۱۳۹۹ مرداد ۲۹, چهارشنبه

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB124 با ظرفیت 15000 میلی آمپر

 

پاور بانک راوپاور RP-PB124

ظرفیت باتری: 15000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع موبایل و تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: 2 عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB124

شرکت راوپاور یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش انواع پاور بانک است که توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت به بازار رضایت کاربران خود را جلب کند. از میان محصولات این شرکت باید به پاور بانک راوپاور RP-PB124 اشاره کنیم که در دسته پاوربانک های خورشیدی جای دارد. به این معنا که با قرار دادن این پاوربانک در مقابل نور خورشید می توان باتری آن را شارژ کرد. قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه، ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعتی و مجهز بودن به چراغ قوه از دیگر ویژگی هایی است که سبب محبوبیت پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB124 با ظرفیت 15000 میلی آمپر در میان کاربران شده است.

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB124

  • کیفیت ساخت عالی، مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار

شارژر همراه راوپاور RP-PB124 در ابعاد 170*88*20 میلی متر و وزن 382 گرم روانه بازار شده و از کیفیت ساختی عالی بهره می برد. این شارژر همراه مقاومت قابل توجهی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همین طور ضربه دارد و از این جهت گزینه مناسبی برای استفاده در سفر و کمپینگ به شمار می آید. همچنین در قسمت بالایی بدنه پاور بانک راوپاور 15 هزار میلی آمپر RP-PB124 یک دسته کوچک تعبیه شده که از طریق آن می توانید پاور بانک را به بند کیف یا کمربند خود متصل کنید.

کیفیت ساخت عالی، مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار

  • دارای ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

ظرفیت پاوربانک گوشی راوپاور RP-PB124 برابر با 15000 میلی آمپر ساعت است که برای حدود 4 تا 5 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. شما می توانید از این پاوربانک ضد آب برای شارژ دستگاه های دیگر مانند تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و وسایل بلوتوثی (هدفون، اسپیکر و...) نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید تعداد دفعات شارژدهی پاوربانک ضد آب و ضد ضربه راوپاور RP-PB124 به طور کامل به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد.

دارای ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

  • قابلیت ذخیره انرژی خورشیدی در باتری

شاید بتوان مهم ترین عامل متمایزکننده پاور بانک گوشی موبایل راوپاور مدل RAVpower RP-PB124 با سایر پاوربانک های موجود در بازار را قابلیت آن در ذخیره انرژی خورشیدی در باتری دانست. برای این منظور تنها کافیست تا این شارژر همراه در معرض نور خورشید قرار دهید. البته لازم به ذکر است که در این حالت شاید شارژ شدن باتری پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB124 با ظرفیت 15000 میلی آمپر تا چند روز نیز به طول بینجامد. اگر به شارژ شدن سریع تر این پاور بانک نیاز دارید، می توانید از کابل و پورت MicroUSB تعبیه شده بر روی آن استفاده کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژگیری را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه از طریق پنج نشانگر LED موجود بر روی پاور بانک RAVpower RP-PB124 می توانید از میزان شارژ تقریبی باتری آن در هر لحظه مطلع شوید.

قابلیت ذخیره انرژی خورشیدی در باتری

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB124 با ظرفیت 15000 میلی آمپر

  • دارای دو پورت خروجی برای شارژ هم زمان دو دستگاه

با خرید پاور بانک حرفه ای راوپاور RP-PB124 و استفاده از آن می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی است که شدت جریان هر یک از آنها برابر با 2.4 آمپر می باشد. این میزان شدت جریان باعث ارائه شارژدهی با سرعتی بسیار مطلوب، به خصوص در هنگام شارژ کردن گوشی موبایل می شود.دقت نمایید که در صورت اتصال دو دستگاه به پاوربانک راوپاور RP-PB124 شدت جریان خروجی آن در مجموع 3.4 آمپر خواهد بود. همچنین این پاور بانک گوشی موبایل با فناوری iSmart سازگار است و شدت جریان خروجی را متناسب با ظرفیت باتری دستگاه متصل به آن تنظیم می کند. لازم به ذکر است که پورت های ورودی و خروجی پاور بانک راوپاور 15000 توسط درپوش در برابر آسیب های محیطی محافظت می شوند.

دارای دو پورت خروجی برای شارژ هم زمان دو دستگاه

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB124 با ظرفیت 15000 میلی آمپر به چراغ قوه نیز مجهز است که در طول شب یا در طول مسافرت و گشت زدن در طبیعت کارایی بالایی دارد. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک چراغ قوه دار راوپاور RP-PB124 نیز مؤثر بوده است.

جمع بندی

پاور بانک گوشی موبایل راوپاور RP-PB124 یکی از پاوربانک های خورشیدی موجود در بازار است که قابلیت ذخیره نور خورشید در باتری جهت شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال را دارد. این پاوربانک با ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعتی و مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و ضربه یک انتخاب ایده آل برای استفاده در مسافرت و کمپ زدن در طبیعت محسوب می شود. از دیگر ویژگی های پاور بانک چراغ قوه دار راوپاور RP-PB124 می توان به مجهز بودن به چراغ قوه، پورت MicroUSB جهت شارژ باتری پاوربانک از طریق کابل و شارژدهی هم زمان به دو دستگاه اشاره کرد.

چنانچه قصد خرید پاور بانک با ظرفیت بالا را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB124 با ظرفیت 15000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر