۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

پاوربانک روموس ROMOSS A20 ACE با ظرفیت 20000 میلی آمپر

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس A20 ACE

اگر از آن دست کاربرانی هستید که از گوشی موبایل خود در طول روز زیاد استفاده می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاور بانک روموس A20 ACE دستگاه کارآمدی برای شما خواهد بود! این شارژر همراه در دسته پاوربانک های پرظرفیتِ 20000 میلی آمپر ساعتی جای دارد و از قابلیت شارژدهی به انواع گوشی موبایل و تبلت بهره می برد. از جمله مشخصات پاوربانک روموس ROMOSS A20 ACE با ظرفیت 20000 میلی آمپر می توان به مجهز بودن به دو پورت خروجی USB، دو پورت ورودی لایتنینگ و MicroUSB و کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن اشاره کرد. این پاوربانک در دو رنگ مشکی و رزگلد عرضه شده و یک انتخاب ایده آل برای کاربران گوشی های موبایل اندرودی و iOS به شمار می آید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس A20 ACE

  • دارای بدنه آلومینیومیِ با کیفیت!

شرکت روموس در ساخت پاور بانک مدل A20 ACE از آلومینیوم مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل بدنه این محصول در برابر آسیب هایی مانند خط و خش، خوردگی و به جا ماندن اثر انگشت مقاومت قابل توجهی دارد. این پاور بانک در ابعاد 162 * 56.5 * 30 میلی متر و وزن حدود 400 گرم عرضه شده که برای یک پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی مناسب به نظر می رسد. کناره های بدنه پاور بانک گوشی موبایل روموس A20 ACE به شکل کاملاً گرد و دارای انحنا طراحی شده که در حمل و استفاده آسان تر از آن، کمک زیادی به شما می کند.

دارای بدنه آلومینیومیِ با کیفیت!

  • ظرفیت مناسب برای 6 تا 7 بار شارژ کردن یک گوشی موبایل به طور میانگین

شما می توانید از پاوربانک روموس A20 ACE برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، مودم قابل حمل، دستگاه GPS و دیگر دستگاه های دیجیتال استفاده کنید. ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی این پاور بانک به طور میانگین پاسخگوی 6 تا 7 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند است. البته به این نکته توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی دقیق پاور بانک گوشی روموس A20 ACE به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد.

ظرفیت مناسب برای 6 تا 7 بار شارژ کردن یک گوشی موبایل به طور میانگین

پاوربانک روموس ROMOSS A20 ACE با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان با سرعتی مطلوب

پاوربانک روموس ROMOSS A20 ACE با ظرفیت 20000 میلی آمپر به دو پورت خروجی USB مجهز است و امکان شارژ دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان برای شما فراهم می آورد. یکی از این پورت ها دارای شدت جریان 1 آمپر و پورت دیگر دارای شدت جریان 2.1 آمپر است. پیشنهاد می شود برای دستیابی به بهترین کیفیت شارژدهی این پاوربانک، از پورت یک آمپری آن برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین و دستگاه هایی از این قبیل استفاده کنید. همچنین با اتصال موبایل به پورت 2.1 آمپری پاور بانک 2 پورت روموس مدل ROMOSS A20 ACE می توانید به سرعت بالاتری در شارژ آن دست یابید. این پاوربانک از قابلیت شارژ ایمن برخوردار است و از دستگاه های متصل به آن در برابر بروز اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد محافظت می کند. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل روموس A20 ACE میزان کارایی آن را می توان کاملاً ایده آل دانست.

شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان با سرعتی مطلوب

  • مجهز به دو پورت ورودی MicroUSB و لایتنینگ

برای شارژ باتری پاور بانک A20 ACE روموس باید از دو پورت ورودی MicroUSB و لایتنینگ موجود بر روی بدنه آن بهره ببرید. این پاوربانک دارای شدت جریان ورودی 2.1 آمپر است و از هر دو کابل شارژ مخصوص گوشی های اندرویدی و iOS پشتیبانی می کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که در شارژر همراه روموس A20 ACE از باتری لیتیوم یونی استفاده شده و شما می توانید از طریق چهار نشانگر LED تعبیه شده بر روی بدنه آن از باقی مانده شارژ باتری آن مطلع شوید.

مجهز به دو پورت ورودی MicroUSB و لایتنینگ

جمع بندی

پاور بانک روموس مدل A20 ACE یکی از پاوربانک های پرظرفیتِ 20000 میلی آمپر ساعتی موجود در بازار است که به دو پورت خروجی USB و دو پورت ورودی لایتنینگ و MicroUSB مجهز است. این پاوربانک با انواع گوشی های اندرویدی و iOS، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال سازگار است و قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان دارد. کیفیت ساخت ایده آل، مجهز بودن به بدنه آلومینیومی و طراحی ظاهری شیک و زیبا از دیگر ویژگی های پاوربانک روموس ROMOSS A20 ACE با ظرفیت 20000 میلی آمپر به شمار می آید.

چنانچه قصد خرید پاور بانک گوشی موبایل روموس A20 ACE را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر