۱۳۹۹ مرداد ۲۹, چهارشنبه

کارتریج طرح لیزری مشکی اچ پی HP 30A

 

کارتریج سدرا مدل 30A

رنگ: مشکی
نوع تکنولوژی: لیزری
دستگاه های سازگار:  Pro M203, Pro MFP M227d, Pro MFP M227fdn, Pro MFP M227fdw, Pro MFP M227sdn

معرفی کارتریج طرح لیزری مشکی اچ پی 30A

اگر برای خرید کارتریج لیزری به بازار مراجعه کنید، احتمالاً با دو نوع کارتریجِ اصل و کارتریج طرح با قیمت های متفاوت مواجه می شوید. کارتریج طرح که از آن تحت عنوان کارتریج طرح اصلی نیز یاد می شود، در واقع کارتریجی مشابه با نسخه اصلی از لحاظ شکل و ظاهر است. این نوع کارتریج ها از قیمت پایین تری نسبت به کارتریج های اصل برخوردارند و خرید آنها برای بسیاری از کاربران پرینترهای لیزری به صرفه تر است. کارتریج لیزری طرح HP 30A یکی از همین محصولات است که در رنگ مشکی عرضه شده و در پرینترهای لیزری ساخت شرکت اچ پی قابل استفاده می باشد.

معرفی کارتریج طرح لیزری مشکی اچ پی 30A

کارتریج طرح لیزری مشکی اچ پی HP 30A

  • دارای ظرفیت چاپ 1600 برگ

به طور کلی تونر کارتریج یا همان کارتریج لیزری نقش مهمی در کیفیت چاپ پرینتر دارد و اگر به دنبال بالاترین کیفیت عملکرد پرینتر خود هستید، باید از تونر کارتریج های مرغوب در آن استفاده کنید. کارتریج طرح لیزری مشکی اچ پی 30A از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و تصاویر و متون چاپ شده با آن کاملاً پُر رنگ، واضح و خوانا خواهند بود. همچنین موارد چاپ شده از طریق این تونر کارتریج از ماندگاری بالایی برخوردارند و برای مدتی طولانی کیفیت اولیه خود پس از چاپ را حفظ می کنند. بنابراین با خیالی راحت می توانید از کارتریج طرح لیزری مشکی اچ پی HP 30A در پرینتر خود استفاده کرده و از کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ بهره مند شوید. توجه داشته باشید که این کارتریج لیزری دارای ظرفیت چاپ حدود 1600 برگ است و برای استفاده در حجم کاری معمولی می توان بر روی آن حساب باز کرد. با توجه به این میزان ظرفیت می توان قیمت کارتریج لیزری طرح HP 30A را مناسب ارزیابی کرد.

  • دستگاه های سازگار

در حالت کلی یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید کارتریج باید به آن توجه داشته باشید، سازگاری کارتریج با مدل پرینتر مورد استفاده تان است. در صورت استفاده از کارتریج های ناسازگار با پرینتر ممکن است به قطعات داخلی دستگاه آسیب های جدی وارد شود و کیفیت عملکرد پرینتر با افت چشمگیری مواجه شود. در رابطه با کارتریج طرح مدل HP 30A باید گفت که این کارتریج با پرینترهای لیزری ساخت اچ پی در مدل های M203d, M203dn, M203dw, Pro M203dn, Pro M203, Pro MFP M227d, Pro MFP M227fdn, Pro MFP M227fdw, Pro MFP M227sdn سازگار است و استفاده از آن باعث ارائه بهترین عملکرد این پرینترها می شود.

دارای ظرفیت چاپ 1600 برگ

جمع بندی

اگر از پرینترهای لیزری اچ پی سری های M203 و M227 در منزل، اداره، شرکت، دانشگاه و... استفاده می کنید و قصد خرید کارتریج برای آن دارید، کارتریج طرح لیزری مشکی اچ پی HP 30A انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این کارتریج همان طور که از عنوانش پیداست از نوع طرح (غیراورجینال) است و از قیمت پایین تری نسبت به کارتریج اصل برخوردار می باشد. بنابراین با خرید آن تا حد زیادی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و در عین حال از کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ لیزری سیاه و سفید بهره مند شوید. کارتریج لیزری طرح 30A دارای ظرفیت چاپ حدود 1600 برگ است.

شرکت ایده برتر پارسیان با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع پرینتر و کارتریج لیزری آماده ارائه کارتریج لیزری مشکی طرح HP 30A با بهترین قیمت بازار به شما است. چنانچه قصد خرید این محصول و دیگر مواد مصرفی پرینتر را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند.

کارتریج طرح لیزری مشکی اچ پی HP 30A

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر