۱۳۹۹ مرداد ۱۴, سه‌شنبه

تلفن بی سیم گیگاست Gigaset S810

تلفن بی سیم گیگاست S810
تعداد خط: یک خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، 1.8 اینچی، رنگی
منشی تلفن: ندارد

معرفی تلفن بی سیم گیگاست S810

شرکت گیگاست یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع تلفن است که محصولاتی خوش ساخت، زیبا و با دوام را روانه بازار کرده است. از جمله محصولات این شرکت باید به تلفن بی سیم مدل S810 اشاره کنیم که برای استفاده در منزل و محیط کار گزینه قابل اعتمادی است. این تلفن بی سیم از اتصال بلوتوثی پشتیبانی می کند و به صفحه نمایش رنگی و گرافیکی مجهز می باشد. با خرید تلفن بی سیم گیگاست Gigaset S810 می توانید از امکاناتی مانند ذخیره اطلاعات 500 شماره در دفترچه تلفن، کالر آیدی و شماره گیری سریع بهره مند شوید و لذت انجام یک مکالمه با کیفیت را تجربه کنید.
معرفی تلفن بی سیم گیگاست S810

مشخصات فنی تلفن بیسیم Gigaset S810

  • طراحی ظاهری شیک، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

تلفن بیسیم Gigaset S810 به صورت دو رنگ (نقره ای و مشکی) عرضه شده و از طراحی ظاهری شیک و زیبایی بهره می برد. به طوری که استفاده از آن جلوه ای خاص به منزل و محیط کار شما می بخشد. این تلفن از یک پایه در ابعاد 146 * 49 * 26 میلی متر و یک گوشی بیسیم تشکیل شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. البته اگر بر روی میز فضای کافی برای قرار دادن گوشی تلفن رومیزی گیگاست S810 نداشتید، می توانید آن را به دیوار متصل کنید.
مشخصات فنی تلفن بیسیم Gigaset S810
گوشی تلفن دیواری گیگاست S810 دارای صفحه نمایش 1.8 اینچی رنگی است که گزینه های منو به صورت آیکون های گرافیکی بر روی آن قابل دسترسی هستند. این نوع طراحی باعث شده تا استفاده از این تلفن برای افراد تازه کار و سالمندان نیز مناسب باشد. ضمن اینکه صفحه کلید تلفن بیسیم رومیزی گیگاست S810 دارای نور پس زمینه است و در شب و در مکان های تاریک به راحتی قابل استفاده می باشد.
  • پشتیبانی از اتصال بلوتوثی

یکی از ویژگی های کاربردی گوشی تلفن رومیزی بی سیم گیگاست مدل Gigaset S810 پشتیبانی آن از اتصال بلوتوثی به دستگاه های دیگر است که امکانات متعددی را برای شما فراهم می آورد. به عنوان مثال می توانید این تلفن را از طریق بلوتوث به هدست متصل کرده و بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی به مکالمه بپردازید.
تلفن بی سیم گیگاست S810 به دفترچه تلفن نیز مجهز است و امکان ذخیره کردن نام و شماره 500 مخاطب را در اختیار شما می گذارد. این ویژگی به سریع تر و آسان تر شدن شماره گیری می شود. ضمن اینکه در لجظه زنگ خوردن تلفن دیواری گیگاست S810، اطلاعات فرد تماس گیرنده از طریق قابلیت کالر آیدی بر روی صفحه نمایش آن نشان داده می شود. توجه داشته باشید این دستگاه به منشی تلفنی و قابلیت کنفرانس مجهز نیست.
پشتیبانی از اتصال بلوتوثی

تلفن بی سیم گیگاست Gigaset S810

  • بُرد مناسب برای مصارف خانگی و اداری

از لحاظ کیفیت صدا نیز تلفن بی سیم گیگاست Gigaset S810 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. فرکانس عملکرد این تلفن بر روی فرکانس 1.9 گیگاهرتز تنظیم شده که باعث عدم اختلال امواج آن با دیگر دستگاه های موجود در محیط می شود. بنابراین می توان از کیفیت و وضوح صدای تلفن بی سیم رومیزی گیگاست S810 در هنگام مکالمه اطمینان داشت. ضمن اینکه این تلفن دارای برد داخلی 50 متری و برد خارجی 300 متری است و کارایی بالایی در منزل و محیط های اداری دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که تلفن S810 گیگاست به اسپیکر نیز مجهز است و می توانید با استفاده از آن در حین انجام دادن کارهای روزمره به مکالمه تلفنی هم بپردازید.
بُرد مناسب برای مصارف خانگی و اداری
  • شارژدهی باتری برای 13 ساعت مکالمه

برای استفاده از گوشی تلفن بی سیم گیگاست مدل S810 باید از دو باتری نیم قلمی سایز AAA در آن بهره ببرید. این باتری ها قادر به تأمین انرژی مورد نیاز این تلفن برای 13 ساعت مکالمه و 180 ساعت روشن نگه داشتن آن در حالت آماده به کار هستند. بنابراین با خیالی راحت می توانید از تلفن گیگاست S810 بدون نیاز به شارژ باتری استفاده کنید.
در پایان باید بگوییم که تلفن رومیزی گیگاست S810 به امکانات کاربردی دیگری مانند سازگاری با سمعک دیجیتال، اتصال به کابل USB، شماره گیری سریع، امکان اتصال به کامپیوتر و شماره گیری مجدد نیز مجهز است. با توجه به این امکانات می توان قیمت تلفن بی سیم گیگاست S810 را مناسب دانست.
تلفن بی سیم گیگاست Gigaset S810

جمع بندی

در مجموع می توان تلفن بی سیم گیگاست Gigaset S810 را با توجه به مشخصاتی مانند پشتیبانی از اتصال بلوتوثی، دفترچه تلفن 500 شماره ای، کالر آیدی، طراحی ظاهری زیبا و شیک، مجهز بودن به اسپیکر و سازگاری با هدست بلوتوثی انتخابی مناسب برای استفاده در منازل و محیط های اداری دانست.
چنانچه قصد خرید گوشی تلفن بیسیم رومیزی گیگاست S810 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب تلفن بی سیم مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر