۱۳۹۹ مرداد ۳۱, جمعه

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9014

 

پرینتر اچ پی Pro 9014

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: مشکی 22 کپی در دقیقه، رنگی 18 کپی در دقیقه
رزولوشن چاپ: سیاه و سفید 1200*1200 dpi، رنگی 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 9014

پرینترهای برند اچ پی همواره جز محصولات پرطرفدار موجود در بازار بوده اند و کیفیتی عالی در عملکرد را ارائه می دهند. پرینتر مدل HP Pro 9014 نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از پرینترهای جوهرافشان خوش ساخت به حساب می آید. این پرینتر جوهر افشان قابلیت های پرینت رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو، کپی، اسکن و فکس را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد و دستگاهی کارآمد در این زمینه ها به شمار می آید. پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP OfficeJet Pro 9014 به وای فای نیز مجهز بوده و از اتصال وایرلس به موبایل و تبلت پشتیبانی می کند. این محصول برای استفاده در منازل و ادارات و کسب و کارهای کوچک گزینه ایده آلی است.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 9014

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 9014

  • پشتیبانی از اتصال وایرلس از طریق وای فای

با استفاده از چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی OfficeJet Pro 9014 می توانید به صورت وایرلس به موبایل و تبلت متصل شوید و عکس ها و تصاویر مورد نظر خود در شبکه های اجتماعی یا فضای اینترنت را به شکلی سریع و راحت پرینت بگیرید! این پرینتر چهار کاره جوهر افشان رنگی به وای فای مجهز بوده و به آسانی به انواع موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... بدون نیاز به کابل متصل می شود. همچنین شما می توانید عکس های ثبت شده با دوربین گوشی یا تبلت را از طریق پرینتر جوهر افشان وایرلس HP Pro 9014 به شکل مستقیم چاپ کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 9014

پرینتر چند کاره جوهر افشان اچ پی OfficeJet Pro 9014 با اپلیکیشن موبایل HP Smart و سرویس های Apple AirtPrint و Mopria نیز سازگار است. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، فایل های خود را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از راه دور صادر نمایید.

علاوه بر اتصال وایرلس، چاپگر اداری اچ پی OfficeJet Pro 9014 از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند و برای این منظور به یک پورت USB 2.0 و پورت اترنت (جهت استفاده در قالب شبکه های کابلی) مجهز شده است. ضمن اینکه امکان اتصال فلش مموری به این پرینتر جهت چاپ مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی آن وجود دارد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 9014

  • چاپ رنگی با بالاترین کیفیت!

اگر کیفیت چاپ عکس ها و تصاویر رنگی برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر تحت شبکه اچ پی HP Pro 9014 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. رزولوشن این پرینتر در هنگام چاپ رنگی بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس اچ پی با وضوح ورودی 1200 برابر با 1200*4800 dpi است که باعث چاپ با بالاترین کیفیت می شود. حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز با این چاپگر با وضوحی عالی به روی کاغذ منتقل می شوند. ضمن اینکه پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP Pro 9014 دارای رزولوشن 1200*1200 dpi در هنگام چاپ سیاه و سفید است و فایل های متنی را با میزان خوانایی بسیار مطلوبی چاپ می کند.

  • سرعت چاپ مناسب برای مصارف روزمره

پرینتر چند کاره خانگی اچ پی HP Pro 9014 برای ارائه اولین پرینت رنگی به 10 ثانیه و برای ارائه اولین پرینت سیاه و سفید به 9 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن سرعت چاپ های سیاه و سفید آن به صورت متوالی به 22 برگ در دقیقه می رسد. همچنین سرعت چاپ رنگی این پرینتر برابر با 18 برگ در دقیقه است. این میزان سرعت برای مصارف روزمره خانگی و اداری مناسب به نظر می رسد. توجه داشته باشید که پرینتر رومیزی اداری اچ پی HP Pro 9014 توانایی انجام 25000 چاپ در طول ماه را دارد؛ اما بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای 1500 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.

سرعت چاپ مناسب برای مصارف روزمره

  • کارآمد در تهیه کپی از اسناد

با استفاده از پرینتر چاپ عکس اچ پی HP Pro 9014 می توانید از اسناد، کتاب، جزوه، مجله و کارت های شناسایی خود به صورت سیاه و سفید و رنگی کپی تهیه کنید. این پرینتر چهار کاره دارای رزولوشن کپی 600 dpi است و سرعت کپی آن در حالت استاندارد به 21 کپی سیاه و سفید در دقیقه و 15 کپی رنگی در دقیقه می رسد. از جمله امکاناتی که پرینتر رنگی جوهر افشان اچ پی مدل HP OfficeJet Pro 9014 در هنگام کپی در اختیار شما می گذارد می توان به کپی دو رو، تنظیم میزان روشنایی و تغییر اندازه تصویر سند، کپی از اسنادی با جنس های مختلف کاغذ، کراپ کردن و امکان پیش نمایش اشاره کرد.

کارآمد در تهیه کپی از اسناد

  • مجهز به اسکنر متصل به ADF

از دیگر قابلیت های پرینتر جوهر افشان اچ پی HP Pro 9014 باید به امکان اسکن رنگی و سیاه و سفید آن اشاره کنیم. در این پرینتر از یک اسکنر متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 35 برگ استفاده شده که قادر به تهیه اسکن از اسناد با رزولوشن عالی 1200 dpi است. شما می توانید با استفاده از این اسکنر فایل های خروجی را در فرمت های JPG، BMP، TIFF، PDF، RTF، TXT و PNG ذخیره کرده و آنها را به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه و سرویس ابری SharePoint ارسال کنید. لازم به ذکر است که سرعت اسکن این دستگاه در حالت یک رو برابر با 8 تصویر در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 4 تصویر در دقیقه (با رزولوشن 200 dpi) است.

مجهز به اسکنر متصل به ADF

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 9014

  • توانایی چاپ بر روی انواع کاغذهای معمولی و مخصوص چاپ عکس

پرینتر Pro 9014 اچ پی دارای یک سینی است و می توان در آن از 50 کاغذ عکس 4x6 اینچی، 50 کاغذ مخصوص چاپ عکس، 250 برگ کاغذ معمولی در ابعاد A4، 50 کارت، 30 پاکت، 50 لیبل و 50 کاغذ عکس 10x15 سانتی متری به عنوان کاغذ ورودی به دستگاه استفاده کرد.

لازم به ذکر است که پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP OfficeJet Pro 9014 توانایی چاپ بر روی کاغذهای مات و براق اچ پی مخصوص چاپ بروشور، کاغذهای مات اچ پی مخصوص چاپ کارت ویزیت، انواع کاغذهای مات، براق و معمولی مخصوص چاپ جوهرافشان، کاغذهای نازک، سبک، بازیافتی و گلاسه را دارد. با توجه به این میزان کارایی در چاپ بر روی کاغذهای مختلف می توان قیمت پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP Pro 9014 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 9014

  • چاپ ماندگار از طریق کارتریج های با کیفیت

در پرینتر چند کاره اچ پی HP Pro 9014 یک کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 420 برگ و سه کارتریج رنگی با ظرفیت هریک 850 برگ به کار رفته است. در صورت نیاز به تعویض این کارتریج ها می توانید از کارتریج های مشکی و رنگی مدل های HP 963 و HP 963XL در این پرینتر استفاده کنید. ظرفیت کارتریج مشکی این مدل ها به ترتیب برابر با 1000 برگ و 2000 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آنها برابر با 700 برگ و 1600 برگ است. جهت خرید کارتریج اصل اچ پی با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9014

  • امکان ارسال فکس

چاپگر عکس حرفه ای اچ پی HP Pro 9014 در زمینه ارسال فکس نیز دستگاه کارآمدی است و به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps مجهز می باشد. این پرینتر رومیزی توانایی ارسال فکس رنگی و سیاه و سفید را دارد و از امکاناتی مانند شماره گیری مجدد اتوماتیک، فوروارد فکس، مجهز بودن به حافظه 100 برگی و شماره گیری سریع تا 99 شماره بهره می برد.

امکان ارسال فکس

  • عملکرد سریع و روان

مجموعه سخت افزاری چاپگر خانگی اچ پی HP Pro 9014 شامل پردازنده مرکزی 1.2 گیگاهرتزی و حافظه 512 مگابایتی می شود که باعث ارائه عملکرد سریع، روان و بدون هنگی آن می شود. همچنین در قسمت جلویی بدنه این پرینتر یک صفحه نمایش 2.7 اینچی لمسی و تمام رنگی تعبیه شده که از طریق آن می توانید تنظیمات مورد نظر خود را به آسانی بر روی دستگاه اعمال کنید.

جمع بندی

در مجموع پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP OfficeJet Pro 9014 را می توان با توجه به ویژگی هایی مانند پرینت رنگی با بالاترین کیفیت، چاپ به صورت یک رو و دو رو، قابلیت های کپی، اسکن و فکس، مجهز بودن به وای فای جهت اتصال وایرلس به موبایل و تبلت، سازگاری با کارتریج های مرغوب، توانایی چاپ بر روی کاغذهای مختلف و کیفیت ساخت عالی یک انتخاب ایده آل برای استفاده در منازل، ادارات و کسب و کارهای کوچک دانست.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9014

برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی Pro 9014 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این دستگاه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در اسرع وقت در ارتباط باشید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9014

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر