۱۳۹۹ مرداد ۲۵, شنبه

لیبل پرینتر بیکسلون Bixolon SLP-TX403

 

لیبل پرینتر بیکسلون SLP-TX403

مکانیزم چاپ: حرارتی غیرمستقیم
عرض چاپ:  105.7 میلی متر
سرعت چاپ: 127 میلی متر بر ثانیه
وضوح چاپ: 300 dpi

معرفی پرینتر لیبل زن بیکسلون SLP-TX403

لیبل پرینتر دستگاهی است که برای چاپ بارکد و کاراکترهای حرفی و عددی بر روی کاغذهای پشت چسب دار یا همان لیبل مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله لیبل پرینترهای خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار باید به لیبل پرینتر بیکسلون Bixolon SLP-TX403 اشاره کنیم که انتخابی ایده آل برای استفاده در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، تولیدی ها و انبارها به شمار می آید. این پرینتر لیبل زن از قابلیت چاپ انواع بارکدهای تک بعدی و دو بعدی برخوردار بوده و سرعت و کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد.

معرفی پرینتر لیبل زن بیکسلون SLP-TX403

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر بیکسلون SLP-TX403

  • چاپ بر روی لیبل با استفاده از فناوری انتقال حرارت

پرینتر لیبل زن بیکسلون Bixolon SLP-TX403 از فناوری انتقال حرارت برای چاپ بهره می برد. از این جهت مواد مصرفی آن را ریبون تشکیل می دهد. شما می توانید از انواع ریبون های وکس، رزین، وکس/ رزین و Outside در چاپگر لیبل بیکسلون SLP-TX403 استفاده کنید. توجه داشته باشید که عرض ریبون های قابل استفاده در این پرینتر لیبل زن بین 33 تا 110 میلی متر و طول آنها به 300 متر نیز می تواند برسد.

در رابطه با لیبل های قابل استفاده در لیبل پرینتر بیکسلون SLP-TX403 نیز باید به این نکته اشاره کنیم که امکان استفاده از لیبل های Gap, Black Mark, Notch, Continuous, Fan-Fold در آن وجود دارد. همچنین این پرینتر دارای عرض چاپ 105.7 میلی متر و طول چاپ 6 تا 1000 میلی متر است و می توان از آن برای چاپ متوالی بر روی لیبل های دارای طول زیاد نیز بهره برد.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر بیکسلون SLP-TX403

  • سرعت و کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ

سرعت چاپ دستگاه لیبل زن بیکسلون مدل Bixolon SLP-TX403 برابر با 127 میلی متر بر ثانیه است که سرعتی بسیار مطلوب به حساب می آید. از این جهت می توان بر روی این لیبل پرینتر برای استفاده در حجم کاری متوسط و نسبتاً سنگین حساب باز کرد.

در کنار سرعت باید به کیفیت چاپ عالی لیبل زن حرارتی بیکسلون SLP-TX403 نیز اشاره کنیم. رزولوشن این پرینتر لیبل زن برابر با 300 dpi است که باعث می شود تا موارد چاپ شده بر روی لیبل توسط آن از کیفیت و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردار باشند. لازم به ذکر است که شما می توانید از لیبل پرینتر Bixolon SLP-TX403 برای چاپ با فونت های مختلف بهره ببرید. همچنین همان طور که اشاره شد، این لیبل پرینتر توانایی چاپ انواع بارکدهای تک بعدی (خطی) و دو بعدی (مانند QR Code) را دارد. در مجموع با توجه به قیمت لیبل پرینتر حرارتی بیکسلون SLP-TX403 می توان آن را دستگاهی کارآمد و توانمند در زمینه چاپ بر روی لیبل دانست.

سرعت و کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ

لیبل پرینتر بیکسلون Bixolon SLP-TX403

  • خوش ساخت و با دوام!

لیبل پرینتر بیکسلون Bixolon SLP-TX403 مانند دیگر محصولات شرکت بیکسلون از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. به طوری که با خیال راحت می توانید از آن در محیط های مختلف فروشگاهی استفاده کنید. به طور دقیق تر باید گفت که دستگاه لیبل زن پشت چسب دار بیکسلون SLP-TX403 در محدوده دمایی 5 تا 40 درجه سانتی گراد و محدوده رطوبتی 10 تا 80 درصد عملکرد مطلوبی دارد و با شرایط محیطی مختلف سازگار می باشد.

خوش ساخت و با دوام!

پرینتر لیبل زن بیکسلون SLP-TX403 در ابعاد 214*310*195 میلی متر و وزن 2.85 کیلوگرم عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این دستگاه از پلاستیک سخت ساخته شده و قسمت بالایی آن (محل قرارگیری رول) حالت شیشه ای دارد. در قسمت جلویی بدنه لیبل زن برچسبی بیکسلون SLP-TX403 کلیدهای انجام پرینت (Feed) یا لغو پرینت و Pause تعبیه شده است. لازم به ذکر است که درب کاور این لیبل پرینتر از سمت بالا باز می شود و دسترسی به رول داخل آن به آسانی انجام می گیرد. لیبل پرینتر SLP-TX403 بیکسلون به سنسورهای باز بودن هد و اتمام ریبون نیز مجهز است که کار با آن را برای شما آسان تر می کند.

از دیگر مشخصات لیبل دستگاه لیبل زن بیکسلون SLP-TX403 باید به مجهز بودن به پورت های USB، سریال و پارالل جهت اتصال به دستگاه های دیگر، سازگاری با زبان های برنامه نویسی روز و پشتیبانی از بسته نرم افزاری SDK ویندوز و اندروید اشاره کرد.

خوش ساخت و با دوام!

جمع بندی

اگر قصد خرید لیبل پرینتر با قیمت مناسب را دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت و با دوام هستید، لیبل پرینتر بیکسلون SLP-TX403 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این دستگاه با انواع لیبل ها و ریبون ها سازگار است و توانایی چاپ بارکد و سایر کاراکترها را دارد. سرعت و کیفیت بسیار مطلوب در چاپ، دوام و طول عمر بالا و وزن و ابعاد مناسب برخی از ویژگی هایی هستند که باعث شده تا لیبل پرینتر بیکسلون Bixolon SLP-TX403 برای استفاده در محیط های فروشگاهی و انبارها مناسب باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید لیبل زن بیکسلون SLP-TX403 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما وجود دارد.

لیبل پرینتر بیکسلون Bixolon SLP-TX403

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر