۱۳۹۹ مرداد ۳۱, جمعه

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9582

 

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9582

تعداد خط: دو عدد
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، 1.8 اینچ گوشی، 3.4 اینچ پایه
منشی تلفن: دارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9582

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9582 یکی از مدل های حرفه ای و خوش ساخت موجود در بازار است که هر آنچه را که از یک تلفن بیسیم انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد. این تلفن دارای دو گوشی بیسیم و یک تلفن رومیزی است و از دو خط تلفن به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. از جمله ویژگی های کاربردی گوشی تلفن پاناسونیک KX-TG9582 می توان به قابلیت اتصال آن به موبایل از طریق بلوتوث (قابلیت Link to Cell)، مجهز بودن به منشی تلفنی بر روی هر دو خط، دفترچه تلفن، کالر آیدی و... اشاره کرد. پس اگر قصد خرید تلفن بیسیم دارید و در جستجوی محصولی با امکانات مناسب هستید، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9582 را مد نظر داشته باشید.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9582

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9582

  • اتصال به موبایل از طریق بلوتوث

اگر میزان آنتن دهی موبایل در منزل یا محل کارتان مناسب نیست، می توانید موبایل خود را از طریق بلوتوث به تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9582  متصل کرده و تماس های دریافتی موبایل را با تلفن پاسخ دهید. این تلفن از قابلیت Link to Cell پشتیبانی می کند و امکان اتصال 4 موبایل به صورت هم زمان به آن وجود دارد. در این حالت به محض دریافت تماس بر روی موبایل، گوشی تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک KX-TG9582 زنگ می خورد و می توانید بدون نیاز به دسترسی موبایل، به تماس هایتان پاسخ دهید.

  • مجهز به منشی تلفنی بر روی هر دو خط، امکان ذخیره 3000 شماره در دفترچه تلفن

از جمله ویژگی های کاربردی تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG9582 باید به مجهز بودن آن به منشی تلفنی بر روی هر دو خط تلفن اشاره کرد. بنابراین اگر تلفن زنگ بخورد و شما در محل کارتان حضور نداشته باشید یا پاسخ دادن به تماس برایتان ممکن نبود، تلفن در حالت منشی قرار گرفته و تماس گیرنده قادر به پیغام گذاشتن برایتان خواهد بود. منشی تلفنی به کار رفته در تلفن رومیزی منشی دار پاناسونیک مدل KX-TG9582 قابلیت ضبط 60 دقیقه پیغام را بر روی هریک از خطوط تلفن داراست.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9582

تلفن بیسیم رومیزی پاناسونیک KX-TG9582 دارای دفترچه تلفن نیز هست و امکان ذخیره 3000 مخاطب را در اختیار شما می گذارد. همچنین برای این تلفن قابلیت کالر آیدی نیز در نظر گرفته شده و اطلاعات فرد تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش گوشی و تلفن رومیزی آن به نمایش درمی آید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی های بیسیم تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TG9582 دارای نمایشگرهای 1.8 اینچی و تلفن رومیزی آن دارای نمایشگر 3.4 اینچی با قابلیت تنظیم زاویه هستند.

  • ارائه صدایی شفاف و با کیفیت

گوشی تلفن بیسیم رومیزی پاناسونیک مدل Panasonic KX-TG9582 بر روی فرکانس 1.9 گیگاهرتز عمل می کند و در آن از فناوری DECT 6.0 استفاده شده است. این فناوری هم باعث افزایش بُرد تلفن شده و هم از بروز تداخل امواج با دیگر دستگاه های بیسیم موجود در محیط جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که بُرد داخلی تلفن پاناسونیک KX-TG9582 برابر با 50 متر و بُرد خارجی آن برابر با 300 متر است. این تلفن دارای اسپیکر نیز هست و می توان از آن در حالت کنفرانس هم بهره برد.

ارائه صدایی شفاف و با کیفیت

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9582

  • قابلیت اتصال به کامپیوتر

شما می توانید تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9582 را به کامپیوتر رومیزی متصل کنید و با لیست مخاطبین ذخیره شده در نرم افزار Outlook تماس گرفته و با گوشی تلفن با آنها مکالمه کنید. در این حالت در مواقعی که فردی با شما تماس می گیرد، اطلاعات آن بر روی مانیتور کامپیوتر قابل مشاهده خواهد بود. این ویژگی بر روی قیمت تلفن گوشی تلفن بی سیم رومیزی پاناسونیک KX-TG9582 نیز مؤثر بوده است.

  • سایر امکانات

هم گوشی های تلفن KX-TG9582 پاناسونیک و هم تلفن رومیزی آن دارای صفحه کلید با نور پس زمینه هستند و می توان از آنها در طول شب و در مکان های تاریک نیز به سادگی استفاده کرد. لازم به ذکر است که ارتقای تعداد گوشی های بیسیم این تلفن به 12 عدد امکان پذیر است که به خصوص در شرکت ها و ادارات نسبتاً بزرگ کارایی بالایی دارد.

سازگاری با کلیدیاب، گوشی یاب، کاهش نویز پیشرفته، امکان تنظیم زنگ دلخواه برای تماس گیرنده، امکان کپی کردن دفترچه تلفن موبایل بر روی تلفن از طریق بلوتوث، امکان برقراری تماس داخلی (گوشی به گوشی و گوشی به تلفن رومیزی)، امکان نصب دیواری، سازگاری با هدست های بلوتوث، امکان بلاک کردن شماره های مزاحم (تا 250 شماره) و مجهز بودن به 10 دکمه جهت برقراری تماس سریع از دیگر ویژگی های کاربردی گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TG9582 است.

قابلیت اتصال به کامپیوتر

  • تأمین انرژی از دو باتری قابل شارژ

انرژی مورد نیاز تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9582 از دو باتری قابل شارژ در سایز AAA (Ni-MH) تأمین می شود که شارژ کامل آنها برای 15 ساعت مکالمه و 7 روز روشن نگه داشتن تلفن در حالت آماده به کار کافیست. همچنین در صورت قطعی برق، می توانید دو باتری را درون تلفن رومیزی جاگذاری کرده و تا 75 دقیقه از آن برای برقراری تماس استفاده کنید.

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9582 از امکانات و قابلیت های متعددی پشتیبانی می کند و یک انتخاب ایده آل برای دفاتر اداری و شرکت ها است. این تلفن از دو خط پشتیبانی می کند و از دو گوشی بیسیم و یک تلفن رومیزی تشکیل شده است. از جمله امکانات کاربردی تلفن رومیزی منشی دار پاناسونیک KX-TG9582 می توان به قابلیت Link to Cell (اتصال به 4 موبایل از طریق بلوتوث)، دفترچه تلفن 3000 شماره ای، منشی تلفنی 60 دقیقه ای بر روی هر دو خط، کالر آیدی، مسدود کردن شماره های مزاحم و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9582

اگر شما هم قصد خرید گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9582 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر