۱۳۹۹ شهریور ۵, چهارشنبه

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192

 

دستگاه های سازگار: KX-TDA100, KX-TDA200, KX-TDA600, KX-TDE100, KX-TDE200, KX-TDE600
تعداد خطوط: 2 کانال اپراتور گویا، 2 کانال پیغام گیر

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192

حتماً تا به حال در هنگام برقراری تماس با شرکت ها و سازمان های مختلف با پاسخگویی تماس توسط اپراتور گویا مواجه شده اید. در این حالت شما می توانید با شماره گیری شماره داخلی به صورت خودکار به بخش مربوطه متصل شده و در کمترین زمان ممکن با فرد مورد نظر خود صحبت کنید. همچنین سیستم تلفن گویا برای صاحبان شرکت ها و سازمان ها نیز کارایی بالایی دارد و باعث صرفه جویی در هزینه ها برای استخدام نیروی انسانی می شود. برای اینکه از سیستم تلفن گویا بر روی باکس سانترال مورد نظر خود بهره مند شوید، باید از کارت های دیزا بر روی آن استفاده کنید. کارت دیزا یکی از انواع کارت سانترال است که با استفاده از آن می توانید سبب توسعه دستگاه خود شوید.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192

  • پشتیبانی از دو کانال تلفن گویا

از جمله کارت های دیزای موجود در بازار باید به کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192 اشاره کنیم که از دو کانال اپراتور گویا به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. به این صورت که با استفاده از آن می توانید از قابلیت تلفن گویا بر روی 2 خط شهری بهره مند شوید. همچنین کارت تلفن گویا سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDA0192 پیغام گیر نیز دارد و می توان از آن برای ضبط حداکثر 250 پیغام به مدت 120 دقیقه استفاده کرد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت کارت دیزا سانترال پاناسونیک KX-TDA0192 را کاملاً ایده آل دانست.

پشتیبانی از دو کانال تلفن گویا

  • امکان نصب بر روی کارت آپشنال TDA0190

کارت سانترال KX-TDA0192 پاناسونیک از قابلیت نصب بر روی کارت آپشنال TDA0190 برخوردار است. در واقع برای استفاده از این کارت دیزا سانترال ابتدا باید کارت TDA0190 را تهیه کنید. لازم به ذکر است که کارت سانترال آپشنال TDA0190 بر روی دستگاه های KX-TDA100، KX-TDA200، KX-TDA600، KX-TDE100، KX-TDE200 و KX-TDE600 قابل نصب می باشد که از جمله دستگاه های پرظرفیت شرکت پاناسونیک به شمار می آیند. حتماً در هنگام خرید کارت سانترال به سازگاری آن با مدل دستگاه خود توجه داشته باشید. چرا که هر باکس سانترال دارای اسلات های مخصوص برای نصب کارت های خاصی است و از هر نوع کارتی نمی توان در هر باکسی استفاده کرد.

امکان نصب بر روی کارت آپشنال TDA0190

جمع بندی

با استفاده از کارت دیزا پاناسونیک KX-TDA0192 از قابلیت تلفن گویا بر روی خطوط شهری محل کار خود بهره مند شده و برقراری تماس با واحدهای مختلف شرکت یا سازمان را برای تماس گیرندگان آسان تر کنید. این کارت همچنین نقش مهمی در کاهش هزینه ها دارد و شما را از استخدام نیروی انسانی برای پاسخگویی به تماس های تلفنی بی نیاز می کند. کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192 از دو کانال اپراتور گویا و دو کانال پیغام گیر به صورت هم زمان پشتیبانی می کند و جهت استفاده باید بر روی کارت سانترال آپشنال مدل TDA0190 نصب شود.

چنانچه قصد خرید کارت سانترال تلفن گویا را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت کارت سانترال و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر