۱۳۹۹ بهمن ۶, دوشنبه

مادربرد ایسوس Asus PRIME B365M-A

 

معرفی مادربورد ایسوس PRIME B365M-A

شرکت ایسوس یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده مادربرد در سطح جهانی است که محصولات آن به طور گسترده توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله محصولات با کیفیت این شرکت باید به مادربرد ایسوس PRIME B365M-A اشاره کنیم که امکان راه اندازی یک سیستم قوی برای اجرای برنامه های تخصصی را فراهم می آورد. این مادربرد با پردازنده های نسل هشت و نه اینتل سازگار است و از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت پشتیبانی می کند. در ادامه بیشتر به بررسی مادربرد ایسوس Asus PRIME B365M-A می پردازیم.

معرفی مادربورد ایسوس PRIME B365M-A

  • از عملکرد عالی پردازنده های نسل هشت و نه اینتل بهره مند شوید!

با خرید مادربورد ایسوس PRIME B365M-A و استفاده از آن از عملکرد عالی پردازنده های نسل هشت و نه اینتل (Core i7/ i5/ i3، پنتیوم و سلرون) بهره مند شوید! این مادربرد از چیپست B365 اینتل و سوکت پردازنده LGA 1151 برخوردار است و می توان بر روی آن از پردازنده های 14 نانومتری و مجهز به فناوری Turbo Boost 2.0 استفاده کرد.

  • ارتقای عملکرد حافظه های رم با فناوری ASUS OptiMem

برای مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME B365M-A چهار اسلات رم تعبیه شده و می توان از رم های DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت بر روی آنها بهره برد. این مادربرد از معماری مموری دوگانه برخوردار بوده و از حافظه های رم با فرکانس 2133، 2400 و 2666 مگاهرتز پشتیبانی می کند. شما می توانید با بهره بردن از قابلیت XMP فرکانس عملکرد حافظه های رم نصب شده بر روی این مادربرد را متناسب با توانایی سیستم تنظیم کنید. همچنین در مادربرد حرفه ای ایسوس PRIME B365M-A از فناوری اختصاصی ASUS OptiMem استفاده شده که باعث ارتقای چشمگیر سرعت آدرس دهی و مسیریابی حافظه جهت دسترسی به اطلاعات می شود.

  • ارائه عملکرد ایده از لحاظ گرافیکی و کیفیت تصاویر

مادربرد خانگی ایسوس PRIME B365M-A با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده اینتل (Intel HD Graphics) سازگار است و از طریق پورت HDMI خروجی تصویر با کیفیت 4K (رزولوشن حداکثر 4096 * 2160 پیکسل) را ارائه می دهد. همچنین این مادربرد با تکنولوژی های Intel InTru 3D، Quick Sync Video، Clear Video HD و Insider سازگار است که باعث ارتقای کیفیت تصاویر می شوند. لازم به ذکر است که مادربرد PRIME B365M-A ایسوس به یک اسلات PCIe x16 جهت نصب کارت گرافیک و دو اسلات PCIe x1 جهت توسعه مجهز است.

ارائه عملکرد ایده از لحاظ گرافیکی و کیفیت تصاویر

مادربرد ایسوس Asus PRIME B365M-A

  • ارتقای سرعت سیستم با استفاده از کانکتورهای M.2

با توجه به اینکه مادربرد ایسوس Asus PRIME B365M-A به دو کانکتور M.2 مجهز است، می توانید از حافظه های ذخیره سازی پرسرعت و هارد SSD بر روی کامپیوتر خود بهره مند شوید. در این حالت سرعت لود سیستم عامل و برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر به شکل قابل توجهی افزایش می یابد. این مادربرد به شش رابط ساتا 3.0 جهت نصب هارددیسک و درایو نوری مجهز است و از قابلیت Raid 0, 1, 5, 10 پشتیبانی می کند.

  • بررسی و کنترل سیستم خنک کننده از طریق نرم افزار +Fan Xpert 2

مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس PRIME B365M-A به گونه ای طراحی شده تا به طور کامل از قطعات نصب شده بر روی آن در برابر افزایش دما محافظت شود. برای این منظور در این مادربرد از فن های قوی و سنسورهای دمای هوشمند استفاده شده و شما می توانید عملکرد آنها را از طریق نرم افزار +Fan Xpert 2 کنترل کنید. ضمن اینکه مادربرد دی دی آر 4 ایسوس PRIME B365M-A از بایوس تحسین شده UEFI برخوردار بوده و به شما این امکان را می دهد تا انواع تنظیمات ساده و حرفه ای را به صورت گرافیکی و از طریق کلیک ماوس بر روی مادربرد اعمال کنید.

  • دوام و طول عمر بالا با طراحی 5X Protection III

در ساخت مادربرد ایسوس مدل PRIME B365M-A از طراحی 5X Protection III استفاده شده و به همین دلیل می توان از طول عمر بالای مادربرد و قطعات نصب شده بر روی آن اطمینان داشت. مطابق با این نوع طراحی مادربرد کامپیوتر ddr4 ایسوس PRIME B365M-A دارای اسلات های با دوام از نوع SafeSlot است و به طور کامل در برابر افزایش ولتاژ، اتصال کوتاه، تخلیه الکترواستاتیکی (ESD) و نوسان شدت جریان از پردازنده و رم ها محافظت می کند. همچنین این مادربرد به فناوری LANGuard مجهز بوده و کیفیتی عالی در شبکه را ارائه می دهد. پنل پشتی و درگاه های این مادربرد نیز از فلز ضد زنگ ساخته شده اند و تا 3 برابر نسبت به مادربردهای معمولی مقاوم ترند.

در پایان باید به این نکات هم اشاره کنیم که مادربرد کامپیوتر ایسوس مدل Asus PRIME B365M-A به هدر RGB مجهز است و از فناوری Aura Sync پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توان از آن برای نورپردازی بهره برد. ضمن اینکه مسیر صوتی این مادربرد با لامپ های LED نورپردازی شده است. این مادربرد با تکنولوژی واقعیت مجازی نیز سازگار است و بالاترین هیجان در اجرای بازی را به ارمغان می آورد. مادربرد ایسوس PRIME B365M-A به کارت شبکه Realtek RTL8111H و کارت صدای Realtek ALC887 نیز مجهز است.

دوام و طول عمر بالا با طراحی 5X Protection III

جمع بندی

اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر قوی برای اجرای برنامه های تخصصی و حرفه ای را دارید، مادربرد ایسوس Asus PRIME B365M-A کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. این مادربرد با فرم فاکتور mATX عرضه شده و از جمله مشخصات آن می توان به پشتیبانی از پردازنده های نسل هشت و نه اینتل، امکان استفاده از چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت، مجهز بودن به یک اسلات PCIe x16، دو کانکتور M.2 و شش رابط ساتا 3.0 اشاره کرد. مادربرد حرفه ای ایسوس PRIME B365M-A از طراحی 5X Protection III نیز برخوردار بوده و دوام قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما را تضمین می کند! مجهز بودن به هدر Aura Sync، عملکرد عالی سیستم خنک کننده و سازگاری با بایوس گرافیکی UEFI و نرم افزار +Fan Xpert 2 از دیگر ویژگی های این مادربرد است.

شما می توانید برای دریافت قیمت مادربرد خانگی ایسوس PRIME B365M-A و اطلاع از نحوه خرید آن از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب مادربرد مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر