستگاه پول شمار رومیزی نامی تراز DB180 می توان کیفیت ساخت آن را ایده آل ارزیابی کرد.

  • سرعت شمارش بسیار مطلوب

مخزن ورودی و خروجی اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB180 هر یک گنجایش 200 اسکناس را دارد و شما می توانید اسکناس هایی در ابعاد 50*100 میلی متر تا 100*185 میلی متر و ضخامت 0.06 تا 0.12 میلی متر را جهت شمارش در این دستگاه قرار دهید. نکته قابل ذکر در رابطه با پولشمار نامی تراز DB180 سرعت شمارش آن است که برابر با 1000 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای مصارف روزمره کاملاً مناسب به نظر می رسد و باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود.

سرعت شمارش بسیار مطلوب

  • مجهز به نمایشگر 4 رقمی و نمایشگر مشتری

صفحه نمایش دستگاه اسکناس شمار نامی تراز مدل Nami Taraz DB180 از نوع چهار رقمی است و شما را از تعداد اسکناس های شمارش شده مطلع می کند. این دستگاه به نمایشگر دوم نیز مجهز است که برای نمایش تعداد اسکناس ها به مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی بدنه اسکناس شمار رومیزی مدل DB180 تعداد 20 دکمه کنترلی نیز تعبیه شده که در استفاده راحت تر از دستگاه به شما کمک می کند.

  • قابلیت تشخیص اسکناس های جعلی

علاوه بر شمارش، دستگاه شمارش پول نامی تراز DB180 برای تشخیص اسکناس های جعلی نیز قابل استفاده است و برای این منظور به حسگر UV مجهز شده است. همچنین این دستگاه توانایی تشخیص اسکناس های کهنه، نصفه و به هم چسبیده را نیز دارد. در این حالت اسکناس شمار نامی تراز مدل DB180 عمل شمارش را متوقف کرده و با علائم هشدار شما را از این موضوع مطلع می کند. بلافاصله پس از برداشتن اسکناس جعلی یا مخدوش، دستگاه عمل شمارش را به طور اتوماتیک آغاز می کند. لازم به ذکر است که اسکناس شمار DB180 نامی تراز قابلیت بسته بندی اسکناس های شمارش شده در تعداد دلخواه را نیز داراست.

قابلیت تشخیص اسکناس های جعلی

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که ولتاژ ورودی پول شمار Nami Taraz DB180 برابر با 220 ولت و توان مصرفی آن برابر با 50 وات است. از این جهت می توان آن را دستگاهی کم مصرف دانست.

جمع بندی

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB180 از قابلیت شمارش انواع اسکناس های رایج در کشور برخوردار بوده و از سرعت شمارش بسیار مطلوبی بهره می برد. این دستگاه از قابلیت تشخیص اسکناس های جعلی هم برخوردار است و یک دستگاه پرکاربرد در مغازه ها، ادارات، شرکت ها و مؤسسات مالی به شمار می آید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید دستگاه پول شمار نامی تراز DB180 را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول یا دیگر  تجهیزات فروشگاهی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB180

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر