۱۳۹۹ مرداد ۱۹, یکشنبه

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6031NV

 

دستگاه کپی شارپ AR-6031NV

نوع: سیاه و سفید، رومیزی
زمان تهیه اولین کپی: 6.4 ثانیه
سرعت کپی: 17 برگ در دقیقه
وضوح چاپ: 600*600 dpi

معرفی و بررسی دستگاه کپی شارپ AR-6031NV

 یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید دستگاه کپی های با کیفیت و خوش ساخت، کمپانی شارپ است. این کمپانی این بار نیز با تولید و عرضه دستگاه کپی مدل AR-6031NV توانسته است نظر مصرف کنندگان را به خوبی جلب کند. دستگاه کپی شارپ AR-6031NV دارای قابلیت های کپی، پرینت و اسکن اسناد و مدارک به صورت سیاه و سفید است، در نتیجه شما با پرداخت هزینه برای یک محصول می توانید از قابلیت های چند محصول به طور همزمان بهره مند شوید. دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6031NV انتخاب فوق العاده ای برای استفاده در ادارات، مدارس و دفاتر تکثیر و چاپ با حجم کاری بالا می باشد.

معرفی و بررسی دستگاه کپی شارپ AR-6031NV

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ AR-6031NV

دستگاه فتوکپی شارپ AR-6031NV در ابعاد 599*612*611 میلی متر و وزن 37 کیلوگرم ساخته شده است. طراحی این محصول نیز به صورت رومیزی می باشد. 

  •  انتخابی فوق العاده برای حجم کاری زیاد

یکی از ویژگی های مطلوب دستگاه کپی چند کاره شارپ مدل Sharp AR-6031NV کپی اسناد و مدارک شما با سرعت و کیفیت بالا است. این محصول می تواند تنها در مدت زمان یک دقیقه تعداد 26 تا 31 برگ در اندازه A4 و15 تا 17 برگ در اندازه A3 را تنها در مدت زمان یک دقیقه کپی کند. هم چنین قابلیت کپی متوالی تا 999 برگ توسط این دستگاه کپی سه کاره وجود دارد. لازم به ذکر است که رزولوشن اسناد و مدارک کپی شده با استفاده از دستگاه کپی اداری شارپ AR-6031NV برابر با 600*600 dpi خواهد بود.

  • ارائه اولین کپی سیاه و سفید در کوتاه ترین زمان ممکن

دستگاه کپی سیاه و سفید رومیزی شارپ AR-6031NV می تواند اولین کپی در اندازه A4 را در مدت زمان 5.2 ثانیه به شما ارائه دهد. لازم به ذکر است که بزرگ نمایی تصاویر، اسناد و مدارک چاپ شده با استفاده از این محصول بین 25 تا 400 درصد خواهد بود. 

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ AR-6031NV

  • رزولوشن مطلوب در چاپ اسناد و مدارک شما

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی سه کاره شارپ AR-6031NV قابلیت چاپ این محصول می باشد. مدت زمانی که طول می کشد تا این محصول آماده به کار شود 20 ثانیه است، پس برای آماده به کار شدن آن احتیاج به منتظر ماندن برای مدت زمان طولانی نخواهید داشت. در ضمن رزولوشن اسناد و مدارک چاپ شده با استفاده از این محصول 600*600 dpi خواهد بود.

  • قابل استفاده به عنوان یک اسکنر تمام رنگی 

اگر به دنبال یک اسکنر تخت رنگی با کیفیت هستید، دستگاه کپی رومیزی شارپ AR-6031NV انتخاب فوق العاده ای برای شما خواهد بود. این محصول می تواند اسناد و مدارک شما را هم به صورت سیاه و سفید و هم به صورت تمام رنگی اسکن کند. رزولوشن پوش اسکن (Push scan) و پول اسکن (Pull scan) در این محصول به ترتیب بین 75 تا600 dpi و 50 تا 9600 dpi خواهد بود. هم چنین قابلیت ذخیره فایل اسکن شده با فرمت های TIFF،PDF ،JPEG وBMP در این دستگاه وجود دارد. ضمنا ارسال فایل های ذخیره شده به اکانت ایمیل، فولدر موجود در دسکتاپ و یا فلش مموری نیز توسط دستگاه فتوکپی شارپ مدل AR-6031NV امکان پذیر است.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Sharp AR-6031NV

  • مجهز به دو سینی کاغذ با ظرفیت 1100 برگ 

ظرفیت کاغذ دستگاه کپی Sharp AR-6031NV برابر با 1100 برگ است که شامل دو سینی کاغذ 550 برگی و یک سینی کاغذ چند منظوره با ظرفیت 100 برگ می باشد. همچنین این محصول می تواند وزن کاغذ بین55 تا 200 گرم را با استفاده از سینی کاغذ چند منظوره تحمل کند. پس می توانید برای استفاده در حجم کاری بالا روی آن حساب باز کنید. این دستگاه کپی چند کاره دارای قابلیت چاپ روی اندازه های مختلف کاغذ از جمله A3 ،A4،A5 وA6 نیز خواهد بود. لازم به ذکر است که امکان افزایش ظرفیت کاغذ این محصول تا 2100 برگ با استفاده از سینی های کاغذ اضافی نیز وجود دارد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Sharp AR-6031NV

  • استفاده از تونرکارتریج مشکی رنگ با ظرفیت چاپ بالا

دستگاه کپی AR-6031NV شارپ دارای قابلیت چاپ به صورت سیاه سفید و رنگی است. در نتیجه تونر کارتریج مصرف شده در آن یک تونرکارتریج مشکی رنگ با ظرفیت 13600 چاپ خواهد بود. هم چنین اسناد و مدارک چاپ و یا کپی شده با استفاده از این تونرکارتریج مرغوب دارای کیفیت بالایی هستند و می توانند برای مدت زمان طولانی ماندگاری داشته باشند.

  • مجهز به صفحه نمایش LCD

اگر در کار با این دسته از کالاهای اداری مبتدی هستید، نیاز به هیچ گونه نگرانی در رابطه با عملکرد این محصول وجود ندارد. دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6031NV دارای یک صفحه نمایش لمسی و هوشمند است که کار با این دستگاه را بسیار آسان می کند.

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6031NV

  • دارای مجموعه سخت افزاری با کیفیت 

یکی از قابلیت های دستگاه کپی سیاه و سفید رومیزی شارپ AR-6031NV داشتن سیستم سخت افزاری قدرتمند است به طوری که هنگام استفاده از آن به هیچگونه هنگی و یا مشکلی برخورد نمی کنید. دستگاه کپی چند کاره شارپ AR-6031NV دارای حافظه داخلی 320 مگابایت می باشد. هم چنین قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز نسخه 7،8 و10 و سیستم عامل Vista در این محصول وجود دارد.

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6031NV

لازم به ذکر است قابلیت اتصال در این محصول با استفاده از پورت USB تعبیه شده در آن می باشد. در اتصال با این روش شما می توانید فایل مورد نظر تان را روی فلش مموری بریزید و بعد با اتصال فلش مموری به دستگاه فایل مورد نظرتان را چاپ کنید. ضمنا شما می توانید با نصب نرم افزار Sharpdesk روی گوشی موبایل به این دستگاه کپی سیاه و سفید متصل شوید و فایل مورد نظر خود را پرینت بگیرید.

جمع بندی

 در مجموع اگر قصد خرید دستگاه کپی با سرعت مطلوب درکپی و یا چاپ اسناد و مدارک، قابلیت اسکن به صورت سیاه سفید و تمام رنگی و ظرفیت کاغذ نسبتا مطلوب دارید، دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6031NV محصول مناسبی برای شما می باشد. این محصول با کیفیت می تواند هر آنچه از یک دستگاه کپی با کیفیت و خوش ساخت انتظار دارید را برای شما فراهم کند. برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت دستگاه کپی رومیزی شارپ AR-6031NV و نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب دستگاه کپی مورد نظرتان به راهنمایی بیشتری نیاز دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6031NV

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر