۱۳۹۹ مرداد ۲۶, یکشنبه

ماشین حساب کاسیو Casio DH-16-BK

 

ماشین حساب کاسیو DH-16-BK

تعداد ارقام: 16 رقم
منبع تغذیه: باتری و پنل خورشیدی
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DH-16-BK

از سری ماشین حساب های رومیزی برند کاسیو باید به ماشین حساب مدل DH-16-BK اشاره کنیم که برای استفاده در مغازه، فروشگاه، اداره و شرکت گزینه ایده آلی است. این ماشین حساب به صفحه نمایش بزرگ و 16 رقمی مجهز است و امکان کار با اعداد بزرگ و انجام محاسبات سنگین را برای شما فراهم می آورد. قابلیت تعیین تعداد ارقام اعشاری و نحوه گرد کردن اعداد، مجهز بودن به دکمه های حافظه و امکان تغذیه از نور محیط از دیگر ویژگی های ماشین حساب کاسیو Casio DH-16-BK هستند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DH-16-BK

  • خوش ساخت و با دوام!

شرکت کاسیو برای ساخت ماشین حساب DH-16-BK که از پرکاربرد ترین تجهیزات فروشگاهی است از پلاستیک مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول دوام و طول عمر بالایی دارد. به طوری که آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار و خراشیدگی به آسانی قادر به صدمه زدن به آن نخواهند بود. ماشین حساب ساده کاسیو DH-16-BK در ابعاد 159 * 151 * 28.5 میلی متر و وزن 180 گرم عرضه شده و همان طور که اشاره شد، به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد.

ماشین حساب رومیزی کاسیو DH-16-BK به شکل عریض (Wide) طراحی شده و به دکمه هایی بزرگ مجهز است. ابعاد بزرگ این دکمه ها باعث می شوند تا انگشت به آسانی بر روی آنها قرار بگیرد و وارد کردن ارقام با کمترین میزان خطا انجام شود.

صفحه نمایش ماشین حساب ساده بزرگ کاسیو مدل Casio DH-16-BK نیز از نوع 16 رقمی است و امکان نمایش اعداد اعشاری و ارقام تفکیک شده به صورت سه تایی بر روی آن وجود دارد. در مجموع با توجه به قیمت ماشین حساب رومیزی کاسیو DH-16-BK می توان کیفیت ساخت و طول عمر آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

خوش ساخت و با دوام!

  • یک ماشین حساب کارآمد برای انجام محاسبات روزمره

از جمله امکانات پایه ای که ماشین حساب 16 رقمی کاسیو DH-16-BK در اختیار شما می گذارد، می توان به امکان انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، جذرگیری از اعداد و محاسبه درصد اشاره کرد. همچنین این ماشین حساب از قابلیت تغییر علامت از مثبت به منفی و بالعکس نیز برخوردار است که برای این منظور باید از دکمه +/- بهره ببرید.

علاوه بر این ماشین حساب کاسیو Casio DH-16-BK به دکمه های حافظه (M+، M-، MR و MC) نیز مجهز است که امکان کار با حافظه را برای شما فراهم می آورد. بنابراین شما می توانید اعداد مختلف یا نتیجه محاسبه انجام شده را از طریق این دکمه ها در حافظه دستگاه ذخیره کنید و از آنها در محاسبات بعدی استفاده کنید. این دکمه ها نقش زیادی در سریع تر انجام شدن محاسبات شما دارند.

یک ماشین حساب کارآمد برای انجام محاسبات روزمره

ماشين حساب کاسیو Casio DH-16-BK

  • مجهز به دکمه GT

از دیگر امکانات ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DH-16-BK می توان به دکمه GT موجود بر روی صفحه کلید آن اشاره کرد. این دکمه برای نمایش حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده در یک مرحله مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت پایین صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل DH-16-BK دو سوئیچ نیز تعبیه شده اند که با استفاده از آنها قادر خواهید بود تا نحوه گرد کردن اعداد و تعداد ارقام اعشاری را متناسب با نیز خود تنظیم کنید. این ماشین حساب دارای دکمه سه صفر نیز هست که کارایی بالایی برای سریع تر انجام شدن وارد کردن ارقام و محاسبات دارد.

مجهز به دکمه GT

  • قابلیت خاموش شدن خودکار

ماشین حساب فاکتور زن کاسیو DH-16-BK به گونه ای طراحی شده که کمترین میزان مصرف باتری را داشته باشد! این ماشین حساب از قابلیت تغذیه از نور محیط برخوردار است و در مکان های روشن و در طول روز بدون نیاز به باتری عمل می کند. همچنین ماشین حساب ساده حسابداری کاسیو DH-16-BK اگر برای دقایقی بدون استفاده باقی بماند، به طور خودکار خاموش می شود. این ویژگی ها سبب افزایش طول عمر باتری می شوند؛ به طوری که برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه برای تعویض باتری آن پیدا نمی کنید.

جمع بندی

اگر قصد خرید ماشین حساب برای مغازه، فروشگاه یا اداره محل کار خود را دارید و در جستجوی محصولی با دوام و با کیفیت هستید، ماشین حساب کاسیو Casio DH-16-BK را مد نظر داشته باشید! از جمله ویژگی های این ماشین حساب می توان به مجهز بودن به صفحه نمایش 16 رقمی، دکمه های بزرگ، کیفیت ساخت بسیار مطلوب و امکانات مناسب برای انجام محاسبات روزمره ریاضی و کار با اعداد بزرگ اشاره کرد.

ماشين حساب کاسیو Casio DH-16-BK

شما می توانید نسبت به خرید ماشین حساب رومیزی کاسیو DH-16-BK با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

ماشين حساب کاسیو Casio DH-16-BK

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر