۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Smart Car Holder

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Smart Car Holder

در دست گرفتن گوشی موبایل در حین رانندگی یکی از علل اصلی تصادفات و سوانح است و مشمول جریمه نیز می شود. با این وجود گاهی اوقات استفاده از گوشی در پشت فرمان اجتناب ناپذیر است! در این شرایط یک هولدر موبایل کمک زیادی به شما می کند و این امکان را ایجاد می کند تا بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، به آن دسترسی داشته باشید. در این حالت می توانید به تماس های دریافتی خود از طریق اسپیکر گوشی پاسخ دهید، از نقشه و اپلیکیشن های مسیریابی استفاده کنید و یا از اعلان های شبکه های اجتماعی تان مطلع شوید. پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Smart Car Holder یکی از هولدرهای با کیفیت و پرطرفدار موجود در بازار است که با انواع گوشی های 4 تا 6.5 اینچی سازگار می باشد. این هولدر بر روی دریچه کولر خودرو نصب می شود و به سنسور هوشمندِ تشخیص موبایل مجهز است. طراحی ظاهری شیک، رنگ های زیبا و کیفیت ساخت ایده آل از دیگر ویژگی های هولدر موبایل دریچه ای باسئوس Smart Car Holder به شمار می آیند.

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Smart Car Holder

  • دارای سنسور هوشمند تشخیص گوشی

شاید بتوان مهم ترین ویژگی پایه نگهدارنده گوشی باسئوس Smart Car Holder را مجهز بودن آن به سنسور هوشمند تشخیص گوشی دانست. به این صورت که زمانی که گوشی موبایل خود را به این هولدر نزدیک می کنید، بازوهای آن به صورت اتوماتیک باز شده و پس از قرار گرفتن گوشی بر روی صفحه هولدر، بازوها دور آن قفل می شوند. بنابراین احتیاجی به کشیدن بازوها و تنظیم فاصله آنها با دست ندارید و می توانید گوشی خود را به آسان ترین شکل ممکن بر روی صفحه هولدر موبایل باسئوس Smart Car Holder قرار دهید.
لازم به ذکر است که بازوی پایینی پایه نگهدارنده دریچه ای موبایل باسئوس Smart Car Holder به گونه ای طراحی شده که کابل شارژ به راحتی از میان آن عبور می کند. پس این امکان برای شما مهیا است تا گوشی خود را در حالیکه بر روی هولدر قرار دارد، از طریق یک پاور بانک یا شارژر فندکی شارژ کنید.

دارای سنسور هوشمند تشخیص گوشی

  • نصب سریع و محکم بر روی دریچه کولر ماشین

در قسمت پشتی بدنه هولدر موبایل باسئوس Smart Car Holder یک گیره تعبیه شده که از طریق آن می توانید هولدر را بر روی دریچه کولر خودرو نصب کنید. در قسمت داخلی گیره این هولدر از پدهای سیلیکونی استفاده شده و به همین دلیل هیچ گونه خط و خشی بر روی دریچه کولر ماشین شما نخواهد افتاد! پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Smart Car Holder به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما نصب می شود و تکان های ماشینِ در حال حرکت باعث جدا شدن آن نمی شود. ضمن اینکه شما می توانید در صورت عدم نیاز به این هولدر، آن را به راحتی از محل نصب شده جدا کرده و با خود حمل نمایید. این ویژگی یکی از مزیت های این هولدر در مقایسه با هولدرهای چسبی به شمار می آید. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Smart Car Holder، می توان میزان کارایی آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

نصب سریع و محکم بر روی دریچه کولر ماشین

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Smart Car Holder

  • کیفیت ساخت ایده آل، طراحی ظاهری شیک

شرکت باسئوس در ساخت هولدر موبایل مدل Baseus Smart Car Holder از آلیاژ آلومینیوم و شیشه استفاده کرده است. این نگهدارنده موبایل ماشین از مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند زنگ زدگی، خوردگی، ضربه و خط و خش برخوردار است و در صورت استفاده صحیح، برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. از لحاظ طراحی ظاهری نیز نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل موبایل باسئوس Smart Car Holder انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این هولدر موبایل باسئوس در سه رنگ مشکی، نقره ای و آبی عرضه شده و دارای طراحی ظاهری شیک و زیبایی است. به طوری که استفاده از آن جلوه ای جذاب به محیط داخلی ماشین شما می بخشد!

از دیگر قابلیت های هولدر موبایل باسئوس مدل Smart Car Holder باید به امکان چرخش آن اشاره کنیم که به شما اجازه می دهد تا به بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی خود دست پیدا کنید.

کیفیت ساخت ایده آل، طراحی ظاهری شیک

جمع بندی

در مجموع می توان پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Smart Car Holder را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به سنسور هوشمندِ تشخیص گوشی، نصب محکم بر روی دریچه کولر ماشین، سازگاری با انواع گوشی های 4 تا 6.5 اینچی و کیفیت ساخت عالی یک انتخاب ایده آل برای شما دانست! این هولدر از قابلیت چرخش نیز برخوردار بوده و بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر گوشی را در حین رانندگی برای شما به ارمغان می آورد.

چنانچه قصد خرید هولدر موبایل دریچه ای باسئوس Smart Car Holder را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر با بهترین قیمت بازار برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر