۱۳۹۹ شهریور ۵, چهارشنبه

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 

پاور بانک راوپاور RP-PB078

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع موبایل و تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: 2 عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB078

شاید برایتان پیش آمده باشد که در حین یک مکالمه مهم یا انجام تراکنش بانکی ناگهان شارژ گوشی تان تمام شده است! به خصوص اگر در بیرون از منزل یا محل کارتان این اتفاق بیفتد، ممکن است با مشکلاتی جدی مواجه شوید! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا پاوربانک راوپاور RP-PB078 را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید! این پاوربانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دستگاه های بلوتوثی، دوربین دیجیتال و... بهره برد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB078

  • قابلیت حمل فوق العاده آسان!

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر تنها 16 میلی متر ضخامت دارد و با وزن 210 گرم روانه بازار شه است. از این جهت شما می توانید به آسانی آن را در کیف یا حتی جیب لباس خود گذاشته و مانند یک گوشی موبایل آن را حمل کنید! پس در هر لحظه از طول روز و در هر مکانی که حضور داشتید و شارژ گوشی تان تمام شد، شارژر همراه راوپاور RP-PB078 در دسترس شما خواهد بود.

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع موبایل و تبلت

همان طور که اشاره شد، پاور بانک جیبی راوپاور RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت عرضه شده است. این میزان ظرفیت برای 3.3 بار شارژ کردن آیفون هشت، 2.2 بار آیفون X، 2 بار شارژ کردن سامسونگ S8 و 0.7 بار شارژ کردن آیپد ایر کفایت می کند. بنابراین با خرید پاور بانک گوشی موبایل راوپاور مدل RP-PB078 و استفاده از آن قادر به شارژ کردن انواع گوشی موبایل و تبلت خواهید بود.

ظرفیت مناسب برای شارژ انواع موبایل و تبلت

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • دارای یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB-C

پورت های پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر شامل یک پورت ورودی MicroUSB، یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB-C می شود. پس شما می توانید با استفاده از این شارژر همراه دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید.

شدت جریان خروجی پورت USB پاور بانک 10 هزار میلی آمپر راوپاور RP-PB078 برابر با 2.4 آمپر است. این پورت با فناوری iSmart هم سازگار بوده و شدت جریان خروجی را متناسب با ظرفیت دستگاه متصل به آن تنظیم می کند. این ویژگی به افزایش طول عمر باتری دستگاه متصل به پاوربانک کمک زیادی می کند.

دارای یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB-C

پورت USB-C پاور بانک جیبی کوچک راوپاور مدل RAVpower RP-PB078 نیز دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر است و سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که در صورت اتصال هم زمان دو دستگاه مختلف به پاوربانک گوشی راوپاور RP-PB078، شدت جریان خروجی پورت های آن در مجموع برابر با 3.1 آمپر خواهد بود.

  • امکان شارژ باتری پاوربانک در کمتر از 4 ساعت

شما می توانید از هر دو پورت MicroUSB و USB-C موجود بر روی بدنه پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای شارژ باتری آن به صورت هم زمان بهره ببرید. در این حالت این پاور بانک در کمتر از 4 ساعت شارژ می شود که سرعت بسیار مناسبی به نظر می رسد! باید به این نکته اشاره کنیم که شدت جریان ورودی پورت MicroUSB پاوربانک گوشی آیفون راوپاور RP-PB078 برابر با 2 آمپر و شدت جریان ورودی پورت USB-C آن برابر با 3 آمپر است. همچنین شما می توانید از طریق نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه، از میزان شارژ باتری پاوربانک مطلع شوید.

امکان شارژ باتری پاوربانک در کمتر از 4 ساعت

جمع بندی

در مجموع می توان پاور بانک گوشی موبایل راوپاور RP-PB078 را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، سرعت عالی در شارژدهی، مجهز بودن به پورت ورودی/ خروجی از نوع USB Type C، ضخامت بسیار کم و پشتیبانی از فناوری تخصیص شارژ هوشمند iSmart یک انتخاب ایده آل برای شارژ انواع موبایل و تبلت دانست.

شما می توانید برای دریافت قیمت پاور بانک جیبی راوپاور RP-PB078 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما برای خرید انواع پاوربانک موجود در بازار با بهترین قیمت هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر