۱۳۹۹ بهمن ۶, دوشنبه

مادربرد گیگابایت Gigabyte X570 AORUS MASTER

 

معرفی مادربورد گیگابایت X570 AORUS MASTER

مادربرد کامپیوتر گیگابایت X570 AORUS MASTER یکی از مادربردهای قدرتمند و حرفه ای موجود در بازار است که با استفاده از آن می توانید از پردازنده های جدید رایزن و عملکرد عالی حافظه های رم DDR4 بر روی سیستم خود بهره مند شوید. این مادربرد کامپیوتر با فرم فاکتور ATX عرضه شده و در آن از چیپست ساخت ای ام دی بهره برده شده است. مشخصات این مادربرد شامل کیفیت صدای عالی، مجهز بودن به دو پورت LAN، پشتیبانی از اتصال وایرلس وای فای و بلوتوث و امکان نصب پیش از یک کارت گرافیک می شود. همچنین مادربرد گیگابایت Gigabyte X570 AORUS MASTER به دو کانکتور M.2، شش رابط ساتا 3.0 و پنج پورت USB 3.2 مجهز است و از طراحی پیشرفته سیستم برق رسانی و خنک سازی بهره می برد.

معرفی مادربورد گیگابایت X570 AORUS MASTER

  • امکان بهره بردن از پردازنده های قدرتمند رایزن و حافظه های رم DDR4 در کنار هم

چیپست به کار رفته در مادربرد خانگی گیگابایت X570 AORUS MASTER از مدل AMD X570 است. این چیپست از سوکت پردازنده AMD AM4 بهره می برد و امکان نصب پردازنده های سری 5000 و نسل 2 و 3 رایزن بر روی آن وجود دارد. ضمن اینکه این مادربرد دارای چهار اسلات رم با قابلیت نصب حافظه های DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت است. شما می توانید در صورت استفاده از پردازنده های نسل 3 رایزن، فرکانس عملکرد حافظه های مادربرد کیس کامپیوتر گیگابایت X570 AORUS MASTER را از طریق قابلیت های اورکلاکینگ و XMP تا حداکثر 4400 مگاهرتز ارتقا دهید و از بالاترین توان سیستم در اجرای برنامه ها و بازی های حرفه ای بهره مند شوید!

  • کیفیت عالی صدا، عملکرد ایده آل در شبکه های یک و 2.5 گیگابیتی، مجهز به ماژول وای فای

در مادربورد گیگابایت X570 AORUS MASTER از کدک صوتی Realtek ALC1220-VB و چیپ ESS SABRE9118 DAC استفاده شده که باعث ارائه صدایی قدرتمند و کاملاً شفاف می شود. از این جهت در هنگام انجام بازی یا گوش دادن به موسیقی، می توانید از اوج هیجان و لذت بهره مند شوید! همچنین این مادربرد برای استفاده از هدست های حرفه ای گیمینگ بهینه سازی شده و علاوه بر پخش با کیفیت صدا، کارایی بالایی برای استریم صدا دارد. به طوری که صدای شما را با بهترین کیفیت از طریق میکروفون هدست انتقال می دهد.

از دیگر ویژگی های مادربرد مخصوص بازی گیگابایت مدل Gigabyte X570 AORUS MASTER باید به مجهز بودن آن به دو پورت LAN اشاره کنیم. یکی از این پورت ها از شبکه های یک گیگابیت و پورت دیگر از شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیت پشتیبانی می کنند. همچنین این مادربرد به ماژول وای فای و بلوتوث نسخه 5.0 مجهز است و کیفیتی عالی در اتصال وایرلس را ارائه می دهد.

  • امکان نصب بیش از یک کارت گرافیک

اسلات های توسعه مادربرد حرفه ای گیگابایت X570 AORUS MASTER شامل یک اسلات PCIe 4.0/3.0 x16 (PCIEX16)، یک اسلات PCIe 4.0/3.0 x16 (PCIEX8)، یک اسلات PCIEX4 و یک اسلات PCIe 4.0/3.0 x1 می شود. از طریق این اسلات ها می توانید دو کارت گرافیک و کارت های توسعه مورد نظر خود را بر روی سیستم نصب کنید. این مادربرد با پشتیبانی از تکنولوژی های NVIDIA SLI و AMD CrossFire (دو مسیره و Quad-GPU)، بالاترین توان گرافیکی سیستم در اجرای برنامه ها و بازی های تخصصی را فراهم می آورد.

امکان نصب بیش از یک کارت گرافیک

مادربرد گیگابایت Gigabyte X570 AORUS MASTER

  • سرعت عالی در ذخیره سازی، فراخوانی و انتقال اطلاعات

به منظور نصب هارددیسک و درایو نوری، مادربرد گیگابایت Gigabyte X570 AORUS MASTER به شش رابط ساتا 3.0 مجهز شده و از فناوری های RAID 0, 1, 10 و AMD StoreMI پشتیبانی می کند. از این جهت می توان از سرعت عالی سیستم در ذخیره سازی و فراخوانی اطلاعات اطمینان داشت. همچنین این مادربرد به دو کانکتور M.2 مجهز است و از هارد SSD و حافظه های ذخیره سازی پرسرعت پشتیبانی می کند.

در رابطه با پورت های ارتباطی مادربرد کامپیوتر ddr4 گیگابایت X570 AORUS MASTER نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این مادربرد به پنج پورت USB 3.2 Gen2 and Gen1، چهار پورت USB 2.0 و یک پورت USB Type-C مجهز است و سرعتی عالی در انتقال دیتا و اتصال به لوازم جانبی کامپیوتر را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که دو پورت USB 3.2 Gen2 این مادربرد تنها در صورت استفاده از پردازنده های نسل 3 رایزن قابل ارائه عملکرد خواهند بود.

  • سیستم برق رسانی و خنک سازی بهینه شده برای استفاده از پردازنده های چند هسته ای رایزن

سیستم برق رسانی مادربرد حرفه ای گیگابایت X570 AORUS MASTER به طور کامل برای تأمین انرژی مورد نیاز پردازنده های چند هسته ای و قدرتمند رایزن بهینه سازی شده است. در این مادربرد از طراحی پاور 14 فازی و کنترلر PWM استفاده شده است. ضمن اینکه این مادربرد از طراحی پیشرفته سیستم خنک سازی بهره می برد و به هیت سینک های دارای طراحی Fins-Array، پدهای حرارتی مستحکم، Direct Touch Heatpipe، چهار هدر فن، یک هدر واترکولینگ برای سی پی یو و دو هدر سیستمی فن/ واترپمپ مجهز است. به این ترتیب خیالتان به طور کامل بابت استاندارد ماندن دمای قطعات حتی در هنگام اجرای برنامه ها و بازی های سنگین راحت خواهد بود! شما می توانید از طریق نرم افزار FAN SMART 5 عملکرد فن ها را کنترل کنید.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که مادربرد کامپیوتر خانگی گیگابایت X570 AORUS MASTER از قابلیت نورپردازی در افکت ها و رنگ های مختلف برخوردار است و از فناوری RGB FUSION 2.0 پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توان از آن برای نورپردازی هماهنگ سایر قطعات کامپیوتر (کیبورد و ماوس، فن و...) بهره برد. این ویژگی که بر روی قیمت مادربرد کامپیوتر گیگابایت X570 AORUS MASTER نیز مؤثر بوده، به خصوص برای گیمرهای حرفه ای اهمیت زیادی دارد! مجهز بودن به دکمه Q-Flash Plus جهت آپدیت راحت بایوس، کیفیت ساخت عالی قطعات و اسلات های توسعه، سازگاری با بایوس گرافیکی و نرم افزارهای اختصاصی ارائه شده در APP Center گیگابایت سایر ویژگی های این مادربرد را شامل می شوند.

سیستم برق رسانی و خنک سازی بهینه شده برای استفاده از پردازنده های چند هسته ای رایزن

جمع بندی

با خرید مادربرد گیگابایت Gigabyte X570 AORUS MASTER و استفاده از آن از قدرت پردازشی سی پی یوهای سری 5000 و نسل 2 و 3 رایزن بر روی سیستم خود بهره مند شوید! این مادربرد از چیپست AMD X570 برخوردار است و امکان راه اندازی یک کامپیوتر قدرتمند برای اجرای برنامه ها و بازی های تخصصی را به شما می دهد. همچنین این مادربرد به چهار اسلات رم DDR4 مجهز است و بالاترین توان سیستم را از طریق قابلیت اورکلاکینگ ارائه می دهد. کیفیت عالی صدا، مجهز بودن به اسلات های توسعه کاربردی با قابلیت نصب دو کارت گرافیک، دو پورت LAN با قابلیت پشتیبانی از شبکه های یک و 2.5 گیگابیتی، ماژول وای فای و بلوتوث، دو کانکتور M.2 و شش رابط ساتا 3.0 از دیگر مشخصات مادربرد کامپیوتر گیگابایت X570 AORUS MASTER به شمار می آید.

شما می توانید برای دریافت قیمت مادربرد گیگابایت X570 AORUS MASTER و اطلاع از نحوه خرید آن می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این مادربرد از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر