۱۳۹۹ شهریور ۴, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK990

 

دیتا پروژکتور بنکیو LK990

عمر لامپ: طول عمر منبع پخش لیزری 20000 ساعت
وضوح تصویر: 3840*2160 پیکسل
شدت روشنایی: 6000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 3,000,000:1‎

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو LK990

از سری ویدئو پروژکتورهای 4K تولید برند معتبر بنکیو باید به ویدئو پروژکتور مدل LK990 اشاره کنیم که تصاویری با بالاترین وضوح و کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد! این ویدئو پروژکتور کارایی های متنوعی دارد و می توان از آن در محیط های مختلف مانند سینماتک های کوچک، موزه ها، گالری ها، نمایشگاه ها، کافه ها (برای نمایش مسابقات ورزشی)، هتل ها و محیط های تبلیغاتی و تجاری استفاده کرد. دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK990 از نوع لیزری است و از دوام و طول عمر بسیار بالایی بهره می برد. به طوری که برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای سرویس آن پیدا نخواهید کرد.

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو LK990

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ LK990

  • از تصاویری با وضوح 4K لذت ببرید!

ویدئو پروژکتور بنکیو LK990 با رزولوشن 3840*2160 پیکسل عرضه شده و تصاویری با وضوح 4K را برای شما به ارمغان می آورد! این ویدئو پروژکتور با کیفیت 4K که از فناوری DLP برخوردار است، حتی کوچکترین جزئیات موجود در تصاویر را نیز با بالاترین وضوح نمایش می دهد. تصاویر دیتا پروژکتور BenQ LK990 کاملاً شارپ و دارای رنگ هایی طبیعی، زنده و شاداب هستند و به طور کامل انتظارات شما را برآورده می کنند. ضمن اینکه این ویدیو پروژکتور با فناوری HDR10 نیز سازگار است که باعث وضوح بالاتر تصاویر می شود. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور بنکیو LK990 می توان کیفیت تصاویر آن را عالی ارزیابی کرد.

  • شدت روشنایی و نسبت کنتراست عالی

با توجه به اینکه دیتا پروژکتور dlp بنکیو LK990 دارای شدت روشنایی 6000 لومن است، می توانید با خیالی راحت از آن در مکان های کاملاً روشن و پرنور استفاده کرده و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا از این دیتا ویدئو پروژکتور در فضای باز و در طول روز نیز برای نمایش تصاویر بهره ببرید. ویدیو پروژکتور بنکیو مدل BenQ LK990 دارای نسبت کنتراست 3000000:1 نیز هست که باعث نمایش رنگ مشکی و سایه روشن ها با بالاترین میزان کیفیت می شود.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ LK990

از دیگر کاربردهای ویدئو پروژکتور تبلیغاتی بنکیو LK990 باید به قابلیت DICOM و شبیه سازی عکس های X-ray اشاره کرد. این ویژگی برای مصارف آموزشی و تمرینی در کلاس های پزشکی کارایی دارد. اما توجه داشته باشید که از این ویدئو پروژکتور نباید برای تشخیص پزشکی و مصارف جدی استفاده کرد.

  • مقاومت بالا در برابر گرد و غبار، طول عمر بالای منبع پخش لیزری

ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو LK990 دارای گواهینامه IP6X است و مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه دارد. همچنین با توجه به اینکه در این دیتا پروژکتور از فناوری BlueColor Laser بهره برده شده، تا 20000 ساعت استفاده از دستگاه نیازی به تعویض منبع پخش لیزری آن پیدا نمی کنید. بنابراین می توان گفت که هزینه نگهداری ویدئو پروژکتور لیزری بنکیو LK990 فوق العاده پایین بوده و برای مدتی طولانی می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

لازم به ذکر است که فناوری BlueColor Laser در زمینه بهبود کیفیت و شفافیت تصاویر نیز کارایی دارد و یکی از فناوری های کارآمد بنکیو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری شناخته می شود.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK990

  • امکان نصب 360 درجه ای، زوم و جابجایی لنز

یکی از معضلاتی که معمولاً در هنگام استفاده از یک دستگاه ویدئو پروژکتور مشکل ساز می شود، پیدا کردن بهترین مکان برای نصب و تنظیم تصویر آن بر روی صفحه نمایش است. با توجه به اینکه دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK990 از قابلیت هایی مانند زوم 1.47 برابری و جابجایی لنز به صورت دستی (60 درصد عمودی و 25 درصد افقی) برخوردار است، کار آسانی برای نصب آن پیش رو خواهید داشت! همچنین این پروژکتور از امکان نصب و چرخش 360 درجه ای بهره می برد و شما می توانید تصاویر مورد نظرتان را در زاویه دلخواه بر روی دیوار، سقف یا کف اتاق نمایش دهید!

امکان نصب 360 درجه ای، زوم و جابجایی لنز

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروجکشن بنکیو LK990 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 300 اینچ را دارد و فاصله آن از صفحه نمایش باید بین 0.91 تا 9.16 متر باشد.

  • سازگار با فناوری HDbaseT، مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی

دیتا پروژکتور بنکیو LK990 با فناوری HDBaseT سازگار است. مطابق با این فناوری شما می توانید تنها با استفاده از یک کابل شبکه ساده با طول حداکثر 100 متر، صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور انتقال دهید.

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور LK990 بنکیو پورت های ارتباطی آن شامل ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور، سه ورودی HDMI با پشتیبانی از سیگنال های 4K، یک خروجی HDMI (قابل استفاده برای اتصال به یک ویدئو پروژکتور و نمایش هم زمان تصاویر)، سریال و LAN (جهت اتصال به شبکه و کنترل عملکرد) تعبیه شده است.

سازگار با فناوری HDbaseT، مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK990 برای آن دسته از افرادی عرضه شده که به دنبال بالاترین کیفیت و وضوح در نمایش تصاویر هستند! این دیتا پروژکتور dlp از ویژگی هایی مانند نمایش تصاویر با وضوح 4K، شدت روشنایی و نسبت کنتراست عالی، طول عمر بالای منبع پخش لیزری، هزینه نگهداری پایین، نصب و راه اندازی آسان و اتصال سریع به دستگاه های دیگر برخوردار است و یک انتخاب ایده آل برای استفاده های مختلف در گالری ها، نمایشگاه ها، کافه ها، سینماتک ها و.. به شمار می آید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با بهترین ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب و نحوه خرید ویدئو پروژکتور برای تبلیغات را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK990

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر