۱۳۹۹ شهریور ۵, چهارشنبه

صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800

 

صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800

سایز مانیتور: 15 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش: 1024* 768 (XGA LED)
نوع صفحه نمایش: TFT LCD, LVDS, لمسی، با نور پس زمینه LED

معرفی صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800

صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 یکی از محصولات خوش ساخت موجود در بازار است که تمام انتظارات شما از یک صندوق فروشگاهی کارآمد را به خوبی برآورده می کند. این صندوق فروشگاهی دارای صفحه نمایش لمسی است و هم به صورت رومیزی و هم به صورت نصب شده بر روی دیوار می توان از آن بهره برد. از جمله ویژگی های صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800 می توان به ارائه عملکردی سریع و روان به دلیل مجهز بودن به مجموعه سخت افزاری قدرتمند، ضد آب بودن و امکان اتصال آسان به انواع تجهیزات فروشگاهی اشاره کرد.  

معرفی صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Sam4S SPT-4800

  • زیبا، شیک، خوش ساخت!

صندوق فروشگاهی Sam4S SPT-4800 از طراحی ظاهری شیک و زیبایی برخوردار بوده و استفاده از آن جلوه ای خاص به محل کار شما می بخشد. این دستگاه صندوق فروشگاهی در ابعاد 308*220*352 میلی متر و وزن 6 کیلوگرم عرضه شده و فضای زیادی از میز محل کار شما را اشغال نمی کند. همچنین همان طور که اشاره شد شما می توانید از صندوق پول فروشگاهی سم فور اس مدل SPT-4800 به صورت نصب شده بر روی دیوار نیز استفاده کنید که به خصوص در مکان هایی با فضای محدود کارایی بالایی دارد. از لحاظ کیفیت ساخت نیز صندوق مکانیزه فروش سم فور اس SPT-4800 را می توان دستگاهی خوش ساخت دانست که در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها قابل استفاده خواهد بود.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Sam4S SPT-4800

  • سریع و دقیق در پردازش و محاسبه فاکتور

در حالت کلی یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید صندوق فروشگاهی باید مورد توجه قرار دهید، مشخصات سخت افزاری و قدرت پردازشی آن است. چرا که اگر صندوق مورد استفاده شما از کارایی لازم برخوردار نباشد، ممکن است مدام با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن عملکرد آن مواجه شوید. این مشکلات به خصوص اگر در شرایطی رخ دهد که با صف طولانی مشتریان در فروشگاه مواجه شده اید، دردسرهای زیادی برایتان ایجاد می کند و چه بسا باعث نارضایتی مشتریان نیز بشود.

سریع و دقیق در پردازش و محاسبه فاکتور

دستگاه صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 از لحاظ قدرت پردازشی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و عملکردی نرم، سریع و روان را برای شما به ارمغان می آورد. در این صندوق فروشگاهی از پردازنده مرکزی ساخت اینتل (ATOM D2550) با فرکانس 1.86 گیگاهرتز، حافظه رم DDR3 با ظرفیت 2 گیگابایت و حافظه داخلی با ظرفیت 320 گیگابایت (از نوع SATAII) استفاده شده است. همچنین صندوق فروشگاهی سم فور اس مدل SPT-4800 دارای یک شیار دیگر برای ارتقای حافظه رم به 4 گیگابایت نیز هست. در مجموع با توجه به قیمت دستگاه صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 می توان قدرت و سرعت آن در پردازش و محاسبه فاکتورها را کاملاً ایده آل دانست.

  • کیفیت بسیار مطلوبِ نمایشگر لمسی

صفحه نمایش به کار رفته در صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800 از نوع TFT LCD بوده و در ابعاد 15 اینچ عرضه شده است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1024 * 768 پیکسل بوده و از نور پس زمینه LED بهره می برد. از این جهت می توان از کیفیت نمایش تصاویر آن مطمئن بود. همچنین این نمایشگر دقت بالایی در تشخیص نقاط لمس شده و عملکردی سریع از خود نشان می دهد. صفحه نمایش صندوق فروشگاهی سوپرمارکت سم فور اس SPT-4800 به صورت ضد آب طراحی شده و از این جهت می توان از آن در انواع محیط های فروشگاهی بهره برد.

کیفیت بسیار مطلوبِ نمایشگر لمسی

 باید به این نکته هم اشاره کنیم که صندوق پول فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 از نمایشگر دوم نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید از انواع صفحه نمایش های VFD، 7 اینچی و 9.7 اینچی برای نمایش قیمت کالا و مبلغ فاکتور به مشتری در آن استفاده کنید.

صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800

  • مجهز به پورت های ارتباطی کامل جهت اتصال به سایر تجهیزات فروشگاهی

شما می توانید به آسانی صندوق مکانیزه فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 را به انواع تجهیزات فروشگاهی مانند فیش پرینتر، بارکد خوان، کیبورد، کشوی پول و... متصل کنید. این صندوق فروشگاهی به چهار پورت سريال (RS-232C)، یک پورت پارالل، شش پورت USB، یک درگاه اتصال به کشوی پول و سه پورت Audio مجهز است و دستگاهی کارآمد در این زمینه به حساب می آید. لازم به ذکر است که صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 با سیستم عامل های ویندوز نسخه های XP و 7 و POSReady 2009/7 سازگار است.

مجهز به پورت های ارتباطی کامل جهت اتصال به سایر تجهیزات فروشگاهی

از دیگر مشخصات دستگاه صندوق فروشگاهی سم فور اس مدل Sam4S SPT-4800 می توان به قابلیت تجهیز به اسکنر اثر انگشت نوری و درگاه کارت CFAST، ایجاد سروصدای بسیار کم و مصرف انرژی بهینه اشاره کرد.

جمع بندی

صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800 باعث می شود تا بتوانید با کیفیتی عالی به ارائه خدمات به مشتریان تان بپردازید و رضایت آنها را به بهترین شکل جلب نمایید! این صندوق فروشگاهی به صفحه نمایش 15 اینچی لمسی و مجموعه سخت افزاری مناسبی مجهز است و عملکردی سریع، نرم و روان در پردازش و محاسبه فاکتور را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین صندوق پول فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و به صورت ضد آب طراحی شده است.

صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب صندوق فروشگاهی مورد نظرتان به راهنمایی بیشتری نیاز دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.

صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر