۱۳۹۹ شهریور ۵, چهارشنبه

پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L2370DN

 

پرینتر برادر HL-L2370DN

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: یک رو 34 برگ در دقیقه، دورو 16 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری برادر HL-L2370DN

یکی از کمپانی های معتبر در زمینه تولید انواع مختلفی از چاپگر با کیفیت و کار آمد کمپانی برادر است. این بار نیز این شرکت با تولید و عرضه پرینتر مدل HL-L2370DN به بازار توانست نظر مصرف کنندگان را به خوبی جلب کند. پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L2370DN دارای قابلیت چاپ اسناد و مدارک شما به صورت سیاه و سفید می باشد و برای استفاده در محیط های کاری با حجم متوسط، مدارس، دفاتر، آموزشگاه ها و ... انتخاب مناسبی خواهد بود. در ادامه بیشتر به معرفی این محصول می پردازیم.

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری برادر HL-L2370DN

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره برادر HL-L2370DN

  • چاپ اسناد و مدارک شما با سرعت فوق العاده!

چاپگر تک کاره لیزری برادر 2370DN می تواند اسناد و مدارک شما را با تکنولوژی چاپ لیزری و به صورت سیاه و سفید با سرعت فوق العاده چاپ کند. این محصول تعداد 34 برگ به صورت یک رو و تعداد 16 برگ به صورت دورو را در مدت زمان یک دقیقه به شما ارائه می دهد. این پرینتر تک کاره لیزری مشکی می تواند اولین پرینت را در مدت زمان 8.5 ثانیه به شما ارائه دهد. در نتیجه برای استفاده در حجم کاری نسبتا زیاد گزینه مناسبی می باشد.

  • امکان چاپ با رزولوشن 2400*600 dpi

لازم به ذکر است پرینتر تک کاره برادر HL-L2370DN می تواند ماهیانه حدود 2000 برگ چاپ را به شما ارائه دهد. پرینتر رومیزی اداری برادر HL-L2370DN می تواند اسناد و مدارک شما را با رزولوشن استاندارد 600*600 dpi و با رزولوشن بسیار مطلوب 2400*600 dpi چاپ کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره برادر HL-L2370DN

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Brother HL-L2370DN

  • مجهز به سینی کاغذ 250 برگی 

پرینتر برادر 2370DN دارای یک سینی کاغذ با ظرفیت 250 برگ می باشد. از این رو برای حجم کاری متوسط انتخاب مناسبی خواهد بود. این محصول قابلیت چاپ روی انواع مختلف کاغذ از جمله کاغذ ساده، بازیافتی، باند و پاکت را دارد. پرینتر لیزری مشکی برادر HL-L3270DN قادر است وزن کاغذ بین 60 تا136 گرم را به راحتی تحمل کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Brother HL-L2370DN

  • استفاده از مواد مصرفی مرغوب و با کیفیت

قابلیت چاپ پرینتر لیزری اداری برادر HL-L2370DN به صورت سیاه و سفید است در نتیجه تونر کارتریج مصرفی این پرینتر لیزری، تونرکارتریج TN-2410 با ظرفیت 1200 چاپ و تونر کارتریج TN-2420 با ظرفیت 3000 چاپ خواهد بود. لازم به ذکر است استفاده از این مدل تونرکارتریج با کیفیت در چاپگر برادر HL-L2370DN باعث شده تا اسناد و مدارک چاپ شده با استفاده از این محصول دارای کیفیت و ماندگاری برای مدت زمان طولانی باشند.

پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L3270DN

  • برقراری اتصال به صورت با سیم و بی سیم

از روش های برقراری اتصال پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L2370DN به صورت با سیم اتصال با استفاده از پورت USB 2 می باشد. شما می توانید فایل های مورد نظر خود را روی فلش مموری کپی کنید و سپس بعد از اتصال فلش مموری به پرینتر با استفاده از پورت USB 2 فایل مورد نظرتان را پرینت بگیرید.

برقراری اتصال به صورت با سیم و بی سیم

از دیگر روش های برقراری اتصال در این دستگاه پرینتر لیزری اتصال با استفاده از اپلیکیشن هایی نظیر Airprint،Cortado ،Cloud print ،iprint scan ،Brother print service plugin  وMopria  خواهد بود. در این روش از اتصال شما ابتدا نرم افزار مورد نظر را روی گوشی موبایل خود نصب می کنید و بعد از وصل شدن به پرینتر Brother HL-L3270DN تصاویر مورد نظر خود را چاپ می کنید.

  • مجهز به مجموعه سخت افزاری قوی

پرینتر لیزری مشکی رومیزی برادر HL-L2370DN دارای مجموعه سخت افزاری قوی است که هنگام استفاده از آن دچار هیچگونه هنگی و یا اختلالی نخواهید شد. هم چنین این پرینتر دارای حافظه داخلی 64 مگابایت نیز می باشد. پرینتر سیاه و سفید برادر مدل Brother HL-L2370DN در ابعاد 438*283*519 میلی متر و وزن 7.2 کیلوگرم ساخته شده است. طراحی این محصول نیز به صورت رومیزی است.

مجهز به مجموعه سخت افزاری قوی

جمع بندی

به طور کلی اگر به دنبال محصولی با کیفیت و خوش ساخت برای چاپ با اسناد و مدارک خود با سرعت بسیار مطلوب و کیفیت چاپ بالا هستید، پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L2370DN انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

چنانچه قصد خرید پرینتر رومیزی برادر 2370DN را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L3270DN

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 

پاور بانک راوپاور RP-PB078

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع موبایل و تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: 2 عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB078

شاید برایتان پیش آمده باشد که در حین یک مکالمه مهم یا انجام تراکنش بانکی ناگهان شارژ گوشی تان تمام شده است! به خصوص اگر در بیرون از منزل یا محل کارتان این اتفاق بیفتد، ممکن است با مشکلاتی جدی مواجه شوید! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا پاوربانک راوپاور RP-PB078 را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید! این پاوربانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دستگاه های بلوتوثی، دوربین دیجیتال و... بهره برد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB078

  • قابلیت حمل فوق العاده آسان!

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر تنها 16 میلی متر ضخامت دارد و با وزن 210 گرم روانه بازار شه است. از این جهت شما می توانید به آسانی آن را در کیف یا حتی جیب لباس خود گذاشته و مانند یک گوشی موبایل آن را حمل کنید! پس در هر لحظه از طول روز و در هر مکانی که حضور داشتید و شارژ گوشی تان تمام شد، شارژر همراه راوپاور RP-PB078 در دسترس شما خواهد بود.

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع موبایل و تبلت

همان طور که اشاره شد، پاور بانک جیبی راوپاور RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت عرضه شده است. این میزان ظرفیت برای 3.3 بار شارژ کردن آیفون هشت، 2.2 بار آیفون X، 2 بار شارژ کردن سامسونگ S8 و 0.7 بار شارژ کردن آیپد ایر کفایت می کند. بنابراین با خرید پاور بانک گوشی موبایل راوپاور مدل RP-PB078 و استفاده از آن قادر به شارژ کردن انواع گوشی موبایل و تبلت خواهید بود.

ظرفیت مناسب برای شارژ انواع موبایل و تبلت

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • دارای یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB-C

پورت های پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر شامل یک پورت ورودی MicroUSB، یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB-C می شود. پس شما می توانید با استفاده از این شارژر همراه دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید.

شدت جریان خروجی پورت USB پاور بانک 10 هزار میلی آمپر راوپاور RP-PB078 برابر با 2.4 آمپر است. این پورت با فناوری iSmart هم سازگار بوده و شدت جریان خروجی را متناسب با ظرفیت دستگاه متصل به آن تنظیم می کند. این ویژگی به افزایش طول عمر باتری دستگاه متصل به پاوربانک کمک زیادی می کند.

دارای یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB-C

پورت USB-C پاور بانک جیبی کوچک راوپاور مدل RAVpower RP-PB078 نیز دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر است و سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که در صورت اتصال هم زمان دو دستگاه مختلف به پاوربانک گوشی راوپاور RP-PB078، شدت جریان خروجی پورت های آن در مجموع برابر با 3.1 آمپر خواهد بود.

  • امکان شارژ باتری پاوربانک در کمتر از 4 ساعت

شما می توانید از هر دو پورت MicroUSB و USB-C موجود بر روی بدنه پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای شارژ باتری آن به صورت هم زمان بهره ببرید. در این حالت این پاور بانک در کمتر از 4 ساعت شارژ می شود که سرعت بسیار مناسبی به نظر می رسد! باید به این نکته اشاره کنیم که شدت جریان ورودی پورت MicroUSB پاوربانک گوشی آیفون راوپاور RP-PB078 برابر با 2 آمپر و شدت جریان ورودی پورت USB-C آن برابر با 3 آمپر است. همچنین شما می توانید از طریق نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه، از میزان شارژ باتری پاوربانک مطلع شوید.

امکان شارژ باتری پاوربانک در کمتر از 4 ساعت

جمع بندی

در مجموع می توان پاور بانک گوشی موبایل راوپاور RP-PB078 را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، سرعت عالی در شارژدهی، مجهز بودن به پورت ورودی/ خروجی از نوع USB Type C، ضخامت بسیار کم و پشتیبانی از فناوری تخصیص شارژ هوشمند iSmart یک انتخاب ایده آل برای شارژ انواع موبایل و تبلت دانست.

شما می توانید برای دریافت قیمت پاور بانک جیبی راوپاور RP-PB078 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما برای خرید انواع پاوربانک موجود در بازار با بهترین قیمت هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

دستگاه کپی کانن Canon 525iF II

 

دستگاه کپی کانن 525iF II

نوع: سیاه و سفید، ایستاده
زمان تهیه اولین کپی: 6 ثانیه
سرعت کپی: 45 برگ در دقیقه
وضوح چاپ: 600*600 dpi

معرفی و بررسی دستگاه کپی کانن 525iF II

یکی از کمپانی های معتبر در زمینه تولید و ارائه دستگاه کپی چند کاره و با کیفیت شرکت کانن است. این کمپانی توانسته با ارائه دستگاه کپی مدل 525iF به مصرف کنندگان تا حدودی از پس نیاز های آنها بر بیاید. دستگاه کپی کانن Canon 525iF II با قابلیت های کپی، پرینت، اسکن و فکس بسیار مناسب برای استفاده در ادارات، مدارس، دفاتر تکثیر و چاپ با حجم کاری زیاد می باشد. برای آشنایی بیشتر با دیگر قابلیت های دستگاه کپی چهار کاره کانن 525iF با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی دستگاه کپی کانن 525iF II

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن 525iF II

  • ارائه بیشترین تعداد کپی در کوتاه ترین زمان ممکن

اگر برای رفع نیاز های خود در محل کارتان به محصولی کاربردی و با کیفیت نیاز دارید، دستگاه کپی کانن 525iF می تواند محصولی کارآمد برای شما باشد. این دستگاه فتوکپی در مدت زمان یک دقیقه تعداد 50 کپی را به صورت سیاه و سفید به شما ارائه دهد. همچنین دستگاه فتوکپی کانن 525iF II می تواند اولین کپی را بعد از مدت زمان 5 ثانیه به شما ارائه دهد، در نتیجه می توانید روی این دستگاه کپی چند کاره برای انجام کار با سرعت عمل بالا حساب کنید.

  • مناسب برای حجم کاری بسیار زیاد

دستگاه کپی چند کاره کانن 525iF II می تواند تعداد 9999  برگ کپی را به صورت متوالی به شما ارائه دهد پس برای حجم کاری سنگین و زیاد کاملا جوابگوی نیازهای شما می باشد. هم چنین  بزرگنمایی اسناد و مدارک کپی شده با استفاده از دستگاه کپی اداری کانن مدل Canon 525iF II بین 25 تا 400 درصد خواهد بود. امکان کپی اسناد و مدارک شما در حالت دورو نیز در این دستگاه وجود دارد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن 525iF II

  • رزولوشن بسیار مطلوب در چاپ اسناد و مدارک شما

سرعت چاپ در دستگاه کپی پشت رو زن کانن 525iF II همانند سرعت کپی این محصول 55 برگ در دقیقه می باشد. هم چنین این دستگاه فتوکپی می تواند فایل های شما را با فرمت های متنوعی از جمله PDF ،TIFF ،JPEG ،EPS وXPS با رزولوشن 600*1200 dpi پرینت بگیرد و به شما ارائه دهد. لازم به ذکر است که دستگاه کپی سیاه و سفید اداری کانن مدل 525iF II دارای قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت دورو نیز خواهد بود.

  • امکان اسکن سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو و دو رو

 اگر برای اسکن اسناد و مدارک خود به صورت تمام رنگی در حالت یک رو و دورو به یک اسکنر تخت با کیفیت نیازمندید، دستگاه کپی چند کاره کانن 525iF انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول می تواند اسناد و مدارک شما را به صورت سیاه و سفید و رنگی در حالت یک رو و دورو اسکن کند. سرعت اسکن در حالت یک رو در این دستگاه برابر با 50 اسکن در دقیقه و سرعت اسکن دورو در این دستگاه 100 اسکن در دقیقه می باشد.

امکان اسکن سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو و دو رو

  • برای انجام فکس روی این دستگاه حساب کنید!

علاوه بر قابلیت کپی، پرینت و اسکن، دستگاه کپی سیاه و سفید کانن مدل Canon 525iF II دارای قابلیت فکس نیز می باشد. این محصول می تواند اسناد و مدارک را به صورت یک رو و دورو فکس کند. سرعت فکس در این دستگاه کپی در حالت G3 برابر با 14.4 کیلو بایت بر ثانیه و در حالت Super G3 برابر با 33.6 کیلو بایت بر ثانیه می باشد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon 525iF II

  • استفاده از مواد مصرفی مرغوب و با کیفیت برای چاپ 

اسناد و مدارک چاپ و یا کپی شده با استفاده از دستگاه کپی Canon 525iF II به صورت سیاه و سفید چاپ می شوند. در نتیجه تونرکارتریج این دستگاه، یک مدل تونرکارتریج مشکی رنگ با ظرفیت 51.500 چاپ و شناسه T03 خواهد بود. در نتیجه برای مدت زمان طولانی نیازی به تعویض تونر کارتریج مصرفی این دستگاه نخواهید داشت. هم چنین اسناد و مدارک چاپ شده با آن دارای ماندگاری برای مدت زمان طولانی خواهند بود.

  • ظرفیت کاغذ مطلوب

دستگاه کپی ایستاده کانن 525iF II مجهز به یک سینی کاغذ با ظرفیت 550 برگ و یک سنی کاغذ چند منظوره با ظرفیت 100 برگ می باشد که ظرفیت استاندارد آن در مجموع 650 برگ است. البته قابلیت افزایش ظرفیت کاغذ این محصول تا 3300 برگ با استفاده از سینی های کاغذ اضافی نیز وجود دارد. لازم به ذکر است تهیه سینی های کاغذ اضافی روی قیمت دستگاه کپی موثر می باشد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon 525iF II

این محصول دارای قابلیت کپی و چاپ اسناد روی انواع مختلف کاغذ از جمله کاغذ ساده، نازک، بازیافتی، رنگی، سنگین، لیبل، باند و از پیش چاپ شده خواهد بود. هم چنین می تواند وزن کاغذ بین 60 تا 135 گرم را به راحتی تحمل کند. در ضمن قابلیت چاپ روی اندازه های مختلف کاغذ از جمله A4 ،A5 ،A6 را نیز دارد.

دستگاه کپی کانن Canon 525iF II

  • امکان اتصال با استفاده از پورت های متنوع

دستگاه کپی کانن Canon 525iF II دارای قابلیت اتصال با استفاده از پورت USB 2 وUSB Host  و کابل LAN می باشد. شما می توانید با استفاده از پورت USB 2 دستگاه را به کامپیوتر و لپ تاپ متصل کنید. هم چنین می توانید با استفاده از پورت USB Host فایل مورد نظرتان را روی فلش مموری کپی کنید و فلش مموری را به دستگاه متصل کنید. پس از آن فایل مورد نظرتان را به صورت مستقیم (بدون استفاده از کامپیوتر) پرینت بگیرید. لازم به ذکر است که دستگاه کپی سیاه و سفید ایستاده کانن 525iF II قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز نسخه 7،8  و10 را دارد. این محصول مجهز به مجموعه سخت افزاری قوی است و امکان ایجاد هیچگونه اختلال یا هنگی در آن وجود ندارد. ضمنا دستگاه کپی چند کاره کانن 525iF II دارای حافظه داخلی 30 GB است.

امکان اتصال با استفاده از پورت های متنوع

  • دارای صفحه نمایش لمسی و هوشمند

اگر در کار با این دسته از ماشین های اداری مبتدی هستید، دستگاه کپی525iF  کانن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این محصول مجهز به یک صفحه نمایش 10 اینچی لمسی است که کار با دستگاه را بسیار آسان می کند. با استفاده از این صفحه نمایش شما می توانید به راحتی تظیمات مورد نظرتان را روی دستگاه اعمال کنید.

جمع بندی

در مجموع اگر به محصولی با کیفیت و کاربردی نیاز دارید که بتواند به راحتی پاسخگوی نیاز های شما برای حجم کاری زیاد باشد، دستگاه کپی کانن Canon 525iF II انتخاب مناسبی است و می تواند به خوبی جوابگوی نیاز های شما باشد. چنانچه قصد خرید بهترین دستگاه کپی برای مدارس،  انتشارات، دفتر فنی و مکان هایی از این دسته را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB180

 

اسکناس شمار نامی تراز DB180

سرعت شمارش:  1000 برگ در دقیقه 
تشخیص اسکناس جعلی: دارد

معرفی پول شمار نامی تراز DB180

از جمله دستگاه های اسکناس شمار موجود در بازار باید به اسکناس شمار مدل DB180 اشاره کنیم که محصولی خوش ساخت از شرکت نامی تراز است و برای استفاده در ادارات، شرکت ها، مؤسسات مالی و بانک ها انتخاب ایده آلی می باشد. این دستگاه با انواع اسکناس های رایج در کشور سازگار است و از ویژگی هایی مانند سرعت شمارش بسیار مطلوب، قابلیت تشخیص اسکناس جعلی و مجهز بودن به صفحه نمایش 4 رقمی بهره می برد. پس اگر قصد خرید دستگاه اسکناس شمار دارید و در جستجوی محصولی با دوام و خوش ساخت هستید، اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB180 را مد نظر داشته باشید.

معرفی پول شمار نامی تراز DB180

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB180

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

بدنه و شاسی پول شمار نامی تراز DB180 از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. این دستگاه شمارنده پول در ابعاد 275 * 227 * 195 میلی متر و وزن 6.2 کیلوگرم عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که اسکناس شمار رومیزی نامی تراز DB180 به گونه ای طراحی شده تا در هنگام شمارش اسکناس کمترین میزان لرزش را داشته باشد. در مجموع با توجه به قیمت دستگاه پول شمار رومیزی نامی تراز DB180 می توان کیفیت ساخت آن را ایده آل ارزیابی کرد.

  • سرعت شمارش بسیار مطلوب

مخزن ورودی و خروجی اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB180 هر یک گنجایش 200 اسکناس را دارد و شما می توانید اسکناس هایی در ابعاد 50*100 میلی متر تا 100*185 میلی متر و ضخامت 0.06 تا 0.12 میلی متر را جهت شمارش در این دستگاه قرار دهید. نکته قابل ذکر در رابطه با پولشمار نامی تراز DB180 سرعت شمارش آن است که برابر با 1000 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای مصارف روزمره کاملاً مناسب به نظر می رسد و باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود.

سرعت شمارش بسیار مطلوب

  • مجهز به نمایشگر 4 رقمی و نمایشگر مشتری

صفحه نمایش دستگاه اسکناس شمار نامی تراز مدل Nami Taraz DB180 از نوع چهار رقمی است و شما را از تعداد اسکناس های شمارش شده مطلع می کند. این دستگاه به نمایشگر دوم نیز مجهز است که برای نمایش تعداد اسکناس ها به مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی بدنه اسکناس شمار رومیزی مدل DB180 تعداد 20 دکمه کنترلی نیز تعبیه شده که در استفاده راحت تر از دستگاه به شما کمک می کند.

  • قابلیت تشخیص اسکناس های جعلی

علاوه بر شمارش، دستگاه شمارش پول نامی تراز DB180 برای تشخیص اسکناس های جعلی نیز قابل استفاده است و برای این منظور به حسگر UV مجهز شده است. همچنین این دستگاه توانایی تشخیص اسکناس های کهنه، نصفه و به هم چسبیده را نیز دارد. در این حالت اسکناس شمار نامی تراز مدل DB180 عمل شمارش را متوقف کرده و با علائم هشدار شما را از این موضوع مطلع می کند. بلافاصله پس از برداشتن اسکناس جعلی یا مخدوش، دستگاه عمل شمارش را به طور اتوماتیک آغاز می کند. لازم به ذکر است که اسکناس شمار DB180 نامی تراز قابلیت بسته بندی اسکناس های شمارش شده در تعداد دلخواه را نیز داراست.

قابلیت تشخیص اسکناس های جعلی

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که ولتاژ ورودی پول شمار Nami Taraz DB180 برابر با 220 ولت و توان مصرفی آن برابر با 50 وات است. از این جهت می توان آن را دستگاهی کم مصرف دانست.

جمع بندی

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB180 از قابلیت شمارش انواع اسکناس های رایج در کشور برخوردار بوده و از سرعت شمارش بسیار مطلوبی بهره می برد. این دستگاه از قابلیت تشخیص اسکناس های جعلی هم برخوردار است و یک دستگاه پرکاربرد در مغازه ها، ادارات، شرکت ها و مؤسسات مالی به شمار می آید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید دستگاه پول شمار نامی تراز DB180 را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول یا دیگر  تجهیزات فروشگاهی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB180

مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RP8601K

 

مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو RP8601K

سایز صفحه نمایش: 86 اینچ
رزولوشن: UHD 3840*2160 پیکسل
کنتراست: 1200:1

معرفی مانیتور تاچ 86 اینچ بنکیو RP8601K

امروزه مانیتور لمسی به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد برای مصارف آموزشی و استفاده در جلسات اداری شناخته می شود و بسیاری از مراکز ترجیح می دهند تا به جای استفاده از روش های سنتی مانند تخته و گچ، وایت برد، برد هوشمند و ویدئو پروژکتور از مانیتور لمسی برای ارائه مطالب به مخاطبان بهره ببرند. از جمله مانیتورهای لمسی با کیفیت و خوش ساخت موجود در بازار باید به مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RP8601K اشاره کنیم که در ابعاد 86 اینچ عرضه شده و کارایی بالایی در کلاس های آموزشی و جلسات اداری دارد. این نمایشگر لمسی از قابلیت نمایش تصاویر با وضوح 4K برخوردار بوده و از فناوری چند لمسی پشتیبانی می کند. در ادامه بیشتر به معرفی مانیتور تاچ 86 اینچ بنکیوRP8601K  و بررسی مشخصات آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی مانیتور تاچ 86 اینچ بنکیو RP8601K

قابلیت ها و مشخصات فنی نمایشگر لمسی 86 اینچ BenQ RP8601K

  • ارائه تصاویری با کیفیت 4K!

از لحاظ کیفیت تصاویر نمایشگر لمسی 86 اینچ BenQ RP8601K انتظارات شما را به طور کامل برآورده می کند! این مانیتور لمسی با رزولوشن 3840*2160 پیکسل ارائه شده و تصاویر آن از وضوح 4K برخوردارند. از این جهت حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز به شکلی کاملاً با کیفیت توسط مانیتور لمسی 86 اینچ بنکیو RP8601K به نمایش درمی آیند. همچنین این مانیتور تاچ اسکرین دارای شدت روشنایی 400 cd/m2 و نسبت کنتراست 1200:1 است و برای استفاده در کلاس های روشن و پُرنور مناسب به نظر می رسد. ضمن اینکه متن ها و نمودارهای نمایش داده شده توسط مانیتور لمسی هوشمند بنکیو RP8601K دارای میزان خوانایی قابل توجهی هستند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این مانیتور لمسی دارای زاویه دید 178 درجه عمودی و افقی است و محتوای در حال نمایش بر روی آن برای تمامی افراد حاضر در کلاس یا اتاق جلسه قابل مشاهده خواهد بود.

قابلیت ها و مشخصات فنی نمایشگر لمسی 86 اینچ BenQ RP8601K

  • سازگاری با نرم افزار EZWrite 5

مانیتور لمسی آموزشی بنکیو مدل BenQ RP8601K 86 با سیستم نرم افزاری EZWrite 5 سازگار است و تمامی امکانات لازم برای یادداشت مطالب با رنگ ها و تنظیمات مختلف را برای شما فراهم می آورد. این نرم افزار امکان دسترسی مدرسان، دانش آموزان و افراد حاضر در جلسات اداری به سیستم ابری برای به اشتراک گذاری فایل های مختلف را فراهم می آورد. این قابلیت که تحت عنوان EZWrite Cloud Whiteboard شناخته می شود، امکان مشارکت مخاطبان در روند برگزاری کلاس و جلسه اداری را فراهم می آورد و دسترسی به فایل های مختلف را برای تمامی افراد امکان پذیر می کند. علاوه بر این، شما می توانید از نرم افزار EZWrite 5 در حالت Sticky Notes استفاده کرده و از حالت گرافیکی مشابه با برگه های یادداشت چسبان بهره مند شوید! این نرم افزار دارای نوار ابزار شناور نیز هست که استفاده از آن را برای شما بسیار آسان می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت مانیتور لمسی بنکیو RP8601K را ایده آل ارزیابی کرد.

سازگاری با نرم افزار EZWrite 5

از دیگر مشخصات کاربردی مانیتور لمسی 4k بنکیو RP8601K باید به مجهز بودن آن به قابلیت X-Sign Broadcast اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت افراد حاضر در کلاس یا جلسه می توانند پیام ها، فایل های ویدئویی و عکس های مورد نظر خود را به مانیتور ارسال کرده و آنها را به نمایش درآورند! این ویژگی باعث هر چه تعاملی تر شدن محیط کلاس و جلسه کاری شما می شود.

  • امکان یادداشت بر روی تصاویر با دستخط طبیعی افراد

از لحاظ قدرت تشخیص و دقت در تشخیص نقاط لمس شده نیز مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیوBenQ RP8601K  دستگاهی کارآمد است و عملکردی سریع و روان را به شما ارائه می دهد. این مانیتور لمسی آموزشی از امکان چند لمسی برخوردار بوده و قادر به تشخیص 20 نقطه لمس شده به صورت هم زمان است. این ویژگی امکان کار گروهی بر روی مسائل را برای افراد حاضر در کلاس درسی یا جلسه اداری فراهم می آورد. ضمن اینکه مانیتور لمسیRP8601K  بنکیو از قابلیت تشخیص هوشمند دستخط برخوردار است و امکان یادداشت با دستخط طبیعی را در اختیار شما می گذارد. از دیگر امکانات این مانیتور لمسی می توان به امکان یادداشت با قلم دوتایی اشاره کرد که باعث یادداشت با دو رنگ متفاوت به صورت هم زمان می شود. همچنین می توان از قلم مانیتور 86 اینچ تاچ اسکرین بنکیو مدل RP8601K در حالت Brush بهره برد که به خصوص در کلاس های نقاشی و هنر کاربرد بالایی دارد.

امکان یادداشت بر روی تصاویر با دستخط طبیعی افراد

مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RP8601K

  • مناسب برای استفاده های طولانی مدت

در نمایشگر لمسی 86 اینچ بنکیو مدل RP8601K از فناوری های کاربردی در زمینه کاهش اشعه های مضر برای چشم استفاده شده و به همین دلیل نگاه کردن های طولانی مدت به آن آسیبی به چشم افراد وارد نمی کند. صفحه این صفحه نمایش لمسی به صورت مات طراحی شده و انعکاس تصاویر و نور محیط بر روی آن مشاهده نمی شود. باید به این نکته اشاره کنیم که بر روی صفحه تاچ اسکرین بنکیو RP8601K از شیشه نشکن 4 میلی متری استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد.

مناسب برای استفاده های طولانی مدت

  • مشخصات پورت های ارتباطی

برای اتصال مانیتور تاچ اسکرین بنکیو RP8601K  به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون و... کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. برای این منظور بر روی بدنه این مانیتور لمسی سه پورت HDMI 2.0، VGA، سریال و RJ45 تعبیه شده است. همچنین صفحه نمایش لمسی بنکیو RP8601K دارای شش پورت USB (5 پورت از نوع USB 2.0 و یک پورت از نوع USB 3.0) است که از طریق آنها می توانید فلش مموری خود را به دستگاه اتصال داده و عکس ها و ویدئوهای ذخیره شده بر روی آن را به نمایش درآورید.

مانیتور لمسی هوشمند بنکیو RP8601K به دو اسپیکر داخلی 16 واتی نیز مجهز است و صدای نسبتاً رسا و واضحی را به شما ارائه می دهد. در صورت نیاز به صدای قوی تر می توانید از طریق ورودی صدا و پورت MIC تعبیه شده بر روی این مانیتور لمسی، اسپیکر خارجی یا میکروفون خود را به آن متصل کنید.

مشخصات پورت های ارتباطی

جمع بندی

در مجموع مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RP8601K با توجه به مشخصاتی مانند نمایش تصاویر با وضوح 4K، پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، سازگاری با نرم افزار EZWrite 5، اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق پورت های ارتباطی کاربردی و ابعاد 86 اینچی یک انتخاب ایده آل برای استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات شرکتی محسوب می شود.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید نمایشگر لمسی بنکیو RP8601K را دریافت کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در رابطه با ویژگی های این محصول، می توانید از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RP8601K

تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511

 

تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511

تعداد خطوط: یک عدد
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، تک سطری

معرفی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511

تلفن سانترال مدل KX-NT511 یکی از تلفن های تحت شبکه تولید شرکت معتبر پاناسونیک است که برای استفاده در ادارات و شرکت های کوچک با تعداد کارمندان کم گزینه مناسبی به شمار می آید. این دستگاه تلفن سانترال امکان برقراری تماس به صورت VOIP را فراهم می آورد و از جمله ویژگی های آن می توان به مجهز بودن به سه دکمه قابل برنامه ریزی، ارائه صدای HD و کیفیت عالی بلندگوی دیجیتال دو طرفه اشاره کرد. پس اگر قصد خرید تلفن سانترال برای مصارف روزمره در شرکت یا سازمان محل کار خود را دارید، می توانید بر روی تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511 حساب ویژه ای باز کنید!

معرفی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511

مشخصات فنی تلفن سانترال Panasonic KX-NT511

  • مناسب برای استفاده در داخلی های IP

تلفن سانترال Panasonic KX-NT511 به دو پورت اترنت مجهز است و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی بهره برد. همان طور که اشاره شد، این تلفن از امکان برقراری تماس به صورت VOIP برخوردار است. VOIP قابلیتی است که باعث تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و انتقال آنها در بستر شبکه می شود. در این حالت کیفیت و سرعت انتقال سیگنال های صوتی نسبت به حالت عادی بهبود می یابد و شما می توانید به هر یک از داخلی ها یک IP اختصاص دهید. همچنین تلفن دیجیتال سانترال پاناسونیک KX-NT511 از سیستم POE نیز پشتیبانی می کند. بنابراین انرژی مورد نیاز این تلفن از شبکه تأمین می شود و نیازی به استفاده از آداپتور و اتصال آن به برق شهری وجود ندارد.

مشخصات فنی تلفن سانترال Panasonic KX-NT511

  • قابل نصب بر روی دیوار

گوشی تلفن ثابت سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-NT511 در ابعاد 175*159*171 میلی متر و وزن 1.73 کیلوگرم عرضه شده و فضای کمی از میز کار شما را اشغال می کند. شما می توانید از این تلفن هم به صورت رومیزی و هم به صورت دیواری استفاده کنید. قابلیت اتصال به دیوار به خصوص در مکان هایی که فضای کافی بر روی میز وجود ندارد کارایی بالایی پیدا می کند. لازم به ذکر است که تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-NT511 در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود است.

قابل نصب بر روی دیوار

  • ارائه صدای HD

اگر کیفیت مکالمه برایتان اهمیت زیادی دارد، تلفن داخلی سانترال پاناسونیک KX-NT511 برای شما ساخته شده است! این تلفن تحت شبکه از قابلیت ارائه صدا با کیفیت HD برخوردار است و حس مکالمه رو در رو را برای شما به ارمغان می آورد! همچنین تلفن سانترال تحت شبکه پاناسونیک KX-NT511 به یک بلندگوی دیجیتال دو طرفه مجهز است که با حذف اکو، صدایی شفاف و رسا را ارائه می دهد. این ویژگی که بر روی قیمت دستگاه تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511 نیز مؤثر بوده، آن را به دستگاهی کارآمد برای استفاده در کنفرانس ها و جلسات اداری تبدیل کرده است.

ارائه صدای HD

تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511

  • دارای سه کلید قابل برنامه ریزی و صفحه نمایش تک خطی

صفحه نمایش به کار رفته در تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511 از نوع تک خطی (16 کاراکتری) است و از میزان روشنایی قابل توجهی بهره می برد. به طوری که از وضوح آن حتی در اتاق های کاملاً روشن نیز کاسته نمی شود. بر روی این نمایشگر اطلاعاتی مانند تاریخ و ساعت، شماره داخلی فرد تماس گیرنده، منوهای کنترلی و... قابل نمایش است.

در قسمت پایین صفحه نمایش گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511 سه دکمه قابل برنامه ریزی تعبیه شده است که از طریق آنها می توانید با شماره داخلی یا شهری مورد نظر خود به شکلی سریع تماس بگیرید. همچنین این دکمه ها دارای چراغ هایی در رنگ های قرمز و سبز نیز هستند که امکان مدیریت تماس های داخلی و خارجی را به شما می دهد.

تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511

  • امکانات کامل برای مدیریت تماس و مکالمه

از جمله امکاناتی که گوشی تلفن مدیریتی سانترال پاناسونیک KX-NT511 در اختیار شما می گذارد می توان به امکان گزارش گیری از تماس ها (10 تماس ورودی و 5 تماس خروجی)، مجهز بودن به کالر آیدی و 9 کلید میانبر، شماره گیری سریع (تا 100 شماره)، قابلیت انتقال تماس، امکان اتصال به هدست، کلید جستجوی سریع (Navigation Key)، شماره گیری خودکار، تماس مجدد و... اشاره کرد. از این جهت می توان تلفن داخلی سانترال پاناسونیک KX-NT511 را دستگاهی کارآمد برای استفاده های اداری و شرکتی دانست که تمام نیازهای روزمره شما را به خوبی برطرف می کند.

امکانات کامل برای مدیریت تماس و مکالمه

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511 از قابلیت ها و امکانات قابل توجهی برخوردار بوده و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در داخلی های IP است. این تلفن تحت شبکه با باکس سانترال در مدل های پر ظرفیت سری TDE، TDA و NS سازگار بوده و به سه دکمه قابل برنامه ریزی مجهز می باشد. صفحه نمایش تک خطی با روشنایی بالا، ارائه صدای HD در هنگام مکالمه، قابلیت استفاده در کنفرانس ها، مجهز بودن به دو پورت شبکه و پشتیبانی از سیستم POE برخی از ویژگی های کاربردی تلفن دیجیتال سانترال پاناسونیک KX-NT511 هستند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511 را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب تلفن سانترال مورد نظرشان کمک کنید.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511

 

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2511

تعداد خط: یک عدد
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، 1.4 اینچ

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2511

انواع مختلفی از تلفن های بیسیم در بازار موجود است که هریک متناسب با ویژگی هایی که دارد، از قیمت های متفاوتی بهره می برد. اگر قصد خرید تلفن بی سیم با امکانات معمولی و قیمت مناسب را دارید، تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2511 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این تلفن دارای یک گوشی است و از یک خط تلفن پشتیبانی می کند. از جمله امکاناتی که تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 در اختیار شما می گذارد می توان به کالر آیدی، اسپیکر، شارژدهی مناسب باتری و مجهز بودن به دفترچه تلفن اشاره کرد.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2511

مشخصات فنی گوشی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG2511

  • سبک، جمع و جور، خوش ساخت

از لحاظ ظاهری می توان گوشی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG2511 را شبیه به دیگر تلفن های میان رده برند پاناسونیک دانست. این گوشی تلفن از یک پایه با ابعاد 98*54*121 میلی متر و یک گوشی با ابعاد 48*159*32 میلی متر تشکیل شده و یکی از تلفن های بیسیم جمع و جور موجود در بازار به حساب می آید. به طوری که می توان بر روی آن حتی برای استفاده در فضاهای محدود هم حساب باز کرد. ضمن اینکه تلفن بیسیم رومیزی پاناسونیک KX-TG2511 دارای وزن 130 گرم است و باعث خستگی دست شما در هنگام مکالمه های طولانی مدت نمی شود.

بر روی پنل گوشی تلفن پاناسونیک مدل Panasonic KX-TG2511 یک صفحه نمایش 1.4 اینچی نیز تعبیه شده که اطلاعاتی مانند شماره تماس گیرنده، میزان شارژ باتری و آنتن دهی گوشی را نمایش می دهد.

مشخصات فنی گوشی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG2511

  • امکان ذخیره 50 شماره در دفترچه تلفن

شما می توانید تا 50 شماره مختلف را در حافظه گوشی تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک KX-TG2511 ذخیره نمایید. در این حالت در لحظه دریافت تماس جدید، اطلاعات فرد ذخیره شده در دفترچه تلفن از طریق قابلیت کالر آیدی بر روی نمایشگر نشان داده می شود. همچنین دفترچه تلفنِ این دستگاه کمک زیادی به شما در هنگام شماره گیری و پیدا کردن شماره مورد نظرتان می کند. توجه داشته باشید که تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TG2511 فاقد امکاناتی مانند منشی تلفنی، مسدود کردن شماره و... بوده و برای مصارف روزمره و معمولی روانه بازار شده است.

امکان ذخیره 50 شماره در دفترچه تلفن

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511

  • قابلیت مکالمه به میزان 18 ساعت با یک بار شارژ

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 به دو باتری قلمی AAA برای عملکرد نیاز دارد که با یک بار شارژ آنها می توانید از 18 ساعت مکالمه مداوم بهره مند شوید. همچنین شارژ کامل این باتری ها برای 170 ساعت روشن نگه داشتن تلفن در حالت آماده به کار کفایت می کند. تلفن بی سیم رومیزی پاناسونیک KX-TG2511 از استفاده در حالت اکو نیز پشتیبانی می کند که در این حالت مصرف انرژی آن کاهش می یابد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی تلفن پاناسونیک KX-TG2511 دارای برد داخلی 50 متر و برد خارجی 300 متر است و کارایی بالایی در منازل و محیط هایی اداری دارد. همچنین فرکانس این تلفن برابر با 1.9 گیگاهرتز است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند تداخل امواج با دیگر دستگاه های بیسیم موجود در محیط مواجه نمی شوید. از این جهت می توان از کیفیت بسیار مطلوب و وضوح بالای صدای تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG2511 اطمینان داشت.

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511

  • دارای امکانات مناسب برای مصارف روزمره

از دیگر امکانات و قابلیت های تلفن KX-TG2511 پاناسونیک باید به مجهز بودن آن به 10 زنگ مختلف، امکان شماره گیری مجدد، امکان مکالمه از طریق اسپیکر، ذخیره 10 تماس آخر در حافظه کالر آیدی جهت شماره گیری سریع، امکان برگزاری کنفرانس، استفاده در حالت شب (Night Mode) و... اشاره کرد. در مجموع با توجه به قیمت گوشی تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک KX-TG2511 می توان کارایی آن برای مصارف روزمره را ایده آل ارزیابی کرد.

دارای امکانات مناسب برای مصارف روزمره

جمع بندی

با استفاده از تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 از صدایی شفاف و واضح بهره مند شده و مکالمات روزمره خود را با بالاترین کیفیت انجام دهید. این تلفن رومیزی که از سری تلفن های بیسیم میان رده برند پاناسونیک محسوب می شود، از قابلیت هایی مانند کالر آیدی، دفترچه تلفن 50 شماره ای، شارژدهی 18 ساعته باتری و کیفیت ساخت بسیار مطلوب بهره می برد و یک گزینه ایده آل برای مصارف خانگی و اداری به شمار می آید.

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید گوشی تلفن رومیزی و دریافت قیمت آن از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین می توانید برای سفارش اینترنتی این محصول یا ثبت نظرات خود درباره آن به سایت شرکت ایده برتر مراجعه فرمایید.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192

 

دستگاه های سازگار: KX-TDA100, KX-TDA200, KX-TDA600, KX-TDE100, KX-TDE200, KX-TDE600
تعداد خطوط: 2 کانال اپراتور گویا، 2 کانال پیغام گیر

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192

حتماً تا به حال در هنگام برقراری تماس با شرکت ها و سازمان های مختلف با پاسخگویی تماس توسط اپراتور گویا مواجه شده اید. در این حالت شما می توانید با شماره گیری شماره داخلی به صورت خودکار به بخش مربوطه متصل شده و در کمترین زمان ممکن با فرد مورد نظر خود صحبت کنید. همچنین سیستم تلفن گویا برای صاحبان شرکت ها و سازمان ها نیز کارایی بالایی دارد و باعث صرفه جویی در هزینه ها برای استخدام نیروی انسانی می شود. برای اینکه از سیستم تلفن گویا بر روی باکس سانترال مورد نظر خود بهره مند شوید، باید از کارت های دیزا بر روی آن استفاده کنید. کارت دیزا یکی از انواع کارت سانترال است که با استفاده از آن می توانید سبب توسعه دستگاه خود شوید.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192

  • پشتیبانی از دو کانال تلفن گویا

از جمله کارت های دیزای موجود در بازار باید به کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192 اشاره کنیم که از دو کانال اپراتور گویا به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. به این صورت که با استفاده از آن می توانید از قابلیت تلفن گویا بر روی 2 خط شهری بهره مند شوید. همچنین کارت تلفن گویا سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDA0192 پیغام گیر نیز دارد و می توان از آن برای ضبط حداکثر 250 پیغام به مدت 120 دقیقه استفاده کرد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت کارت دیزا سانترال پاناسونیک KX-TDA0192 را کاملاً ایده آل دانست.

پشتیبانی از دو کانال تلفن گویا

  • امکان نصب بر روی کارت آپشنال TDA0190

کارت سانترال KX-TDA0192 پاناسونیک از قابلیت نصب بر روی کارت آپشنال TDA0190 برخوردار است. در واقع برای استفاده از این کارت دیزا سانترال ابتدا باید کارت TDA0190 را تهیه کنید. لازم به ذکر است که کارت سانترال آپشنال TDA0190 بر روی دستگاه های KX-TDA100، KX-TDA200، KX-TDA600، KX-TDE100، KX-TDE200 و KX-TDE600 قابل نصب می باشد که از جمله دستگاه های پرظرفیت شرکت پاناسونیک به شمار می آیند. حتماً در هنگام خرید کارت سانترال به سازگاری آن با مدل دستگاه خود توجه داشته باشید. چرا که هر باکس سانترال دارای اسلات های مخصوص برای نصب کارت های خاصی است و از هر نوع کارتی نمی توان در هر باکسی استفاده کرد.

امکان نصب بر روی کارت آپشنال TDA0190

جمع بندی

با استفاده از کارت دیزا پاناسونیک KX-TDA0192 از قابلیت تلفن گویا بر روی خطوط شهری محل کار خود بهره مند شده و برقراری تماس با واحدهای مختلف شرکت یا سازمان را برای تماس گیرندگان آسان تر کنید. این کارت همچنین نقش مهمی در کاهش هزینه ها دارد و شما را از استخدام نیروی انسانی برای پاسخگویی به تماس های تلفنی بی نیاز می کند. کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192 از دو کانال اپراتور گویا و دو کانال پیغام گیر به صورت هم زمان پشتیبانی می کند و جهت استفاده باید بر روی کارت سانترال آپشنال مدل TDA0190 نصب شود.

چنانچه قصد خرید کارت سانترال تلفن گویا را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت کارت سانترال و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0180

 

کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA0180

دستگاه های سازگار: KX-TDA100, KX-TDA200, KX-TDE100, KX-TDE200
تعداد خطوط: 8 کانال خط شهری LCOT8

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0180

یک یا دو خط تلفن شهری اغلب پاسخگوی نیازهای شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ نیست. به همین دلیل کارت های سانترال ارتقا دهنده خطوط شهری طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کرده است. کارت سانترال قطعه ای است که بر روی باکس سانترال نصب می شود و سبب ارتقای ظرفیت ها یا اضافه شدن قابلیت های جدیدی به آن می شود. لازم به ذکر است که باکس سانترال علاوه بر امکان افزایش خطوط شهری، امکانات دیگری مانند راه اندازی خطوط داخلی، کالر آیدی، اپراتور گویا و... را نیز برای شما فراهم می آورد که برای بهره مندی از آنها باید از کارت های مختلف استفاده کنید.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0180

  • ارتقای ظرفیت خطوط شهری دستگاه سانترال به میزان 8 خط جدید بدون کالر آیدی

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0180 یکی از انواع کارت های موجود در بازار است که با استفاده از آن می توانید ظرفیت خطوط شهری دستگاه سانترال خود را به میزان 8 خط ارتقا دهید. پس می توان این کارت را برای توسعه کسب و کار تلفنی شرکت ها و سازمان هایی که تماس هایی زیادی در طول روز از طرف مخاطبان خود دریافت می کنند، کاملاً مناسب دانست. توجه داشته باشید که کارت توسعه سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDA0180 فاقد قابلیت کالر آیدی به صورت پیش فرض می باشد و برای نمایش شماره تماس گیرنده در لحظه برقراری تماس باید کارت کالر آیدی سانترال KX-TDA0193 بر روی آن به شکل جداگانه نصب شود.

ارتقای ظرفیت خطوط شهری دستگاه سانترال به میزان 8 خط جدید بدون کالر آیدی

  • قابل نصب بر روی سانترال های TDA100-200 و TDE100-200

به طور کلی یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید کارت سانترال باید مورد توجه قرار گیرد، سازگاری آن با مدل دستگاه سانترال است. هر دستگاه سانترال مجهز به اسلات هایی برای نصب کارت های مخصوص به خود است و در صورت عدم سازگاری کارت با دستگاه، کارت شما در آن قابل استفاده نخواهد بود. در رابطه با کارت سانترال KX-TDA0180 پاناسونیک باید به این نکته اشاره کنیم که این کارت در دستگاه های سانترال پاناسونیک در مدل های TDA100، TDA200، TDE100 و TDE200 قابل استفاده است. این دستگاه ها که از جمله دستگاه های سانترال پرظرفیت پاناسونیک به شمار می آیند کارایی بالایی در محیط های شرکتی و سازمان های مختلف دارند. دقت داشته باشید که کارت ارتقا سانترال پاناسونیک KX-TDA0180 بر روی دستگاه های سانترال TDA600 و TDE600 قابل نصب نمی باشد.

قابل نصب بر روی سانترال های TDA100-200 و TDE100-200

جمع بندی

اگر از دستگاه های سانترال پاناسونیک در مدل های TDA100-200 و TDE100-200 در محل کار خود استفاده می کنید، می توانید با نصب کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0180 بر روی آنها از 8 خط شهری آنالوگ جدید بهره مند شوید. توجه داشته باشید که کارت توسعه سانترال پاناسونیک KX-TDA0180 در حالت پیش فرض فاقد قابلیت کالر آیدی است و در صورت نیاز به این قابلیت باید کارت فرعی پاناسونیک TDA0193 بر روی آن نصب شود.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید و دریافت قیمت کارت تلفن سانترال پاناسونیک KX-TDA0180 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و مشخصات این محصول یا دیگر تجهیزات مخابراتی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

صندوق فروشگاهی سهند Sahand S19PCB

 

صندوق فروشگاهی سهند S19PCB

سایز مانیتور: 19 اینچ
نوع صفحه نمایش: TFT LCD (لمسی)

معرفی صندوق فروشگاهی سهند S19PCB

اگر قصد خرید صندوق فروشگاهی دارید و در جستجوی محصولی کامل و کارآمد هستید، صندوق فروشگاهی سهند S19PCB انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این دستگاه صندوق فروشگاهی همراه با پرینتر چاپ فیش، بارکد خوان، کشوی پول و نمایشگر دوم ارائه می شود و یک مجموعه کامل فروشگاهی به شمار می آید. به طوری که می توان بر روی آن برای استفاده در فروشگاه های بزرگ و کوچک، هایپر مارکت ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و... با خیالی راحت حساب باز کرد! برای آشنایی بیشتر با مشخصات صندوق فروشگاهی سهند Sahand S19PCB با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی صندوق فروشگاهی سهند S19PCB

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Sahand S19PCB

  • مجهز به صفحه نمایش لمسی

صفحه نمایش صندوق فروشگاهی Sahand S19PCB از نوع TFT LCD بوده و با ابعاد 19 اینچ عرضه شده است. اما ویژگی مهم و کاربردی صفحه نمایش این صندوق پول فروشگاهی، لمسی بودن آن است. این ویژگی باعث می شود تا سریع تر و راحت تر بتوانید با صندوق کار کنید و با کیفیت بالاتری به ارائه خدمات به مشتریانتان بپردازید. صندوق مکانیزه فروشگاهی سهند S19PCB دارای نمایشگر دوم نیز هست که می توان از آن برای نمایش قیمت کالاها، مبلغ فاکتور و یا پیام های تبلیغاتی به مشتری استفاده کرد.

  • عملکرد سریع، روان و بدون هنگی

شرایطی را تصور کنید که با صف مشتری در پای صندوق در فروشگاه خود مواجه شده اید! در چنین شرایطی اگر صندوق فروشگاهی مورد استفاده شما از کیفیت و کارایی لازم برخوردار نباشد و از سرعت کافی برای پردازش و صدور مبلغ فاکتور بهره نبرد، زمان زیادی از مشتریان شما تلف می شود و چه بسا برخی از آنها با نارضایتی فروشگاه شما را ترک کنند! برای اینکه با این مشکلات مواجه نشوید صندوق پول فروشگاهی سهند S19PCB گزینه قابل اعتمادی برای شما خواهد بود. مجموعه سخت افزاری این صندوق فروشگاهی شامل پردازنده مرکزی اینتل با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، حافظه رم 2 گیگابایت (از نوع DDR3) و حافظه داخلی 320 گیگابایت (از نوع SATA) است که باعث عملکرد سریع، روان و بدون هنگی آن می شوند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت دستگاه صندوق فروشگاهی سهند S19PCB را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Sahand S19PCB

  • قابلیت چاپ فاکتور مشتری از طریق فیش پرینتر

همان طور که اشاره شد، صندوق فروشگاهی سهند Sahand S19PCB به فیش پرینتر نیز مجهز است و از قابلیت چاپ فاکتور مشتری بلافاصله پس از محاسبه مبلغ بهره می برد. فیش پرینتر ارائه شده همراه با این صندوق فروشگاهی از نوع حرارتی بوده و نیازی به استفاده از ریبون یا کارتریج در آن نیست. مواد مصرفی این فیش پرینتر را فقط رول حرارتی مانند کاغذ پوز بانکی یا مشابه آن تشکیل می دهند. لازم به ذکر است که حداکثر عرض کاغذهای قابل استفاده در این چاپگر صندوق فروشگاهی برابر با 58 میلی متر می باشد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که سرعت چاپ فیش پرینتر به کار رفته در صندوق مکانیزه فروش سهند S19PCB برابر با 100 میلی متر در ثانیه است که به شما در ارائه خدماتِ سریع تر به مشتری کمک زیادی می کند.

صندوق فروشگاهی سهند Sahand S19PCB

  • قابلیت اتصال کشوی پول به پرینتر

صندوق فروشگاهی S19PCB سهند به یک کشوی پول الکترونیکی نیز مجهز است که فضای مناسب برای قرار دادن انواع تراول، اسکناس و سکه را برای شما فراهم می آورد. این کشوی پول دارای چهار قسمت برای قرار دادن اسکناس و هشت قسمت برای قرار دادن سکه بوده و کارایی بالایی در محیط های فروشگاهی دارد. شما می توانید کشوی پولِ صندوق فروشگاهی سهند مدل S19PCB را به فیش پرینتر متصل نمایید. در این حالت با هر بار چاپ شدن فاکتور توسط پرینتر، درب کشوی پول به صورت اتوماتیک باز می شود که باعث تسهیل کارهای شما در هنگام دریافت پول از مشتری و ارائه فاکتور به او می گردد.

  • اتصال آسان به انواع تجهیزات فروشگاهی از طریق پورت های ارتباطی کامل

برای اتصال صندوق پول فروشگاهی سهند S19PCB به دیگر تجهیزات فروشگاهی کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! در قسمت پشتی بدنه این صندوق پورت های ارتباطی آن به گونه ای تعبیه شده اند که فضای مناسب برای مدیریت کابل ها برای شما فراهم باشد. از این جهت صندوق فروشگاهی ایرانی سهند S19PCB برای استفاده در هر نوع محیط فروشگاهی به نظر می رسد.

از جمله پورت های ارتباطی صندوق فروشگاهی Sahand S19PCB می توان به پورت های LAN، USB، پارالل، Mic، Audio، خروجی VGA (جهت اتصال به نمایشگر دوم) و خروجی HDMI اشاره کرد.

اتصال آسان به انواع تجهیزات فروشگاهی از طریق پورت های ارتباطی کامل

  • سایر مشخصات

صندوق فروشگاهی سوپر مارکت سهند مدل S19PCB به نرم افزار حسابداری نیز مجهز است که به شما در مدیریت فاکتورها و اطلاعات کالاها کمک زیادی می کند. پس شما با استفاده از این صندوق فروشگاهی نیازی به تهیه و نصب نرم افزار حسابداری به صورت جداگانه نخواهید داشت. ضمن اینکه این دستگاه صندوق فروشگاهی به یک بارکد خوان نیز مجهز است که از قابلیت اسکن بارکدهای تک بعدی (خطی) بهره می برد.

مصرف انرژی بهینه و سروصدای کم از دیگر مشخصات صندوق مکانیزه فروشگاهی سهند مدل Sahand S19PCB است که باعث شده تا این محصول کارایی بالایی در انواع محیط های فروشگاهی داشته باشد.

جمع بندی

با خرید صندوق فروشگاهی سهند Sahand S19PCB دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت خرید فیش پرینتر، بارکد خوان و کشوی پول نخواهید داشت و می توانید از تمامی این تجهیزات فروشگاهی به صورت یکجا بهره مند شوید! این دستگاه صندوق فروشگاهی دارای صفحه نمایش لمسیِ 19 اینچی است و از جمله امکانات آن می توان به عملکرد سریع و روان، قابلیت نمایش مبلغ فاکتور بر روی نمایشگر دوم، مجهز بودن به نرم افزار حسابداری، اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق پورت های کامل موجود بر روی بدنه، سرعت و کیفیت ایده آل فیش پرینتر و امکان اتصال کشوی پول به پرینتر اشاره کرد.

برای اطلاع از نحوه خرید صندوق فروشگاهی با قیمت مناسب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب صندوق فروشگاهی مورد نظرشان کمک کنید.

صندوق فروشگاهی سهند Sahand S19PCB

صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800

 

صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800

سایز مانیتور: 15 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش: 1024* 768 (XGA LED)
نوع صفحه نمایش: TFT LCD, LVDS, لمسی، با نور پس زمینه LED

معرفی صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800

صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 یکی از محصولات خوش ساخت موجود در بازار است که تمام انتظارات شما از یک صندوق فروشگاهی کارآمد را به خوبی برآورده می کند. این صندوق فروشگاهی دارای صفحه نمایش لمسی است و هم به صورت رومیزی و هم به صورت نصب شده بر روی دیوار می توان از آن بهره برد. از جمله ویژگی های صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800 می توان به ارائه عملکردی سریع و روان به دلیل مجهز بودن به مجموعه سخت افزاری قدرتمند، ضد آب بودن و امکان اتصال آسان به انواع تجهیزات فروشگاهی اشاره کرد.  

معرفی صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Sam4S SPT-4800

  • زیبا، شیک، خوش ساخت!

صندوق فروشگاهی Sam4S SPT-4800 از طراحی ظاهری شیک و زیبایی برخوردار بوده و استفاده از آن جلوه ای خاص به محل کار شما می بخشد. این دستگاه صندوق فروشگاهی در ابعاد 308*220*352 میلی متر و وزن 6 کیلوگرم عرضه شده و فضای زیادی از میز محل کار شما را اشغال نمی کند. همچنین همان طور که اشاره شد شما می توانید از صندوق پول فروشگاهی سم فور اس مدل SPT-4800 به صورت نصب شده بر روی دیوار نیز استفاده کنید که به خصوص در مکان هایی با فضای محدود کارایی بالایی دارد. از لحاظ کیفیت ساخت نیز صندوق مکانیزه فروش سم فور اس SPT-4800 را می توان دستگاهی خوش ساخت دانست که در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها قابل استفاده خواهد بود.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Sam4S SPT-4800

  • سریع و دقیق در پردازش و محاسبه فاکتور

در حالت کلی یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید صندوق فروشگاهی باید مورد توجه قرار دهید، مشخصات سخت افزاری و قدرت پردازشی آن است. چرا که اگر صندوق مورد استفاده شما از کارایی لازم برخوردار نباشد، ممکن است مدام با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن عملکرد آن مواجه شوید. این مشکلات به خصوص اگر در شرایطی رخ دهد که با صف طولانی مشتریان در فروشگاه مواجه شده اید، دردسرهای زیادی برایتان ایجاد می کند و چه بسا باعث نارضایتی مشتریان نیز بشود.

سریع و دقیق در پردازش و محاسبه فاکتور

دستگاه صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 از لحاظ قدرت پردازشی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و عملکردی نرم، سریع و روان را برای شما به ارمغان می آورد. در این صندوق فروشگاهی از پردازنده مرکزی ساخت اینتل (ATOM D2550) با فرکانس 1.86 گیگاهرتز، حافظه رم DDR3 با ظرفیت 2 گیگابایت و حافظه داخلی با ظرفیت 320 گیگابایت (از نوع SATAII) استفاده شده است. همچنین صندوق فروشگاهی سم فور اس مدل SPT-4800 دارای یک شیار دیگر برای ارتقای حافظه رم به 4 گیگابایت نیز هست. در مجموع با توجه به قیمت دستگاه صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 می توان قدرت و سرعت آن در پردازش و محاسبه فاکتورها را کاملاً ایده آل دانست.

  • کیفیت بسیار مطلوبِ نمایشگر لمسی

صفحه نمایش به کار رفته در صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800 از نوع TFT LCD بوده و در ابعاد 15 اینچ عرضه شده است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1024 * 768 پیکسل بوده و از نور پس زمینه LED بهره می برد. از این جهت می توان از کیفیت نمایش تصاویر آن مطمئن بود. همچنین این نمایشگر دقت بالایی در تشخیص نقاط لمس شده و عملکردی سریع از خود نشان می دهد. صفحه نمایش صندوق فروشگاهی سوپرمارکت سم فور اس SPT-4800 به صورت ضد آب طراحی شده و از این جهت می توان از آن در انواع محیط های فروشگاهی بهره برد.

کیفیت بسیار مطلوبِ نمایشگر لمسی

 باید به این نکته هم اشاره کنیم که صندوق پول فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 از نمایشگر دوم نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید از انواع صفحه نمایش های VFD، 7 اینچی و 9.7 اینچی برای نمایش قیمت کالا و مبلغ فاکتور به مشتری در آن استفاده کنید.

صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800

  • مجهز به پورت های ارتباطی کامل جهت اتصال به سایر تجهیزات فروشگاهی

شما می توانید به آسانی صندوق مکانیزه فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 را به انواع تجهیزات فروشگاهی مانند فیش پرینتر، بارکد خوان، کیبورد، کشوی پول و... متصل کنید. این صندوق فروشگاهی به چهار پورت سريال (RS-232C)، یک پورت پارالل، شش پورت USB، یک درگاه اتصال به کشوی پول و سه پورت Audio مجهز است و دستگاهی کارآمد در این زمینه به حساب می آید. لازم به ذکر است که صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 با سیستم عامل های ویندوز نسخه های XP و 7 و POSReady 2009/7 سازگار است.

مجهز به پورت های ارتباطی کامل جهت اتصال به سایر تجهیزات فروشگاهی

از دیگر مشخصات دستگاه صندوق فروشگاهی سم فور اس مدل Sam4S SPT-4800 می توان به قابلیت تجهیز به اسکنر اثر انگشت نوری و درگاه کارت CFAST، ایجاد سروصدای بسیار کم و مصرف انرژی بهینه اشاره کرد.

جمع بندی

صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800 باعث می شود تا بتوانید با کیفیتی عالی به ارائه خدمات به مشتریان تان بپردازید و رضایت آنها را به بهترین شکل جلب نمایید! این صندوق فروشگاهی به صفحه نمایش 15 اینچی لمسی و مجموعه سخت افزاری مناسبی مجهز است و عملکردی سریع، نرم و روان در پردازش و محاسبه فاکتور را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین صندوق پول فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و به صورت ضد آب طراحی شده است.

صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید صندوق فروشگاهی سم فور اس SPT-4800 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب صندوق فروشگاهی مورد نظرتان به راهنمایی بیشتری نیاز دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.

صندوق فروشگاهی سم فور اس Sam4S SPT-4800