۱۳۹۹ مرداد ۱۹, یکشنبه

ماشین حساب کاسیو Casio Graph 85 SD

 

ماشین حساب کاسیو Graph 85 SD

تعداد ارقام: دارای نمایشگر 21 رقمی 8 خطی
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو Graph 85 SD

اگر به انجام محاسبات پیچیده ریاضی در کار یا تحصیل خود احتیاج دارید و در جستجوی یک ماشین حساب مهندسی کارآمد برای این منظور هستید، ماشین حساب کاسیو Casio Graph 85 SD یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این ماشین حساب توانایی انجام انواع محاسبات مهندسی را دارد و از صفحه نمایشی با قابلیت رسم نمودار و جدول بهره می برد. ماشین حساب مهندسی کاسیو Graph 85 SD برای دانشجویان رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه و همچنین جامعه مهندسین کشور کارایی بالایی دارد.

  • قابلیت انجام انواع محاسبات مهندسی

ماشین حساب حسابداری پیشرفته کاسیو مدل Graph 85 SD امکانات و قابلیت های متعددی را در اختیار شما می گذارد که از میان آنها می توان به انجام محاسبات مثلثاتی و آماری، محاسبه جذر و ریشه nام اعداد، کار با اعداد نمایی، محاسبه لگاریتم و ln، کار با اعداد کسری و گراف، ترکیبیات و جایگشت، محاسبات برداری، ماتریسی و... اشاره کرد. همچنین صفحه نمایش ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل Casio Graph 85 SD از نوع 8 خطی و 21 رقمی است و امکان رسم نمودار، محور مختصات و جدول را به شما می دهد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو Graph 85 SD

در مجموع می توان این ماشین حساب را از جمله پیشرفته ترین ماشین حساب های مهندسی موجود در بازار دانست که از عهده انجام محاسبات سنگین به خوبی برمی آید. در رابطه با صفحه نمایش ماشین حساب 21 رقمی کاسیو Graph 85 SD باید به این نکته هم اشاره کنیم که این نمایشگر دارای زاویه دید و میزان روشنایی بسیار مطلوبی است و از وضوح نمایش آن در مکان های مختلف کاسته نمی شود. به همین دلیل به آسانی می توانید از این ماشین حساب در منزل، دانشگاه، کتابخانه و یا حتی فضاهای باز استفاده کنید. ماشین حساب مهندسی دانشجویی کاسیو Graph 85 SD دارای دکمه Zoom نیز هست و از قابلیت بزرگنمایی صفحه نمایش بهره می برد.

ماشين حساب کاسیو Casio Graph 85 SD

  • امکان اتصال به کامپیوتر، پشتیبانی از کارت حافظه SD

شما می توانید ماشین حساب کاسیو Casio Graph 85 SD را از طریق کابل USB جهت بروز رسانی به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید. همچنین این ماشین حساب به درگاه کارت حافظه SD مجهز است و این امکان برای شما وجود دارد تا محاسبات خود را بر روی کارت حافظه ذخیره کنید. ماشین حساب مالی کاسیو Graph 85 SD از قابلیت برنامه ریزی نیز برخوردار است و دست شما را در انجام انواع محاسبات ریاضی و مهندسی باز می گذارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ماشین حساب مهندسی کاسیو Graph 85 SD را کاملاً ایده آل دانست.

امکان اتصال به کامپیوتر، پشتیبانی از کارت حافظه SD

  • خوش ساخت و با دوام!

ماشین حساب حسابداری کاسیو Graph 85 SD در ابعاد 185*90*28 میلی متر و وزن 256 گرم عرضه شده است. ابعاد و وزن این ماشین حساب به اندازه ای است که به راحتی می توانید آن را در کیف گذاشته و با خود به دانشگاه، کتابخانه یا محل کارتان حمل نمایید. ماشین حساب رومیزی کاسیو Graph 85 SD دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز هست و در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار و رها شدن از دست و برخورد با زمین از ارتفاع کم مقاومت قابل توجهی دارد. این ماشین حساب به درپوش نیز مجهز است که از آن در برابر صدمات محیطی مانند گرد و غبار و نفوذ مایعات محافظت می کند. لازم به ذکر است که انرژی مورد نیاز ماشین حساب علمی کاسیو Graph 85 SD از باتری نیم قلمی سایز AAA تأمین می شود.

جمع بندی

با استفاده از ماشین حساب کاسیو Casio Graph 85 SD از قابلیت انجام محاسبات پیچیده مهندسی و رسم نمودارها و جداول بهره مند شوید. این ماشین حساب دارای صفحه نمایش بزرگ 8 خطی است و از قابلیت اتصال به کامپیوتر و کارت حافظه SD برخوردار می باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ماشین حساب مهندسی کاسیو Graph 85 SD به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

ماشين حساب کاسیو Casio Graph 85 SD

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر