۱۳۹۹ شهریور ۴, سه‌شنبه

تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TSC11MX

 

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TSC11MX

تعداد خط: یک عدد
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، دو خطی
منشی تلفن: دارد

معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TSC11MX

اگر قصد خرید تلفن رومیزی برای استفاده در منزل، مغازه یا دفاتر اداری کوچک را دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت و با دوام هستید، تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TSC11MX یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این گوشی تلفن باسیم از یک خط پشتیبانی می کند و امکان انجام مکالمه با کیفیتی بسیار مطلوب را فراهم می آورد. از جمله امکاناتی که تلفن با سیم رومیزی پاناسونیک KX-TSC11MX در اختیار شما قرار می دهد می توان به مجهز بودن به کالر آیدی و دفترچه تلفن اشاره کرد. در ادامه بیشتر به بررسی این تلفن رومیزی می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TSC11MX

مشخصات فنی گوشی تلفن رومیزی Panasonic KX-TSC11MX

  • دارای صفحه کلید با کیفیت و گوشی خوش دست

گوشی تلفن رومیزی Panasonic KX-TSC11MX در ابعاد 200*150*96 میلی متر و وزن 550 گرم عرضه شده و فضای زیادی از میز شما را اشغال نمی کند. اگر فضای کافی برای قرار دادن این تلفن بر روی میز برایتان فراهم نبود، می توانید از آن به صورت دیواری استفاده کنید.

نکته قابل توجه در رابطه با طراحی تلفن ثابت رومیزی پاناسونیک KX-TSC11MX مجهز بودن آن به کلیدهای بزرگ و بافاصله از یکدیگر است که احتمال رخ دادن خطا در شماره گیری را به حداقل می رسانند. همچنین گوشی این تلفن دارای طراحی خوش دستی است و در هنگام استفاده های طولانی مدت باعث ایجاد خستگی دست شما نمی شود. در مجموع با توجه به قیمت گوشی تلفن ثابت رومیزی پاناسونیک KX-TSC11MX می توان کیفیت ساخت آن را ایده آل ارزیابی کرد.

مشخصات فنی گوشی تلفن رومیزی Panasonic KX-TSC11MX

  • امکان نمایش شماره فرد تماس گیرنده با قابلیت کالر آیدی

از جمله امکانات کاربردی تلفن رومیزی با سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TSC11MX باید به مجهز بودن آن به کالر آیدی اشاره کرد که باعث نمایش شماره فرد تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش تلفن می شود. شما می توانید از طریق حافظه کالر آیدی، تا 30 شماره اخیر دریافتی را مشاهده کنید و 20 شماره آخر را در صورت نیاز با استفاده از قابلیت Redial مجدداً شماره گیری نمایید.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی تلفن پاناسونیک KX-TSC11MX دارای صفحه نمایش دو خطی است و علاوه بر شماره فرد تماس گیرنده، اطلاعات دیگری مانند تاریخ و ساعت و گزینه های منو نیز بر روی آن قابل نمایش می باشد.

تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TSC11MX امکان انتخاب نحوه برقراری تماس از میان Tone و Pulse را در اختیار شما می گذارد و از قابلیت Flash در با مدت زمان های مختلف بهره  می برد.

امکان نمایش شماره فرد تماس گیرنده با قابلیت کالر آیدی

گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TSC11MX

  • امکان ذخیره 50 شماره در دفترچه تلفن

برای تلفن باسیم رومیزی پاناسونیک KX-TSC11MX حافظه جانبی به عنوان دفترچه تلفن در نظر گرفته شده و شما می توانید تا 50 شماره مختلف را در آن ذخیره کنید. در این حالت در هنگام زنگ خوردن تلفن اطلاعات کامل فرد تماس گیرنده بر روی نمایشگر قابل مشاهده خواهد بود. توجه داشته باشید که تلفن KX-TSC11MX پاناسونیک از امکاناتی مانند منشی تلفنی، قابلیت کنفرانس و انتقال تماس برخوردار نیست و جزء مدل های ساده تلفن های رومیزی دسته بندی می شود.

گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TSC11MX

  • ارائه صدایی شفاف و با کیفیت

با استفاده از گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TSC11MX می توانید از مکالمه ای با کیفیت بهره مند شوید! این تلفن صدایی شفاف، واضح و قوی را به ارمغان می آورد و تمام انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برطرف می کند. البته تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC11MX فاقد اسپیکر و جک هدفون است و برای مکالمه از طریق آن فقط می توانید از گوشی آن بهره ببرید.

از دیگر امکانات گوشیتلفن ثابت رومیزی پاناسونیک KX-TSC11MX می توان به امکان تنظیم میزان صدای زنگ در سه حالت، قابلیت قفل صفحه کلید و کیفیت ساخت بسیار مطلوب اشاره کرد. لازم به ذکر است که در ساخت این محصول از سرب، جیوه و مواد شیمیایی استفاده نشده و به همین دلیل استفاده از آن هیچ ضرری برای سلامتی انسان ندارد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که تلفن رومیزی باسیم پاناسونیک KX-TSC11MX به سه باتری قلمی جهت عملکرد نیاز دارد.

ارائه صدایی شفاف و با کیفیت

جمع بندی

تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TSC11MX یکی از مدل های پایه ای و ساده شرکت پاناسونیک است که برای مصارف خانگی، اداری و استفاده در مغازه ها طراحی شده است. این تلفن با سیم به صفحه نمایش دو خطی، دفترچه تلفن و کالر آیدی مجهز است و تمام نیازهای شما در برقراری تماس های روزمره را به بهترین شکل برطرف می کند.

چنانچه قصد خرید تلفن ثابت رومیزی پاناسونیک KX-TSC11MX را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب تلفن رومیزی و دیگر تجهیزات مخابراتی کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر