۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

ماوس ای فورتک A4Tech N-70FX

 

طراحی و مشخصات ظاهری موس ای فورتک N-70FX

ماوس ای فورتک N-70FX یکی از ماوس های با کیفیت و کارآمد موجود در بازار است که برای کارهای روزمره و استفاده های خانگی و اداری می توان بر روی آن حساب باز کرد. البته این ماوس کامپیوتر در مقایسه با ماوس های معمولی دارای امکانات بیشتری است و به هفت دکمه مجهز می باشد. همچنین این ماوس از دقت حداکثر 1600 dpi برخوردار است و عملکردی نرم و روان از خود نشان می دهد. از دیگر مشخصات ماوس ای فورتک A4Tech N-70FX می توان به مجهز بودن به حسگر اپتیکال اشاره کرد که امکان کار با ماوس بر روی انواع سطوح صاف را فراهم می آورد. موس ای فورتک N-70FX از نوع با سیم است و از قابلیت استفاده فوق العاده آسانی بهره می برد.

طراحی و مشخصات ظاهری موس ای فورتک N-70FX

امکانات ماوس A4Tech N-70FX

  • دارای 7 دکمه، کارایی عالی برای مصارف روزمره

همان طور که اشاره شد، ماوس کامپیوتر اپتیکال ای فورتک N-70FX دارای 7 دکمه است. سه عدد از این دکمه ها شامل کلیک چپ، کلیک راست و اسکرول می شود. علاوه بر این، ماوس ای فورتک مدل A4Tech N-70FX به کلیدهای Back و Forward، تغییر میزان دقت و دابل کلیک نیز مجهز است. به خصوص کلید دابل کلیک نقش زیادی در سریع تر و راحت تر انجام شدن کارهای شما با کامپیوتر دارد! همچنین دکمه تغییر میزان دفت این ماوس به شما اجازه می دهد تا متناسب با نیازتان دقت آن را بین مقادیر 800/ 1000/ 1200/ 1600 dpi تغییر دهید. به طور کلی در هنگام استفاده از این ماوس با مشکلاتی مانند تأخیر در واکنش، کند بودن حرکت نشانگر ماوس بر روی صفحه نمایش یا لرزش ها و پرش های ناگهانی مواجه نخواهید شد.

  • مجهز به حسگر اپتیکال، قابل استفاده بر روی انواع سطوح صاف

حسگر به کار رفته در ماوس معمولی ای فورتک N-70FX از نوع اپتیکال است. شما می توانید از این ماوس به آسانی بر روی پدهای رایج و دیگر سطوح صاف مانند چوب، کاغذ، پارچه و... استفاده کرده و از عملکرد دقیق و روان آن بهره مند شوید! این ویژگی به خصوص برای کاربران لپ تاپ کارایی بالایی دارد و این امکان را به شما می دهد تا ماوس با سیم ای فورتک N-70FX را با خود حمل کرده و از آن در مکان های مختلف به صورت سیار بهره ببرید.

امکانات ماوس A4Tech N-70FX

ماوس ای فورتک A4Tech N-70FX

  • یک ماوس با سیم با قابلیت استفاده فوق العاده آسان

برای استفاده از ماوس ای فورتک A4Tech N-70FX نصب هیچ گونه نرم افزار یا درایور خاصی بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ وجود ندارد. این ماوس از نوع با سیم است و بلافاصله پس از اتصال کابل رابط آن به پورت USB لپ تاپ و کامپیوتر آماده به کار خواهد بود! باید به این نکته هم اشاره کنیم که طول کابل این ماوس برابر با 1.5 متر است که برای مصارف روزمره خانگی و اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد. همچنین موس با سیم اپتیکال ای فورتک N-70FX با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز (XP، ویستا، 7، 8، 8.1 و 10) سازگار است و در کارایی بالایی در اتصال به سیستم های مختلف دارد.

  • کیفیت ساخت عالی، طول عمر کلیدهای اصلی به میزان 5 میلیون کلیک

با خرید ماوس ای فورتک N-70FX برای مدتی طولانی از یک محصول با کیفیت بهره مند خواهید شد! این ماوس از پلاستیک سخت و مرغوب ساخته شده و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود! به طور میانگین طول عمر کلیدهای اصلی (کلیک چپ و کلیک راست) این ماوس برابر با 5 میلیون کلیک تخمین زده می شود که برای ماوس خانگی و اداری بسیار مطلوب به نظر می رسد! همچنین دکمه مربوط به اسکرول ماوس باسیم ای فورتک N-70FX در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم است.

ماوس N-70FX ای فورتک در ابعاد 100 x 61.2 x 36.5 میلی متر عرضه شده و در ساخت آن اصول ارگونومی رعایت شده است. این ماوس از طراحی خوش دستی بهره می برد و در هنگام استفاده از آن حس خوشایندی به شما دست خواهد داد! به طور کلی موس معمولی کامپیوتر ای فورتک N-70FX برای استفاده های طولانی مدت در طی روز گزینه ایده آلی است و از ایجاد احساس خستگی و ناراحتی برای شما جلوگیری می کند.

ماوس ای فورتک A4Tech N-70FX

جمع بندی

ماوس ای فورتک A4Tech N-70FX به 7 دکمه شامل کلیک چپ، کلیک راست، اسکرول، Back، Forward، دابل کلیک و تغییر میزان دقت مجهز است و یکی از ماوس های کاربردی برای کاربران خانگی و اداری به شمار می آید. این ماوس از میزان دقت 800 تا 1600 dpi بهره می برد و به حسگر اپتیکال مجهز است. از این جهت می توان از عملکرد نرم، روان، دقیق و سریع آن اطمینان کامل داشت. همچنین شما می توانید از ماوس کامپیوتر ای فورتک N-70FX بر روی انواع سطوح صاف و پدهای رایج استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این ماوس می توان به مجهز بودن به کابل رابط USB با طول 1.5 متر، قابلیت استفاده فوق العاده آسان، سازگاری با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و طراحی خوش دست و ارگونومیک اشاره کرد.

برای دریافت قیمت ماوس با سیم ای فورتک N-70FX و اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر