۱۳۹۹ شهریور ۵, چهارشنبه

صندوق فروشگاهی سهند Sahand S19PCB

 

صندوق فروشگاهی سهند S19PCB

سایز مانیتور: 19 اینچ
نوع صفحه نمایش: TFT LCD (لمسی)

معرفی صندوق فروشگاهی سهند S19PCB

اگر قصد خرید صندوق فروشگاهی دارید و در جستجوی محصولی کامل و کارآمد هستید، صندوق فروشگاهی سهند S19PCB انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این دستگاه صندوق فروشگاهی همراه با پرینتر چاپ فیش، بارکد خوان، کشوی پول و نمایشگر دوم ارائه می شود و یک مجموعه کامل فروشگاهی به شمار می آید. به طوری که می توان بر روی آن برای استفاده در فروشگاه های بزرگ و کوچک، هایپر مارکت ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و... با خیالی راحت حساب باز کرد! برای آشنایی بیشتر با مشخصات صندوق فروشگاهی سهند Sahand S19PCB با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی صندوق فروشگاهی سهند S19PCB

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Sahand S19PCB

  • مجهز به صفحه نمایش لمسی

صفحه نمایش صندوق فروشگاهی Sahand S19PCB از نوع TFT LCD بوده و با ابعاد 19 اینچ عرضه شده است. اما ویژگی مهم و کاربردی صفحه نمایش این صندوق پول فروشگاهی، لمسی بودن آن است. این ویژگی باعث می شود تا سریع تر و راحت تر بتوانید با صندوق کار کنید و با کیفیت بالاتری به ارائه خدمات به مشتریانتان بپردازید. صندوق مکانیزه فروشگاهی سهند S19PCB دارای نمایشگر دوم نیز هست که می توان از آن برای نمایش قیمت کالاها، مبلغ فاکتور و یا پیام های تبلیغاتی به مشتری استفاده کرد.

  • عملکرد سریع، روان و بدون هنگی

شرایطی را تصور کنید که با صف مشتری در پای صندوق در فروشگاه خود مواجه شده اید! در چنین شرایطی اگر صندوق فروشگاهی مورد استفاده شما از کیفیت و کارایی لازم برخوردار نباشد و از سرعت کافی برای پردازش و صدور مبلغ فاکتور بهره نبرد، زمان زیادی از مشتریان شما تلف می شود و چه بسا برخی از آنها با نارضایتی فروشگاه شما را ترک کنند! برای اینکه با این مشکلات مواجه نشوید صندوق پول فروشگاهی سهند S19PCB گزینه قابل اعتمادی برای شما خواهد بود. مجموعه سخت افزاری این صندوق فروشگاهی شامل پردازنده مرکزی اینتل با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، حافظه رم 2 گیگابایت (از نوع DDR3) و حافظه داخلی 320 گیگابایت (از نوع SATA) است که باعث عملکرد سریع، روان و بدون هنگی آن می شوند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت دستگاه صندوق فروشگاهی سهند S19PCB را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Sahand S19PCB

  • قابلیت چاپ فاکتور مشتری از طریق فیش پرینتر

همان طور که اشاره شد، صندوق فروشگاهی سهند Sahand S19PCB به فیش پرینتر نیز مجهز است و از قابلیت چاپ فاکتور مشتری بلافاصله پس از محاسبه مبلغ بهره می برد. فیش پرینتر ارائه شده همراه با این صندوق فروشگاهی از نوع حرارتی بوده و نیازی به استفاده از ریبون یا کارتریج در آن نیست. مواد مصرفی این فیش پرینتر را فقط رول حرارتی مانند کاغذ پوز بانکی یا مشابه آن تشکیل می دهند. لازم به ذکر است که حداکثر عرض کاغذهای قابل استفاده در این چاپگر صندوق فروشگاهی برابر با 58 میلی متر می باشد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که سرعت چاپ فیش پرینتر به کار رفته در صندوق مکانیزه فروش سهند S19PCB برابر با 100 میلی متر در ثانیه است که به شما در ارائه خدماتِ سریع تر به مشتری کمک زیادی می کند.

صندوق فروشگاهی سهند Sahand S19PCB

  • قابلیت اتصال کشوی پول به پرینتر

صندوق فروشگاهی S19PCB سهند به یک کشوی پول الکترونیکی نیز مجهز است که فضای مناسب برای قرار دادن انواع تراول، اسکناس و سکه را برای شما فراهم می آورد. این کشوی پول دارای چهار قسمت برای قرار دادن اسکناس و هشت قسمت برای قرار دادن سکه بوده و کارایی بالایی در محیط های فروشگاهی دارد. شما می توانید کشوی پولِ صندوق فروشگاهی سهند مدل S19PCB را به فیش پرینتر متصل نمایید. در این حالت با هر بار چاپ شدن فاکتور توسط پرینتر، درب کشوی پول به صورت اتوماتیک باز می شود که باعث تسهیل کارهای شما در هنگام دریافت پول از مشتری و ارائه فاکتور به او می گردد.

  • اتصال آسان به انواع تجهیزات فروشگاهی از طریق پورت های ارتباطی کامل

برای اتصال صندوق پول فروشگاهی سهند S19PCB به دیگر تجهیزات فروشگاهی کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! در قسمت پشتی بدنه این صندوق پورت های ارتباطی آن به گونه ای تعبیه شده اند که فضای مناسب برای مدیریت کابل ها برای شما فراهم باشد. از این جهت صندوق فروشگاهی ایرانی سهند S19PCB برای استفاده در هر نوع محیط فروشگاهی به نظر می رسد.

از جمله پورت های ارتباطی صندوق فروشگاهی Sahand S19PCB می توان به پورت های LAN، USB، پارالل، Mic، Audio، خروجی VGA (جهت اتصال به نمایشگر دوم) و خروجی HDMI اشاره کرد.

اتصال آسان به انواع تجهیزات فروشگاهی از طریق پورت های ارتباطی کامل

  • سایر مشخصات

صندوق فروشگاهی سوپر مارکت سهند مدل S19PCB به نرم افزار حسابداری نیز مجهز است که به شما در مدیریت فاکتورها و اطلاعات کالاها کمک زیادی می کند. پس شما با استفاده از این صندوق فروشگاهی نیازی به تهیه و نصب نرم افزار حسابداری به صورت جداگانه نخواهید داشت. ضمن اینکه این دستگاه صندوق فروشگاهی به یک بارکد خوان نیز مجهز است که از قابلیت اسکن بارکدهای تک بعدی (خطی) بهره می برد.

مصرف انرژی بهینه و سروصدای کم از دیگر مشخصات صندوق مکانیزه فروشگاهی سهند مدل Sahand S19PCB است که باعث شده تا این محصول کارایی بالایی در انواع محیط های فروشگاهی داشته باشد.

جمع بندی

با خرید صندوق فروشگاهی سهند Sahand S19PCB دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت خرید فیش پرینتر، بارکد خوان و کشوی پول نخواهید داشت و می توانید از تمامی این تجهیزات فروشگاهی به صورت یکجا بهره مند شوید! این دستگاه صندوق فروشگاهی دارای صفحه نمایش لمسیِ 19 اینچی است و از جمله امکانات آن می توان به عملکرد سریع و روان، قابلیت نمایش مبلغ فاکتور بر روی نمایشگر دوم، مجهز بودن به نرم افزار حسابداری، اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق پورت های کامل موجود بر روی بدنه، سرعت و کیفیت ایده آل فیش پرینتر و امکان اتصال کشوی پول به پرینتر اشاره کرد.

برای اطلاع از نحوه خرید صندوق فروشگاهی با قیمت مناسب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب صندوق فروشگاهی مورد نظرشان کمک کنید.

صندوق فروشگاهی سهند Sahand S19PCB

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر