۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

مادربرد ازراک ASRock Z490 PG Velocita

 

معرفی مادربورد ازراک Z490 PG Velocita

با خرید مادربرد ازراک Z490 PG Velocita از قدرت پردازشی سی پی یوهای نسل 10 و 11 اینتل بر روی کامپیوتر خود بهره مند شوید! این مادربرد با فرم فاکتور ATX عرضه شده و از چیپست Intel Z490 بهره می برد. این مادربرد برای راه اندازی یک کامپیوتر کارآمد برای اجرای برنامه ها و بازی های تخصصی کارایی بالایی دارد و به چهار اسلات رم DDR4 مجهز است. خروجی تصویر 4K، کیفیت ایده آل صدا، پشتیبانی از شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی، مجهز بودن به دو اسلات PCIe x16 برای نصب کارت گرافیک، دو کانکتور M.2 و هشت رابط ساتا 3.0 از دیگر ویژگی های مادربرد گیمینگ ازراک Z490 PG Velocita به شمار می آید. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این مادربرد با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی مادربورد ازراک Z490 PG Velocita

  • بالاترین توان در اجرای برنامه ها و بازی های تخصصی

همان طور که اشاره شد در مادربرد ازراک ASRock Z490 PG Velocita از چیپست Z490 اینتل استفاده شده که دارای سوکت LGA1200 است. این مادربرد از جدیدترین پردازنده های نسل 10 و 11 اینتل پشتیبانی می کند و امکان استفاده از پردازنده های دارای تکنولوژی Turbo Boost 3.0 بر روی آن وجود دارد. همچنین این مادربرد دارای چهار اسلات DDR4 با معماری دو گانه است و با حافظه های با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت سازگار می باشد. لازم به ذکر است که امکان ارتقای فرکانس حافظه های مادربرد کامپیوتر ازراک Z490 PG Velocita از طریق قابلیت های XMP و اورکلاکینگ تا 4666 مگاهرتز وجود دارد. در این حالت مشکلی برای اجرای بازی ها و برنامه های سنگین نخواهید داشت.

  • خروجی تصویر 4K و صدای با کیفیت

با توجه به اینکه مادربرد دی دی آر 4 ازراک Z490 PG Velocita از پردازنده های گرافیکی تجمیع شده با سی پی یو پشتیبانی می کند، می توان آن را از طریق پورت های HDMI و DisplayPort به مانیتور متصل کرد. هر دوی این پورت ها قابلیت ارائه خروجی تصویر 4K را دارند. همچنین این مادربرد از دایرکت ایکس 12، OpenGL 4.5، Quick Sync Video و Auto Lip Sync پشتیبانی می کند و بالاترین کیفیت تصویر را برای شما به ارمغان می آورند.

در مادربرد مخصوص بازی ازراک مدل ASRock Z490 PG Velocita از کدک صوتی Realtek ALC1220 استفاده شده که باعث ارائه صدایی شفاف و طبیعیِ nahimic می شود. این مادربرد از صدای بلوری و تکنولوژی Direct Drive پشتیبانی می کند و امکان استفاده از هدست های حرفه ای را برای شما فراهم می آورد.

خروجی تصویر 4K و صدای با کیفیت

مادربرد ازراک ASRock Z490 PG Velocita

  • کارایی عالی در شبکه، مجهز به اسلات های توسعه کاربردی و دو کانکتور M.2

مادربرد ازراک ASRock Z490 PG Velocita با شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی سازگار است و کارایی بالایی در استریم ویدئو، انجام بازی آنلاین و انتقال فایل های حجیم در شبکه دارد. سایر پورت های این مادربرد شامل یک پورت کومبو PS/2، پنج پورت USB 3.2 Gen2 and Gen1 و یک پورت USB Type-C می شود که سرعتی عالی در انتقال اطلاعات و اتصال به انواع لوازم جانبی کامپیوتر را ارائه می دهند.

برای مادربرد کامپیوتر خانگی ازراک Z490 PG Velocita دو کانکتور M.2 در نظر گرفته شده که از طریق آنها می توانید از هارد اس اس دی و حافظه های ذخیره سازی پرسرعت بر روی کامپیوتر خود بهره ببرید. همچنین این مادربرد به 8 رابط ساتا 3.0 برای نصب هارددیسک و درایو نوری مجهز است و از RAID 0, 1, 5, 10 بهره می برد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که مادربرد حرفه ای ازراک Z490 PG Velocita به دو اسلات PCIe 3.0 x16 برای نصب کارت گرافیک مجهز است و از فناوری های AMD Quad CrossFireX and CrossFireX پشتیبانی می کند. این مادربرد دارای سه اسلات PCIe 3.0 x1 برای نصب کارت توسعه نیز هست.

  • قابلیت نورپردازی، سیستم خنک سازی و برق رسانی کارآمد

در مادربرد کامپیوتر ddr4 ازراک Z490 PG Velocita از هفت کانکتور فن و واترپمپ و سنسورهای حرارتی دقیق استفاده شده است. این مادربرد از خنک سازی براساس جریان آب یا هوا برخوردار است و به طور کامل خیال شما را بابت آسیب ندیدن قطعات در اثر افزایش دما راحت می کند. همچنین این مادربرد از طراحی 13 فاز و ایستگاه های پاور Dr.MOS بهره می برد و به خوبی قادر به تأمین انرژی مورد نیاز پردازنده های قدرتمند و چند هسته ای اینتل می باشد. مادربرد ازراک مدل Z490 PG Velocita دارای قابلیت نورپردازی در رنگ ها و افکت های مختلف نیز هست. این ویژگی به خصوص برای گیمرهای حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

قابلیت نورپردازی، سیستم خنک سازی و برق رسانی کارآمد

جمع بندی

در مجموع مادربرد ازراک ASRock Z490 PG Velocita را با توجه به ویژگی هایی مانند بهره بردن از چیپست های Z490 اینتل، سازگاری با پردازنده های جدید و قدرتمند نسل 10 و 11 اینتل، پشتیبانی از چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت، ارائه بالاترین توان اجرایی سیستم با بهره بردن از قابلیت اورکلاکینگ، خروجی تصویر 4K و صدای nahimic یک انتخاب ایده آل برای راه اندازی یک کامپیوتر کارآمد دانست. این مادربرد به دو کانکتور M.2 و هشت رابط ساتا 3.0 مجهز است و امکان نصب دو کارت گرافیک به صورت هم زمان بر روی آن وجود دارد. پشتیبانی از خنک سازی براساس جریان هوا و آب، طراحی کارآمد سیستم برق رسانی، قابلیت نورپردازی و بهره بردن از پورت های ارتباطی کاربردی سایر مشخصات مادربرد خانگی ازراک Z490 PG Velocita را تشکیل می دهند.

برای دریافت قیمت مادربرد گیمینگ ازراک Z490 PG Velocita و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب مادربرد مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر