۱۳۹۹ شهریور ۵, چهارشنبه

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511

 

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2511

تعداد خط: یک عدد
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، 1.4 اینچ

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2511

انواع مختلفی از تلفن های بیسیم در بازار موجود است که هریک متناسب با ویژگی هایی که دارد، از قیمت های متفاوتی بهره می برد. اگر قصد خرید تلفن بی سیم با امکانات معمولی و قیمت مناسب را دارید، تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2511 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این تلفن دارای یک گوشی است و از یک خط تلفن پشتیبانی می کند. از جمله امکاناتی که تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 در اختیار شما می گذارد می توان به کالر آیدی، اسپیکر، شارژدهی مناسب باتری و مجهز بودن به دفترچه تلفن اشاره کرد.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2511

مشخصات فنی گوشی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG2511

  • سبک، جمع و جور، خوش ساخت

از لحاظ ظاهری می توان گوشی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG2511 را شبیه به دیگر تلفن های میان رده برند پاناسونیک دانست. این گوشی تلفن از یک پایه با ابعاد 98*54*121 میلی متر و یک گوشی با ابعاد 48*159*32 میلی متر تشکیل شده و یکی از تلفن های بیسیم جمع و جور موجود در بازار به حساب می آید. به طوری که می توان بر روی آن حتی برای استفاده در فضاهای محدود هم حساب باز کرد. ضمن اینکه تلفن بیسیم رومیزی پاناسونیک KX-TG2511 دارای وزن 130 گرم است و باعث خستگی دست شما در هنگام مکالمه های طولانی مدت نمی شود.

بر روی پنل گوشی تلفن پاناسونیک مدل Panasonic KX-TG2511 یک صفحه نمایش 1.4 اینچی نیز تعبیه شده که اطلاعاتی مانند شماره تماس گیرنده، میزان شارژ باتری و آنتن دهی گوشی را نمایش می دهد.

مشخصات فنی گوشی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG2511

  • امکان ذخیره 50 شماره در دفترچه تلفن

شما می توانید تا 50 شماره مختلف را در حافظه گوشی تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک KX-TG2511 ذخیره نمایید. در این حالت در لحظه دریافت تماس جدید، اطلاعات فرد ذخیره شده در دفترچه تلفن از طریق قابلیت کالر آیدی بر روی نمایشگر نشان داده می شود. همچنین دفترچه تلفنِ این دستگاه کمک زیادی به شما در هنگام شماره گیری و پیدا کردن شماره مورد نظرتان می کند. توجه داشته باشید که تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TG2511 فاقد امکاناتی مانند منشی تلفنی، مسدود کردن شماره و... بوده و برای مصارف روزمره و معمولی روانه بازار شده است.

امکان ذخیره 50 شماره در دفترچه تلفن

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511

  • قابلیت مکالمه به میزان 18 ساعت با یک بار شارژ

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 به دو باتری قلمی AAA برای عملکرد نیاز دارد که با یک بار شارژ آنها می توانید از 18 ساعت مکالمه مداوم بهره مند شوید. همچنین شارژ کامل این باتری ها برای 170 ساعت روشن نگه داشتن تلفن در حالت آماده به کار کفایت می کند. تلفن بی سیم رومیزی پاناسونیک KX-TG2511 از استفاده در حالت اکو نیز پشتیبانی می کند که در این حالت مصرف انرژی آن کاهش می یابد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی تلفن پاناسونیک KX-TG2511 دارای برد داخلی 50 متر و برد خارجی 300 متر است و کارایی بالایی در منازل و محیط هایی اداری دارد. همچنین فرکانس این تلفن برابر با 1.9 گیگاهرتز است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند تداخل امواج با دیگر دستگاه های بیسیم موجود در محیط مواجه نمی شوید. از این جهت می توان از کیفیت بسیار مطلوب و وضوح بالای صدای تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG2511 اطمینان داشت.

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511

  • دارای امکانات مناسب برای مصارف روزمره

از دیگر امکانات و قابلیت های تلفن KX-TG2511 پاناسونیک باید به مجهز بودن آن به 10 زنگ مختلف، امکان شماره گیری مجدد، امکان مکالمه از طریق اسپیکر، ذخیره 10 تماس آخر در حافظه کالر آیدی جهت شماره گیری سریع، امکان برگزاری کنفرانس، استفاده در حالت شب (Night Mode) و... اشاره کرد. در مجموع با توجه به قیمت گوشی تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک KX-TG2511 می توان کارایی آن برای مصارف روزمره را ایده آل ارزیابی کرد.

دارای امکانات مناسب برای مصارف روزمره

جمع بندی

با استفاده از تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 از صدایی شفاف و واضح بهره مند شده و مکالمات روزمره خود را با بالاترین کیفیت انجام دهید. این تلفن رومیزی که از سری تلفن های بیسیم میان رده برند پاناسونیک محسوب می شود، از قابلیت هایی مانند کالر آیدی، دفترچه تلفن 50 شماره ای، شارژدهی 18 ساعته باتری و کیفیت ساخت بسیار مطلوب بهره می برد و یک گزینه ایده آل برای مصارف خانگی و اداری به شمار می آید.

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید گوشی تلفن رومیزی و دریافت قیمت آن از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین می توانید برای سفارش اینترنتی این محصول یا ثبت نظرات خود درباره آن به سایت شرکت ایده برتر مراجعه فرمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر